Оперативна інформація щодо захворюваності на COVID-19з 9 по 15 січня

На Шепетівщині протягом першого тижня поточного виявлено 12 випадків захворюваності на COVID-19. Госпіталізовано 2 особи. На щастя, летальні випадки не фіксувалися.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 9 осіб (всі жителі міста Шепетівка), двох  чоловік потребували госпіталізації, а одужали — 8 осіб. 

У Судилківський  громаді за минулий тиждень виявлено 2 випадки COVID-19 – жителі с. Красносілка та Лозичне.

У Михайлюцькій  громаді за минулий тиждень виявлено 1 випадок COVID-19 –  жителька с. Корчик.

У Грицівській та Ленковецькій  громадах протягом тижня нові випадки захворювання не реєструвалися.

Пам`ятайте про профілактику поширення інфекційних хвороб та дотримуйтеся протиепідемічних заходів: носіть маски у людних місцях та громадському транспорті, зберігайте соціальну дистанцію, регулярно мийте та обробляйте руки. Якщо ж відчуваєте нездужання – не займайтеся самолікуванням та невідкладно зверніться за консультацією до свого сімейного лікаря або найближчої амбулаторії.

Щодо можливостей платформи Дія. Цифрова освіта

Відповідно до Програми діяльності Кабінету Міністрів України, мзатвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 471, одним із пріоритетних завдань Уряду є цифрова грамотність українців, завдяки чому планується, що 6 млн українців зможе пройти програму цифрової грамотності.
Просимо ознайомитися з платформою Дія.Цифрова освіта https://osvita.diia.gov.ua/, у тому числі з освітніми серіалами, розміщеними на ній.
Рекомендований перелік серіалів, які в час війни мають особливо важливе значення:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

 (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Молоко пастеризоване, сметана код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15510000-6 Молоко та вершки

ID номер закупівлі: UA-2023-01-11-009071-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Корпилівка, с. Велика Шкарівка, с. Онишківці, с. Курганівка, с. Крачанівка, с. Сасанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Москвитянівка, с. Орлинці, с. Рожична, с. Устянівка, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Молоко пастеризоване  – 4000 л.

Сметана – 400 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 166000,00 гривень (Сто шістдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

 (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне, крупа гречана, крупа рисова (рис), крупа пшоно, крупа ячна, пластівці вівсяні, крупа перлова, крупа пшенична, крупа кукурудзяна, крупа булгур, крупа горохова) згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

ID номер закупівлі: UA-2023-01-13-006587-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Корпилівка, с. Велика Шкарівка, с. Онишківці, с. Курганівка, с. Крачанівка, с. Сасанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Москвитянівка, с. Орлинці, с. Рожична, с. Устянівка, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Борошно пшеничне – 460 кг;

Крупа гречана – 900 кг;

Крупа рисова (рис) – 820 кг;

Крупа пшоно – 150 кг;

Крупа ячна – 520 кг;

Пластівці вівсяні – 100 кг;

Крупа перлова – 180 кг;

Крупа пшенична – 80 кг;

Крупа кукурудзяна – 10 кг;

Крупа булгур – 230 кг;

Крупа горохова – 750 кг

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 195000,00 гривень (Сто дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості

 (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Риба свіжоморожена хек згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожена

ID номер закупівлі: UA-2023-01-11-008858-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Корпилівка, с. Велика Шкарівка, с. Онишківці, с. Курганівка, с. Крачанівка, с. Сасанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Москвитянівка, с. Орлинці, с. Рожична, с. Устянівка, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Риба свіжоморожена хек – 1 800 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 234000,00 гривень (Двісті тридцять чотири тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

ДО УВАГИ !!!

Уряд та небайдужі компанії Нідерландів впроваджують енергозаощаджувальні технології для ферм та фермерських господарства України. За підтримки ТОВ «Мюллер Україна» та партнерів буде поставлено безкоштовне обладнання для досягнення цієї мети.

ДОДАТОК_молокообладнання.

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ВИПЛАТ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ,ПО ВАГІТНОСТІ ТА ПОЛОГАХ

Підставою для нарахування лікарняних виплат є е-лікарняний або листок непрацездатності, який формується на основі електронного медичного висновку лікаря. Такий е-лікарняний автоматично потрапляє до Електронного реєстру листків непрацездатності, а повідомлення про відкриття  е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Документи для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності розглядаються не пізніше десяти робочих днів з дня їх надходження. Виплата за лікарняним буде проведена в разі, якщо він отримає статус «Готовий до сплати», що відображається в особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду України. Термін зміни статусу становить 7 днів після дати відкриття лікарняного.

Перші п’ять днів допомоги по тимчасовій непрацездатності оплачує працівнику його роботодавець, а починаючи з шостого дня і до відновлення працездатності/встановлення групи інвалідності – Пенсійний фонд України впродовж 10 календарних днів з дня надходження документів.

Розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності обчислюється у відсотках від середньої заробітної плати особи залежно від тривалості наявного страхового стажу.

Сума допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї)не повинна перевищувати розміру заробітної плати (доходу) таких осіб, з якого фактично сплачено страхові внески (єдиний внесок).

Підставою для призначення страхової виплати у зв’язку з вагітністю та пологами є листок непрацездатності (е-лікарняний) відкритий медзакладом, у якому жінка перебуває на обліку. Термін розгляду документів для призначення допомоги по вагітності і пологах скорочено з 10-ти днів до 3-х  з дня їх надходження.

Виплата допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами здійснюється одноразово за весь період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами в разі звернення за її отриманням не пізніше, ніж через 6 місяців з дня закінчення відпустки у зв’язку з вагітністю і пологами.

Допомога по вагітності та пологах розраховується в розмірі 100% середньої заробітної плати працівниці незалежно від її страхового стажу.

Сума допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску та не може бути меншою за розмір допомоги, обчислений із мінімальної заробітної плати, встановлений на час настання страхового випадку.

ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ ТА ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я!

З 01 січня 2023 року до Пенсійного фонду України передано функції Фонду соціального страхування України, зокрема щодо здійснення профілактики та розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Заклади охорони здоров’я відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 (зі змінами) зобов’язані повідомити головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві (у разі можливості з висновком про ступінь тяжкості травм):

невідкладно за телефонами 0 (382) 75 25 04, 0 (382) 75 25 24 або електронною поштою post@km.pfu.gov.ua;

та протягом доби на паперовому носії до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

Роботодавець, відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 (зі змінами) у разі настання нещасного випадку та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві, зобов’язаний повідомити головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області:

протягом двох годин за телефонами 0 (382) 75 25 04, 0 (382) 75 25 24 або електронною поштою post@km.pfu.gov.ua;

не пізніше наступного робочого дня на паперовому носії до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

Довідково: з 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України від 21 вересня 2022 року № 2620-IX «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким визначено, що уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку є Пенсійний фонд України.

СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ЗДІЙСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ:ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ

Згідно із Законом України №2620-ІХ від 21.09.2022 набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві визначено Пенсійний фонд України.

Враховуючи прийняті зміни, Пенсійний фонд України з 01.01.2023 продовжує виплату в розмірах і на умовах, на яких виплачувались до цього, наступні страхові виплати: 

–    допомогу по тимчасовій втраті працездатності;

–    допомогу  по вагітності і пологах;

–    допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;

–    одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.

Особам, яким органами Фонду соціального страхування України вже було призначено страхові виплати, повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно, фінансування таких виплат здійснюється Пенсійним фондом України на підставі переданих органами ФССУ справ отримувачів.

Щомісячні страхові виплати виплачуються через установи уповноважених банків або національним оператором поштового зв’язку АТ “Укрпошта”, за місцем фактичного проживання отримувача, зазначеного у заяві отримувача. Одноразові виплати здійснюються уповноваженими банками.

Проведена реформа у сфері соціального страхування дає змогу зробити процес нарахування страхових виплат більш прозорим, а також зручним як для роботодавців, так і для застрахованих осіб, зокрема, прийняті зміни забезпечать:

  1. подання заяви-розрахунку на виплату страхових виплат в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID або через Портал Дія. Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть оформляти заяву-розрахунок в паперовій формі та подавати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або пересилати поштою; 
  2. підвищення доступності та ефективності сервісу, можливість звернення застрахованих осіб для отримання інформації до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або через засоби вебпорталу електронних сервісів Пенсійного фонду України;
  3. скорочення з 10-ти до 3-х днів терміну фінансування Пенсійним фондом страхувальників для проведення виплати згідно з поданими заявками;
  4. проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірки правильності розрахунків страхових виплат та цільового використання коштів;
  5. подання заяв-розрахунків роботодавцями без укладення з Пенсійним фондом України договору про визнання КЕП, як це було передбачено раніше;
  6. повну автоматизацію та цифровізацію нарахування всіх страхових виплат, застосування централізованого призначення за екстериторіальним принципом.