Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

 (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

М’ясо свинини свіже охолоджене без кістки, філе курки свіже охолоджене, стегно курки свіже охолоджене» (згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 – М’ясо)

ID номер закупівлі:  UA-2023-01-02-005214-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Корпилівка, с. Велика Шкарівка, с. Онишківці, с. Курганівка, с. Крачанівка, с. Сасанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Москвитянівка, с. Орлинці, с. Рожична, с. Устянівка, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

М’ясо свинини свіже охолоджене без кістки  – 1 000 кг.

Філе курки свіже охолоджене – 2 300 кг.

Стегно курки свіже охолоджене – 1000 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників у Хмельницькій області;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 588000,00 гривень (П’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ, які здійснюють відшкодування СТРАХОВИХ коштів на загальнообовязкове державне соціальне страхування !

Головне управління Пенсійного фонду України в області повідомляє, що з 1 січня 2023 року уповноваженим органом в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування є Пенсійний фонд України, відповідно до Закону України від 21.09.2022 №2620 «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове  державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2022 №1350 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації окремих функцій Пенсійного фонду України та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

Нараховані до 1 січня 2011 року суми страхових коштів на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності і загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності сплачуються на поточний рахунок №UA963157840000025606302112787, відкритий у Філії – Хмельницьке обласне   управління АТ «Ощадбанк», МФО 315784, код ЄДРПОУ 21318350.

ДО УВАГИ Платників збору на обов’язкове державне пенсійне страхування,які набувають право власності на легкові автомобілі!

Головне управління Пенсійного фонду в Хмельницькій області повідомляє, що з 1 січня 2023 року змінено розміри вартості збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій реєстрації легкових автомобілів на території України. Розмір податку залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року. Станом на 01.01.2023  він становить 2684  грн.

Згідно з пунктом 7 статті 1 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі (крім легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), що підлягають першій державній реєстрації в Україні територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, крім випадків забезпечення легковими автомобілями осіб з інвалідністю згідно із законодавством та успадкування легкових автомобілів відповідно до закону, сплачують збір на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Відповідно до пункту 8 статті 4 зазначеного Закону його розмір встановлюється :

3 % — якщо вартість авто не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року;

4 % — якщо вартість легкового автомобіля перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року;

5 % — якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року.

Об’єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Отже, з 1 січня 2023 року при першій реєстрації автомобіля на території України, незалежно від того, нова машина чи вживана необхідно сплатити визначену вартість збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за такими розрахунками залежно від вартості легкового автомобіля без урахування податку на додану вартість:

  • не перевищує або дорівнює 442 860 грн— сплачується 3%;
  • більше ніж 442 860 грн, але не перевищує або дорівнює 778 360 грн— сплачується 4%;
  • більше ніж 778 360 грн— сплачується 5%.

Для сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі відкрито рахунки в Державній казначейській службі України в Хмельницькій області.

Оперативна інформація щодо захворюваності на COVID-19

На Шепетівщині протягом останнього тижня минулого року  спостерігалося збільшення випадків захворюваності на COVID-19   виявлено 16 випадків (в 2,67 рази більше хворих в порівнянні з попереднім тижнем). Госпіталізовано 4 особи. На щастя, летальні випадки не реєструвалися.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 8 осіб (всі жителі міста Шепетівка), в тому числі одна дитина, трьох чоловік потребували госпіталізації, а одужали — 7 осіб.

У Судилківський  громаді за минулий тиждень виявлено 2 випадки COVID-19 – обох жителі села Судилків.

У Ленковецькій громаді протягом тижня виявлено 1 випадок COVID-19 – мешканець Мокіївців, госпіталізований.

У Михайлюцькій  громаді зареєстровано 5 нових випадків COVID-19 – 4 жителі Михайлючки та 1 мешканець с. Ч.Цвіт.. 

У Грицівській громаді протягом тижня нові випадки захворювання не реєструвалися.

Протягом 2022 року зареєстровано 4187 випадків захворювання, в тому числі 355 дітей. Госпіталізації потребувало 736 чоловік. Серед захворівших 3154 жителі міста та 1033 мешканці сільської місцевості. На жаль, від ускладнень коронавірусної хвороби реєструвалися і летальні випадки – 29 чоловік не змогли перебороти корона вірусну недугу (19 містян та 10 жителів району).

Всього з початку пандемії, починаючи з березня 2020 року, зареєстровано 11364 випадки захворювання, в тому числі 8495 жителів міста та 2869 жителів сільської місцевості. Всього захворіло 793 дитини. Зареєстровано 257 летальних випадків – 187 містян та 70 жителів району.

     Нагадуємо Вам, незважаючи на непросту ситуацію в державі, про необхідність дотримання протиепідемічних заходів, а в разі появи симптомів хвороби невідкладно звертайтеся за консультацією до сімейного лікаря або найближчої амбулаторії.

Міністерство економіки: як стабілізувати ринок праці?

Виклики, з якими зіштовхнулась Україна в 2022 році стали справді безпрецедентними. Для  покращення ситуації на ринку праці та стабілізації економіки, Уряд запровадив цілу низку програм:

  • «Доступні кредити 5-7-9%» – урядова програма, що передбачає спрощення доступу підприємств малого та середнього бізнесу до банківського кредитування. Ініціатива, яка стартувала у лютому 2020 року, продовжила працювати й цьогоріч. 

З початку дії програми банки видали бізнесу  52,18 тисячі кредитів на майже 162 млрд грн.

  • Грантова програма мікрокредитування «Власна справа» – ініціатива від держави в рамках проєкту єРобота для започаткування чи розвитку бізнесу. Підприємці можуть отримати мікрогранти на започаткування або розширення власного бізнесу на суму до 250 тисяч грн. Головною умовою є створення нових робочих місць. 

Сумарно з початку реалізації програми «Власна справа» підприємцями отримано грантів на суму близько 776,8 млн грн для 3321 підприємців.  За попередніми розрахунками буде створено 8313 нових робочих місць.

  • Армія відновлення – програма Уряду для тих українців, які з різних причин залишились без роботи. Усі охочі можуть добровільно долучитись до суспільно корисних робіт – ремонтно-відновлювальні роботи, розвантаження гуманітарної допомоги, відновлення житлових будинків, пошкоджених у результаті бойових дій. Держава ж оплачує їх працю на рівні мінімальної зарплати. 

За підсумками 2022 року до Армії відновлення долучились 3597 осіб в 9 областях України. Всього держава перерахувала працівникам 24,07 млн гривень. 

Щоб бути в курсі останніх новин та дізнатись більше про актуальні програми для бізнесу та підприємництва, підписуйтесь на сторінки:

 Міністерство економіки України https://www.facebook.com/mineconomdev 

 Першого віцепрем’єр-міністра – міністра економіки України https://www.facebook.com/yulia.svyrydenko .

Державної служби зайнятості https://www.facebook.com/zaniatist/.

Солодкі подарунки дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування!!!

 Грицівська селищна рада на чолі із Грицівським селищним головою Мариною Поліщук, активно впроваджує заходи для Захисту прав дітей нашої громади. Так, на сесії 21 січня 2022 року депутати затвердили Програму захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання «Діти громади» Грицівської селищної ради на 2022 – 2025 роки (рішення №15 від 21.01.2022 року).

     В рамках цієї Програми, до Новорічних свят, працівники служби у справах дітей Грицівської селищної ради та старости сіл вручили солодкі подарунки дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування. Привітали дітей та їхніх опікунів з прийдешніми святами. Побажали усім зустріти Новорічні та Різдвяні свята без звуків сирен, у мирі та спокої.

ЧИ МОЖЕ ОФОРМИТИ СУБСИДІЮ ЛЮДИНА, З ЯКОЮ ПРИЗУПИНЕНО ДІЮ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» субсидія може бути призначена людині, з якою призупинено дію трудового договору, але за певних умов.

Субсидію призначать, якщо за людину було сплачено (або вона сама сплатила за себе) єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом кварталу, що передує кварталу перед місяцем звернення за призначенням субсидії або перед місяцем, у якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина.

Наприклад, коли звернення за субсидією відбулося у грудні (четвертий квартал), то людині, з якою було призупинено дію трудового договору, субсидію призначать, якщо за неї було сплачено єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом квітня, травня, червня (другий квартал).

єРобота: 118 підприємців отримають гранти на 27 млн грн, а 286 громадян- легальну роботу

В рамках урядової програми «єРобота: СВОЯ СПРАВА» схвалено 118 бізнес-ідей підприємців Хмельниччини. Переможці отримають гранти на загальну суму понад 27 млн грн.

Майбутні та діючі роботодавці планують створити або розширити заклади громадського харчування та кав’ярні, швейне виробництво, відкрити медичні центри, магазини непродовольчих товарів, сервіси техобслуговування. А також надавати послуги у сфері освіти, краси та відпочинку, ремонту побутових приладів, виготовлення меблів. За рахунок грантових коштів учасники матимуть можливість придбати обладнання, сировину, матеріали, програмне забезпечення, оплатити оренду, послуги маркетингу та реклами, лізинг обладнання тощо.

Та найголовніше завдяки реалізації урядової програми «єРобота: СВОЯ СПРАВА» в області буде створено 286 нових робочих місць.

До відома: урядовий проєкт  «єРобота»  включає грантові програми, спрямовані на стимулювання підприємницької діяльності. Зокрема, це програми надання грантів на створення й розвиток переробних підприємств, розвиток власного садівництва та виноградарства, тепличного господарства. Подача заявки здійснюється через Портал Дія.

Пропонуємо вашій увазі добірку безкоштовних курсів з підприємництва, завдяки яким ви зможете здобути нові знання або апгрейднути вже існуючі:

За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами: (096)045-60-10, (093)027-05-11. Або пишіть нам у телеграм-чат «Підтримка ДСЗ Хмельницький» https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.

Засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

22 грудня 2022 року  відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови ПОЛІЩУК Марина Андріївни.

На розгляд членів виконкому виносилося 12 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах
  • Про відзначення на території Грицівської селищної ради Дня Соборності України
  • Про роботу виконкому із зверненнями громадян за ІV квартал 2022 року
  • Про план роботи виконкому Грицівської селищної ради на І квартал 2023 року
  • Про перереєстрацію громадян, що перебувають на обліку для одержання та розширення житлової площі при виконкомі Грицівської селищної ради
  • Про надання транспортних соціальних послуг особам та дітям з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, зору, слуху та іншим мало мобільним групам.

 Заступник селищного голови Олена Полєва інформувала:

  • Про затвердження переліку об’єктів та видів громадських робіт для відпрацювання  порушниками та засудженими на території Грицівської ТГ у 2023 році
  • Про організацію громадських робіт на 2023 рік
  • Про визначення переліку об’єктів та видів оплачуваних суспільно-корисних робіт на території Грицівської селищної ради на 2023 рік 

Спеціаліст служби у справах дітей Грицівської селищної ради В’ячеслав Дембіцький інформував:

  • Про внесення змін до складу Комісії з питань захисту прав дитини Грицівської селищної ради

Начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Сергій Малишко інформував:

  • Про заходи безпеки під час зимових канікул, новорічно-різдвяних свят та організацію роботи щодо попередження надзвичайних ситуацій у закладах освіти громади в зимовий період.
  • Про надання дозволу на видалення зелених насаджень на території Грицівської селищної ради

Аудитори Хмельниччини за січень – листопад 2022 року забезпечили відшкодування 20 млн грн втрат фінансових і матеріальних ресурсів

За результатами проведення 431 заходу державного фінансового контролю впродовж січня-листопада поточного року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області під час моніторингу закупівель встановлено порушень законодавства у сфері закупівель на суму майже 5,7 млрд грн, проведеними ревізіями та перевірками закупівель задокументовано втрат матеріальних та фінансових ресурсів на суму понад 149 млн грн, з них незаконних витрат майже 111 млн грн. Правоохоронними органами за матеріалами контрольних заходів розпочато 16 досудових розслідувань, а також вручено 8 особам повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, виявлено на суму майже 46 млн гривень.
До об’єктів контролю, у яких виявлено порушення, застосовано 5 фінансових санкцій та складено протоколи про адміністративні правопорушення на 21 посадову особу.
Незаконних витрат відшкодовано понад 14 млн грн із загальної суми відшкодованих втрат 20 млн грн за усіма заходами державного фінансового контролю з початку року.Проведеними 4 державними фінансовими аудитами виявлено фактів неефективних управлінських дій та ризикових операцій, що призвели (можуть призвести) до упущених вигод (неотриманих доходів) та непродуктивних (зайвих) витрат на загальну суму більш як 413 млн грн.
Економічний ефект від реалізації 11 пропозицій за результатами проведених державних
фінансових аудитів сягнув 18 млн гривень.
У межах відкритих кримінальних проваджень за зверненнями правоохоронних органів аудиторами як спеціаліста надано 84 консультації та виявлено факти порушень, що призвели до втрат майже 52 млн грн, внаслідок чого 15 особам вручено повідомлення про підозру у скоєнні кримінального правопорушення.
Довідково. У Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах (офісі та його управлінні) діє телефон «гарячої лінії» щодня відповідно до режиму роботи Держаудитслужби.
Про випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна можна повідомляти за номерами:
(044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України;
(032) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 76-57-56 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Про вчинки працівників органів Держаудитслужби, які мають ознаки корупційних дій, можна повідомляти за номерами:
(044) 485-17-62 – Державна аудиторська служба України;
(032) 260-31-70 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 65-81-22 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Розклад роботи Держаудитслужби:
початок роботи – о 8 годині;
перерва на обід – з 12 години до 12 години 45 хвилин;
закінчення робочого дня – о 17 годині з понеділка по четвер (о 15 годині 45 хвилин у п’ятницю)