ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ ТА ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я!

З 01 січня 2023 року до Пенсійного фонду України передано функції Фонду соціального страхування України, зокрема щодо здійснення профілактики та розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Заклади охорони здоров’я відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 (зі змінами) зобов’язані повідомити головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві (у разі можливості з висновком про ступінь тяжкості травм):

невідкладно за телефонами 0 (382) 75 25 04, 0 (382) 75 25 24 або електронною поштою post@km.pfu.gov.ua;

та протягом доби на паперовому носії до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

Роботодавець, відповідно до вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 337 (зі змінами) у разі настання нещасного випадку та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві, зобов’язаний повідомити головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області:

протягом двох годин за телефонами 0 (382) 75 25 04, 0 (382) 75 25 24 або електронною поштою post@km.pfu.gov.ua;

не пізніше наступного робочого дня на паперовому носії до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

Довідково: з 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України від 21 вересня 2022 року № 2620-IX «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким визначено, що уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку є Пенсійний фонд України.

СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ЗДІЙСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ:ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ

Згідно із Законом України №2620-ІХ від 21.09.2022 набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві визначено Пенсійний фонд України.

Враховуючи прийняті зміни, Пенсійний фонд України з 01.01.2023 продовжує виплату в розмірах і на умовах, на яких виплачувались до цього, наступні страхові виплати: 

–    допомогу по тимчасовій втраті працездатності;

–    допомогу  по вагітності і пологах;

–    допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;

–    одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.

Особам, яким органами Фонду соціального страхування України вже було призначено страхові виплати, повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно, фінансування таких виплат здійснюється Пенсійним фондом України на підставі переданих органами ФССУ справ отримувачів.

Щомісячні страхові виплати виплачуються через установи уповноважених банків або національним оператором поштового зв’язку АТ “Укрпошта”, за місцем фактичного проживання отримувача, зазначеного у заяві отримувача. Одноразові виплати здійснюються уповноваженими банками.

Проведена реформа у сфері соціального страхування дає змогу зробити процес нарахування страхових виплат більш прозорим, а також зручним як для роботодавців, так і для застрахованих осіб, зокрема, прийняті зміни забезпечать:

  1. подання заяви-розрахунку на виплату страхових виплат в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID або через Портал Дія. Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть оформляти заяву-розрахунок в паперовій формі та подавати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або пересилати поштою; 
  2. підвищення доступності та ефективності сервісу, можливість звернення застрахованих осіб для отримання інформації до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або через засоби вебпорталу електронних сервісів Пенсійного фонду України;
  3. скорочення з 10-ти до 3-х днів терміну фінансування Пенсійним фондом страхувальників для проведення виплати згідно з поданими заявками;
  4. проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірки правильності розрахунків страхових виплат та цільового використання коштів;
  5. подання заяв-розрахунків роботодавцями без укладення з Пенсійним фондом України договору про визнання КЕП, як це було передбачено раніше;
  6. повну автоматизацію та цифровізацію нарахування всіх страхових виплат, застосування централізованого призначення за екстериторіальним принципом.

Оперативна інформація щодо захворюваності на COVID-19з 2 по 8 січня

На Шепетівщині протягом першого тижня поточного виявлено 16 випадків захворюваності на COVID-19, в тому числі одна дитина. Госпіталізовано 5 осіб. Внаслідок ускладнень, спричинених коронавірусною хворобою, зареєстровано 2 летальні випадки.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 9 осіб (всі жителі міста Шепетівка), в тому числі одна дитина, чотирьох чоловік потребували госпіталізації, а одужали — 5 осіб. Померла одна особа.

У Судилківський  громаді за минулий тиждень виявлено 2 випадки COVID-19 – жителі с. Судилків та Городище, одна людина потребувала госпіталізації та одна померла (жителька Судилкова).

У Грицівській, Ленковецькій та Михайлюцькій громадах протягом тижня нові випадки захворювання не реєструвалися.

     Різке зниження температури, переохолодження та інші суміжні фактори можуть стати причиною погіршення стану здоров`я громадян. Тому варто пам`ятати про профілактику поширення інфекційних хвороб. Відтак, радимо дотримуватись протиепідемічних заходів – носити маски у людних місцях та громадському транспорті, зберігати соціальну дистанцію, регулярно мити й обробляти руки. При виникненні симптомів – не займайтеся самолікуванням та невідкладно зверніться за консультацією до свого сімейного лікаря або найближчої амбулаторії.

Проєкт “ПОРУЧ”

Закінчився черговий тиждень роботи проєкту «ПОРУЧ» в Грицівській громаді. Нагадуємо що даний проєкт спрямований на психосоціальну допомогу дітям, молоді та сім’ям, які постраждали від війни. «ПОРУЧ» передбачає роботу груп психологічної підтримки, арт-терапію, майстер-класи, розвиток здорового харчування та спортивні заняття.

Відновлення через спорт – новий напрямок спільного проєкту МОН і ЮНІСЕФ – ПОРУЧ, який має на меті забезпечити психосоціальну допомогу дітям, молоді та сім’ям, які постраждали від війни. 

Спортивну складову проєкту реалізують благодійний фонд «Розвиток футболу України» у партнерстві з Українською асоціацією футболу та за підтримки Дитячого фонду УЄФА.

Навчально – спортивний захід включав 3 напрями:

1. «Спорт» – фізична активність та рухливі спортивні ігри, естафети. (Тренер-викладач)

2. «Територія безпеки» – спрямована на покращення психоемоційного стану, зняття напруги та стабілізації. (Вчитель-психолог)

3. «Здоров’я та безпека» – популяризація здорового способу життя з фізичними вправами, отримання нових знань, корисних для здоров’я. (Медичний працівник)

Всі діти, по завершенню заходу, отримали подарункові набори від партнерів.

Якщо ви бажаєте взяти участь в наступних заняттях, звертайтеся за номером телефону: 0686396462.

Слава Україні!!!

ЩОМІСЯЧНІ СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ТА ІНШІ ВИПЛАТИ НА ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ

З 1 січня 2023 року уповноваженим органом в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування є Пенсійний Фонд України. Це передбачено Законом України від 21.09.2022 № 2620-IX “Про внесення змін до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” та Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, постановою Кабінету Міністрів  України від 02.12. 2022 № 1350 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації окремих функцій Пенсійного фонду України та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Зокрема, для вирішення питань з призначення, перерахування та здійснення страхових виплат з відшкодування шкоди, заподіяної потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві та/або професійного захворювання або особам, які мають право на страхові виплати в разі смерті потерпілого, з 1 січня 2023 року необхідно звертатися до органів Пенсійного фонду України.

Види виплат

Органи Пенсійного фонду призначатимуть та виплачуватимуть такі види страхових виплат внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання:

  • допомога по тимчасовій непрацездатності – виплачується у розмірі  100 % середньої заробітної плати (перші 17 днів за рахунок коштів страхувальника, починаючи з 18 дня – за рахунок коштів соціального страхування);
  • одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності, призначається на підставі довідки МСЕК; її розмір визначається в залежності від ступеня втрати професійної працездатності, із розрахунку 7 мінімальних заробітних плат, встановлених законом на день настання права потерпілому на страхову виплату (з 01.10.2022 розмір мінімальної заробітної плати – 6 700 грн);
  • щомісячні страхові виплати – встановлюються відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячної заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку; мінімальний розмір призначеної щомісячної виплати потерпілому в перерахунку на 100% втрати працездатності не може бути меншим мінімальної заробітної плати, максимальний – не повинен перевищувати чотири мінімальні заробітні плати;
  • виплати у разі переведення на легшу, нижчеоплачувану роботу – за потерпілим зберігається його середньомісячна заробітна плата на строк визначений ЛКК або МСЕК (перші 14 днів доплата здійснюється за рахунок коштів страхувальника, починаючи з 15 дня – за рахунок коштів соціального страхування);
  • щомісячні виплати дитині, яка народилася з інвалідністю, внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання  її матері під час вагітності, здійснюються до досягнення дитиною 18 років, або до закінчення навчання, але не більш як до досягнення 23 років;
  • страхові виплати непрацездатним членам сім’ї у разі смерті потерпілого:

– одноразова допомога сім’ї (у розмірі 40 розмірів мінімальної заробітної плати (40 х 6700 грн = 268 000 грн));

– одноразова виплата кожній особі, яка була на його утриманні (у розмірі 8 розмірів мінімальної заробітної плати (8 х 6700 грн = 53 600 грн);

– щомісячні страхові виплати (визначаються із середньомісячної заробітної плати потерпілого; сума виплат кожній особі, яка має на них право, визначаються шляхом ділення частини заробітної плати  потерпілого, що припадає на цих осіб, на їх кількість).  

У який спосіб можна подати документи

Заява, разом із документами необхідними для призначення, перерахування, продовження та здійснення страхових виплат і соціальних послуг, подається:

  • у паперовому вигляді особисто, або через уповноваженого представника, до територіального органу Пенсійного фонду України (сервісний центр);
  • в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID, або через Портал Дія.

Термін розгляду документів та прийняття рішення

Рішення про призначення, перерахування, продовження та здійснення страхових виплат і соціальних послуг приймається протягом 10 днів після надходження заяви з усіма необхідними документами, з урахуванням отриманої органом Пенсійного фонду, що призначає страхову виплату, інформації із відповідних державних електронних інформаційних реєстрів та баз даних.

Рішення за результатами розгляду заяви оформлюється постановою за підписом керівника органу, що призначає страхову виплату, та зберігається в електронній справі отримувача такої виплати.

Порядок виплати

Нарахована сума страхових виплат включається у документи для виплати не пізніше одного місяця з дня прийняття рішення про призначення, перерахування, продовження її виплати.

Щомісячні страхові виплати виплачуються через установи уповноважених банків або національним оператором поштового зв’язку АТ “Укрпошта”, за місцем фактичного проживання отримувача, зазначеного у заяві. Одноразові виплати здійснюються уповноваженими банками.

Ті, хто отримував відповідні виплати у Фонді соціального страхування України, продовжать їх отримувати на раніше зазначені у заявах  рахунки.

МЕДИЧНИЙ ВИСНОВОК ТА ЕЛЕКТРОННИЙ ЛІКАРНЯНИЙ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ТА ЯК ОТРИМАТИ?

Це два різних електронних документи, що генеруються та зберігаються у різних державних електронних реєстрах, водночас, тісно пов’язані між собою, оскільки засвідчують факт тимчасової непрацездатності людини. 

У разі хвороби людина звертається до лікаря.

Лікар встановлює факт тимчасової непрацездатності та формує медичний висновок про тимчасову непрацездатність (#МВТН) в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я.

МВТН – це електронний документ, який:

  • містить висновок лікаря за результатами медичної експертизи з тимчасової втрати працездатності,
  • засвідчує тимчасову непрацездатність,
  • є підставою для створення е-лікарняного.

У медичному висновку зазначено номер запису в Реєстрі медичних висновків, висновок лікаря, строк дії медичного висновку, посилання на попередній медичний висновок про тимчасову непрацездатність та відмітку про початок нового випадку тимчасової непрацездатності (за наявності).

Після формування МВТН пацієнту на телефон має прийти смс-повідомлення (на номер, визначений як контактний в електронній системі охорони здоров’я).

МВТН з моменту накладання на нього КЕП лікаря автоматично передається з електронної системи охорони здоров’я до Електронного реєстру листків непрацездатності, адміністратором, якого є Пенсійний фонд України. На підставі МВТН формується електронний листок непрацездатності.

Електронний листок непрацездатності – електронний документ, який:

  • засвідчує факт тимчасової непрацездатності;
  • є підставою для звільнення від роботи та призначення страхових виплат відповідно до законодавства про соціальне страхування.

Дані електронного листка непрацездатності надходять до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та відображаються у відповідному статусі в електронному кабінеті страхувальника (роботодавця), особистому кабінеті працівника.

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ щодо страхових виплат

З 1 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої  страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснюватиме не Фонд соціального страхування України (ФССУ), а Пенсійний фонд України. У зв’язку з цим, у багатьох українців виникають питання щодо страхових виплат: чи буде держава виплачувати їх далі, куди звертатися за призначенням тощо. Надаємо відповіді на найбільш актуальні питання.

  1. Що змінилося для громадян?

По суті, змінюється орган, що буде забезпечувати такі страхові виплати. Отже, відтепер Пенсійний фонд України виплачуватиме:

  • допомогу по тимчасовій втраті непрацездатності ( “лікарняні”);
  • допомогу  по вагітності і пологах (“декретні”);
  • допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;
  • одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.
  1. Чи змінилися з 1 січня 2023 року умови надання та розміри страхових виплат?

Закон зберігає надані громадянам гарантії за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку.

Попри зміну органу, який здійснює страхові виплати, умови надання виплат не змінюються. Розміри окремих виплат навіть збільшуються.

  1. Чи потрібно людям, яким страхові виплати було призначено ФССУ, повторно звертатись до Пенсійного фонду Українидля продовження виплати?

Тим людям, яким органами ФССУ вже було призначено страхові виплати, повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно.

З січня 2023 року фінансування таких виплат здійснюється Пенсійним фондом України на підставі переданих органами ФССУ справ отримувачів.

Щомісячні страхові виплати виплачуються через установи уповноважених банків або національним оператором поштового зв’язку АТ “Укрпошта”, за місцем фактичного проживання отримувача, зазначеного у заяві отримувача. Одноразові виплати здійснюються уповноваженими банками.

  1. Куди звертатися за призначенням та здійсненням страхових виплат з відшкодування шкоди? 

Заява, разом із документами необхідними для призначення, перерахування, продовження та здійснення страхових виплат і соціальних послуг, подається:

  • у паперовому вигляді до територіального органу Пенсійного фонду України (до сервісного центру) або пересилається поштою;
  • в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID або через Портал Дія.
  1. Чи збережеться право на пенсію по інвалідності потерпілим від нещасного випадку?

Призначення пенсії по інвалідності здійснюється відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Пенсія  по інвалідності призначається за наявності у особи з інвалідністю необхідного страхового стажу. Право на пенсію по інвалідності не залежить від причини інвалідності. Раніше призначені пенсії виплачуються протягом всього строку, на які їх призначено.

  1. Як тепер працівнику отримати виплати по лікарняному?

Оплату лікарняних буде здійснювати роботодавець, як це було і раніше. При цьому Законом України від 21.09.2022 № 2620-IX “Про внесення змін до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” та Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” скорочено час, протягом якого роботодавцям за поданими заявами-розрахунками мають надійти кошти для виплати лікарняних.

ОПИС ОПЕРАЦІЙ НА ВЕБПОРТАЛІ ПФУ ЩОДО ФОРМУВАННЯТА ПОДАННЯ В ПФУ ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ

Користувачу – страхувальнику, який авторизувався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість переглянути заяви-розрахунки страхувальника.

Для цього призначено пункт особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки».

Користувачу надається екранна форма (Рис. 0–1), яка містить:

  • секцію визначення параметрів пошуку заяв-розрахунків, а саме:
  • номер заяви – ручне введення текстового поля;
  • дата формування (З) – ручне введення дати або використання «календаря»;
  • дата формування (ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»;
  • номер ЛН – ручне введення текстового поля;
  • РНОКПП застрахованої особи – ручне введення текстового поля;
  • статус заяви-розрахунку – вибір за допомогою випадаючого списку (редагується; зареєстрована);

Кнопка «Пошук» для пошуку заяв-розрахунків;

  • секцію відображення списку заяв-розрахунків, знайдених згідно умови пошуку, з полями:
  • номер;
  • дата формування;
  • статус;

Кнопки «Редагувати» (піктограма), призначена для редагування та обробки даних заяви-розрахунку.

Для створення нової заяви розрахунку призначено кнопку «Створити нову» (Рис. 0–1), по якій користувачу надається екранна форма (Рис. 0–2), призначена для заповнення основних атрибутів заяви-розрахунку, а саме:

  • номер заяви-розрахунку – ручне ведення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • код за ЄДРПОУ страхувальника – автоматично заповнюється за даними страхувальника без права редагування; поле є обов’язковим для заповнення;
  • найменування страхувальника – автоматично заповнюється за даними страхувальника без права редагування; поле є обов’язковим для заповнення;
  • регіон місця знаходження страхувальника – вибір з довідника регіонів за КОАТУУ; поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата формування – автоматичне заповнення поточної дати без права редагування;
  • тип ЗР – вибір за допомогою випадаючого списку (ЕРЛН; за паперові листки непрацездатності); поле є обов’язковим для заповнення;
  • додаток – вибір за допомогою випадаючого списку (додаток 1; додаток 2); поле є обов’язковим для заповнення;
  • статус заяви – при створенні – «Редагується»; при реєстрації «Зареєстрована» без права редагування;
  • ПІБ керівника страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • ПІБ головного бухгалтера страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • ПІБ відповідальної особи страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
  • телефон страхувальника – ручне редагування текстового поля (цифри, дужки, дефіс, кома); поле є обов’язковим для заповнення;
  • код МФО банку страхувальника – ручне редагування текстового поля (6 цифри); поле є обов’язковим для заповнення;
  • розрахунковий рахунок страхувальника/ IBAN – ручне редагування текстового поля (цифри або перші 2 символи «ua»); поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата закінчення періоду, за який включати ЛН (З) – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
  • дата закінчення періоду, за який включати ЛН (ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
  • кнопку «Продовжити», по якій відкривати наступну екранну форму створення заяви-розрахунку (Рис. 0–3), в якій відображати 2 додатки заяви-розрахунку (у вигляді таблиць):
  • тимчасова непрацездатність (в додаток включаються всі ЛН, по яких визначено причину непрацездатності, крім пп.2,4 довідника причин непрацездатності, та які не входять в попередні заяви-розрахунки);
  • тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку або профзахворювання (в додаток включаються ЛН, по яких визначено причину непрацездатності за пп.2 та 4 довідника причин непрацездатності, та які не входять в попередні заяви-розрахунки).

Обидва додатки відображаються у вигляді таблиць з даними ЛН з полями:

  • номер ЛН;
  • дата відкриття;
  • дата закриття;
  • РНОКПП ЗО;
  • ПІБ ЗО;

Кнопка «Редагувати» (піктограма ), призначена для редагування рядка додатку до заяви-розрахунку. Якщо не всі обов’язкові дані рядка додатку заповнено, ця піктограма виділяється червоним кольором.

Кнопка «Видалити» (піктограма), призначена для видалення рядка додатку.

Піктограма , призначена для розкриття рядка додатку щодо відображення всіх полів рядка. Перелік полів різний для Додатку 1 та для Додатку 2.

Для Додатку 1 відображається (Рис. 0–4):

  • місце роботи – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
  • дані ЛН (первинний або продовження);
  • причина непрацездатності;
  • кількість днів, що підлягають оплаті (всього);
  • кількість днів, що підлягають оплаті (у т. ч. за рахунок коштів Фонду) ;
  • сума (в гривнях з копійками) (всього);
  • сума (в гривнях з копійками) (у т. ч. за рахунок коштів Фонду);
  • в тому числі за пільгою постраждалим на ЧАЕС за рахунок коштів Фонду (всього);
  • в тому числі за пільгою постраждалим на ЧАЕС за рахунок коштів Фонду (у т. ч. за рахунок коштів Фонду);
  • номер посвідчення (ЧАЕС);
  • дата направлення на МСЕК (за наявності);
  • страховий стаж (в повних місяцях) (загальний) – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
  • страховий стаж (в повних місяцях) (за останні 12 місяців) – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН.

Для Додатку 2 відображається (Рис. 0–5):

  • місце роботи – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
  • номер акту про нещасний випадок або профзахворювання (серія та номер);
  • дата акту про нещасний випадок або профзахворювання (серія та номер);
  • причина непрацездатності;
  • витрати Фонду (днів);
  • витрати Фонду (сума в гривнях з копійками).

ОПИС ОПЕРАЦІЙ НА ВЕБПОРТАЛІ ПФУ ЩОДО ФОРМУВАННЯТА ПОДАННЯ В ПФУ ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ

З 1 СІЧНЯ 2023 РОКУ СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ЗДІЙСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області інформує, що 01 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку визначено Пенсійний фонд України.

Для отримання фінансування щодо надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальнику, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами

Подання такої заяви-розрахуноку починаючи з 01 січня 2023 року реалізовано через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  (Інструкція користувача  додається).

Засоби особистого кабінету в пункту меню «Заяви-розрахунки» дають можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно визначених критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України. Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.

Крім того, існує можливість подання «Заяви-розрахунку» у паперовому вигляді особисто, або через уповноваженого представника до територіального органу Пенсійного фонду України (сервісного центру). 

Аудитори Хмельниччини за 2022 рік забезпечили відшкодування 25,7 млн грн втрат фінансових і матеріальних ресурсів

За результатами проведення 481 заходу державного фінансового контролю впродовж січня – грудня поточного року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області під час моніторингу закупівель встановлено порушень законодавства у сфері закупівель на суму понад 5,7 млрд грн, проведеними ревізіями та перевірками закупівель задокументовано втрат матеріальних та фінансових ресурсів на суму понад 149 млн грн, з них незаконних витрат майже 111 млн грн.
Правоохоронним органам передано матеріали 33 контрольних заходів, за якими розпочато 19 досудових розслідувань, а також вручено 8 особам повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення. Ініційовано пред’явлення 13 позовів перед органами прокуратури та об’єктами контролю.
Операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, виявлено на суму майже 46 млн грн. До об’єктів контролю, у яких виявлено порушення, застосовано 5 фінансових санкцій та складено протоколи про адміністративні правопорушення на 22 посадові особи.
Незаконних витрат відшкодовано понад 16,7 млн грн із загальної суми відшкодованих втрат 25,7 млн грн за усіма заходами державного фінансового контролю з початку року. Проведеними 4 державними фінансовими аудитами виявлено фактів неефективних управлінських дій та ризикових операцій, що призвели (можуть призвести) до упущених вигод (неотриманих доходів) та непродуктивних (зайвих) витрат, на загальну суму понад 413 млн грн.
Економічний ефект від реалізації 14 пропозицій за результатами проведених державних фінансових аудитів сягнув 36,6 млн грн. Окрім того, відшкодовано понад 10 млн грн втрат фінансових і матеріальних ресурсів, допущених внаслідок неефективних управлінських дій, ще 6,5 млн грн таких втрат державними аудиторами попереджено. У рамках відкритих кримінальних проваджень за зверненнями правоохоронних органів аудиторами як спеціалістами надано 95 консультацій та виявлено факти порушень, що призвели до втрат понад 67,5 млн грн, внаслідок чого 17 особам вручено повідомлення про підозру у скоєнні кримінального правопорушення.
Довідково. У Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах (офісі та його управлінні) діє телефон «гарячої лінії» щодня відповідно до режиму роботи Держаудитслужби.
Про випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів,
використанні державного чи комунального майна можна повідомляти за номерами:

(044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України;
(032) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 76-57-56 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Про вчинки працівників органів Держаудитслужби, які мають ознаки корупційних дій,
можна повідомляти за номерами:

(044) 485-17-62 – Державна аудиторська служба України;
(032) 260-31-70 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 65-81-22 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Розклад роботи Держаудитслужби:
початок роботи – о 8 годині;
перерва на обід – з 12 години до 12 години 45 хвилин;
закінчення робочого дня – о 17 годині з понеділка по четвер (о 15 годині 45 хвилин у п’ятницю)