ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір кандидатів на посади державної служби категорій «Б» та «В»:

• Управління інформаційних систем та електронних реєстрів 

1) заступника начальника відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

2) заступника начальника відділу методології  та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

   Кваліфікаційні вимоги:

– ступінь вищої освіти не нижче магістра;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, або досвід роботи в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше  двох  років;

– вільне володіння державною мовою.

3) головного спеціаліста відділу захисту інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

4) головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

5) головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

6) головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

7) головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

8 ) головного спеціаліста відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Хмельницький);

9) головного спеціаліста відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (тимчасова посада) (робоче місце – м.Хмельницький);

10) головного спеціаліста відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів управління інформаційних систем та електронних реєстрів (тимчасова посада) (робоче місце – м.Хмельницький);

11) провідного спеціаліста відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м.Шепетівка);

12) провідного спеціаліста відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – смт. Білогір’я);

13) провідного спеціаліста відділу формування електронних трудових книжок управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Кам’янець-Подільський).

   Кваліфікаційні вимоги:

– вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

   Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу : Kadr@km.pfu.gov.ua

   За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних посадових обов’язків, умов оплати праці тощо звертатися за номером телефону управління по роботі з персоналом (0382) 70-47-26 (контактна особа: Сорока Аліна Юріївна).

   Документи приймаються до 15 год. 45 хв. 09.02.2024  включно.

   Ознайомитися з умовами проведення добору можна на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області http://tinyurl.com/4s625rdk

Відбулось засідання Комісії з питань захисту прав дитини

26 січня відбулось засідання Комісії з питань захисту прав дитини.

Захист прав дітей – це завжди відповідальність. В умовах військової агресії особливо важливо дотримання та збереження прав дітей, визначених законом України.

Попри всі складнощі та індивідуальність кожного окремого випадку на засіданні розглянуто наступні питання:

  • Про виконання батьківських обов’язків матір’ю.
  • Про надання дозволу на вчинення правочину щодо укладання договору купівлі-продажу ¾ частки житлового будинку з надвірними будівлями на ім’я неповнолітнього.

 З усіх питань порядку денного прийняті рішення, спрямовані на захист прав та інтересів дітей.

Повідомлення про призначення електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Вінницькій та Хмельницькій областях повідомляє, що через електронну торгову систему – Державне підприємство “ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ” призначено електронний аукціон з продажу об’єкта малої приватизації державної власності – окреме майно – цех переробки, А-ІІ, загальною площею 434,0 кв. м, за адресою: Хмельницька область, Шепетівський р-н, смт Гриців, урочище Тростянець, квартал №57, що обліковується на балансі філії «Старокостянтинівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код за ЄДРПОУ 45052279.

Служба з організації та проведення аукціону – Управління по забезпеченню реалізації повноважень у Хмельницькій області, адреса: 29000, м. Хмельницький, вул. Соборна, 75, тел.(0382) 72-09-45.

Інформація щодо об’єктів приватизації розміщена на сайті privatization.gov.ua

Змінився розмір плати за видачу або продовження дії дозволів на працевлаштування іноземців

До уваги роботодавців, які використовують працю іноземних громадян!

Розмір плати за видачу або продовження дії дозволів на застосування праці іноземців та осіб без громадянства розраховується від прожиткового мінімуму встановленого законом на 1 січня календарного року.

Станом на 1 січня 2024 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить на одну особу в розрахунку на місяць – 3028 гривень.

Таким чином розмір плати за видачу або продовження дії дозволу становить:

Видача:

  • 6 міс (включно) – 9084  грн;
  • від 6 місяців до 1 року (включно) – 15 140  грн;
  • від 1 до 2 років (включно) – 24 224  грн;
  • від 2 до 3 років (включно) – 30 280 грн (тільки для окремих категорій).

Продовження:

  • 6 міс (включно) – 6056 грн;
  • від 6 місяців до 1 року (включно) – 12 112 грн;
  • від 1 до 2 років (включно) – 21 196 грн;
  • від 2 до 3 років (включно) – 27 252 грн (тільки для окремих категорій).

До заяви та документів про видачу або продовження дії дозволу додається документ про внесення роботодавцем плати за видачу або продовження дії дозволу.

Звертаємо увагу, що оплата повинна проводитись з рахунку суб’єкта господарювання, який має намір отримати дозвіл.

 З питань видачі чи продовження дії дозволів на застосування праці іноземців звертайтеся до Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10, +38(096)045-60-10, +38(093)027-05-11, (044) 244 94 27.

ДО УВАГИ !

Службою у справах дітей продовжується інформаційна робота щодо популяризації сімейних форм виховання та патронату!

19 січня відбулась зустріч з керівниками закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

‼️‼️Детальніше про послугу патронату над дитиною можна ознайомитися на офіційному сайті селищної ради за посиланням : https://www.hrytsivrada.gov.ua/news/patronatna-sim-ia/

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,  його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлііззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Овочі та фрукти (морква, цибуля ріпчаста, капуста, буряк червоний, огірок свіжий, помідори, яблука, банани, апельсини, лимони, мандарини, груша, сливи, перець болгарський) згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

ID номер закупівлі: UA-2024-01-22-011231-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Морква – 1200 кг.;

Цибуля ріпчаста – 1100 кг.;

Капуста – 1200 кг.;

Буряк червоний – 1100 кг.;

Огірок свіжий – 100 кг.;

Помідори -130 кг.;

Яблука – 531 кг.;

Банани – 451 кг.;

Апельсини – 304 кг.;

Лимони – 14 кг.;

Мандарини – 37 кг.;

Груша – 30 кг.;

Сливи – 37 кг.;

Перець болгарський – 70 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 210000,00 гривень (Двісті десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

ЧИ ЗАРАХОВУЄТЬСЯ ДО СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОГО СУКУПНОГО ДОХОДУ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ОТРИМАНА ДОПОМОГА НА ПОХОВАННЯ?

Допомога на поховання не враховується до середньомісячного сукупного доходу сім’ї при призначенні субсидії  (пункт 7 Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для всіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632).

ЧИ БУДЕ ПРОДОВЖЕНО НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ КОМУНАЛЬНИХ ЧИ БУДЕ ПРОДОВЖЕНО НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСОБІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ, ЯКЩО ЗАКІНЧИВСЯ ТЕРМІН ДІЇ ВІДПОВІДНОГО ПОСВІДЧЕННЯ?

Підставою для надання пільг особам з інвалідністю внаслідок війни є, зокрема, відповідне посвідчення.

На період воєнного стану та протягом шести місяців після його припинення або скасування автоматично продовжується строк дії посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, виданого особі, якій групу інвалідності встановлено зі строком перегляду та строк цього перегляду припав на період воєнного стану, якщо медико-соціальною експертною комісією не було проведено повторний огляд (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2022 № 1390 “Деякі питання строку дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни на період воєнного стану”).

При цьому строк дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни продовжується за вказаних умов на всій території України, а отже, продовжують надаватись відповідні пільги.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлііззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Сир твердий, сир кисломолочний код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти

ID номер закупівлі: UA-2024-01-17-014884-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2024 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Сир твердий – 150 кг.

Cир кисломолочний – 840 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 170000,00 гривень (Сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Роботодавцям служба зайнятості компенсує витрати за облаштування робочих місць працевлаштованих громадян з інвалідністю

З 1 січня 2024 року вступили в силу нові розміри компенсації за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю І та ІІ груп.

До 106,5 тис. грн (15 мін. з/п) компенсації може отримати роботодавець за працевлаштування людини з інвалідністю І групи, а для ІІ групи – до 71 тис. грн (10 мін. з/п).

В межах цієї програми роботодавцям компенсується фактичні витрати за придбання спеціалізованих меблів та фурнітури для робочих місць, поручнів та брусів, допоміжних засобів для позиціонування курсора та тактильних комп’ютерних дисплеїв, брайлівських клавіатур та портативних пристроїв, підйомних платформ для робочих місць тощо.

Докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю. 

Для отримання коштів працедавцю необхідно впродовж 90 календарних днів з дня працевлаштування людини подати до центру зайнятості за місцем своєї господарської діяльності у паперовій або електронній формі заяву про надання компенсації та копії документів, які підтверджують працевлаштування особи з інвалідністю та придбання роботодавцем допоміжних засобів для облаштування робочого місця.

За більш детальною інформацією роботодавці можуть звертатися до Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10, +38(096)045-60-10, +38(093)027-05-11, (044) 244 94 27 або до філій Хмельницького ОЦЗ.