Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,  його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлііззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Овочі та фрукти (морква, цибуля ріпчаста, капуста, буряк червоний, огірок свіжий, помідори, яблука, банани, апельсини, лимони, мандарини, груша, сливи, перець болгарський) згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

ID номер закупівлі: UA-2024-01-22-011231-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Морква – 1200 кг.;

Цибуля ріпчаста – 1100 кг.;

Капуста – 1200 кг.;

Буряк червоний – 1100 кг.;

Огірок свіжий – 100 кг.;

Помідори -130 кг.;

Яблука – 531 кг.;

Банани – 451 кг.;

Апельсини – 304 кг.;

Лимони – 14 кг.;

Мандарини – 37 кг.;

Груша – 30 кг.;

Сливи – 37 кг.;

Перець болгарський – 70 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 210000,00 гривень (Двісті десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

ЧИ ЗАРАХОВУЄТЬСЯ ДО СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОГО СУКУПНОГО ДОХОДУ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ОТРИМАНА ДОПОМОГА НА ПОХОВАННЯ?

Допомога на поховання не враховується до середньомісячного сукупного доходу сім’ї при призначенні субсидії  (пункт 7 Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для всіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632).

ЧИ БУДЕ ПРОДОВЖЕНО НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ КОМУНАЛЬНИХ ЧИ БУДЕ ПРОДОВЖЕНО НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСОБІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ, ЯКЩО ЗАКІНЧИВСЯ ТЕРМІН ДІЇ ВІДПОВІДНОГО ПОСВІДЧЕННЯ?

Підставою для надання пільг особам з інвалідністю внаслідок війни є, зокрема, відповідне посвідчення.

На період воєнного стану та протягом шести місяців після його припинення або скасування автоматично продовжується строк дії посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, виданого особі, якій групу інвалідності встановлено зі строком перегляду та строк цього перегляду припав на період воєнного стану, якщо медико-соціальною експертною комісією не було проведено повторний огляд (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2022 № 1390 “Деякі питання строку дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни на період воєнного стану”).

При цьому строк дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни продовжується за вказаних умов на всій території України, а отже, продовжують надаватись відповідні пільги.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлііззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Сир твердий, сир кисломолочний код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти

ID номер закупівлі: UA-2024-01-17-014884-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2024 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Сир твердий – 150 кг.

Cир кисломолочний – 840 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 170000,00 гривень (Сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Роботодавцям служба зайнятості компенсує витрати за облаштування робочих місць працевлаштованих громадян з інвалідністю

З 1 січня 2024 року вступили в силу нові розміри компенсації за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю І та ІІ груп.

До 106,5 тис. грн (15 мін. з/п) компенсації може отримати роботодавець за працевлаштування людини з інвалідністю І групи, а для ІІ групи – до 71 тис. грн (10 мін. з/п).

В межах цієї програми роботодавцям компенсується фактичні витрати за придбання спеціалізованих меблів та фурнітури для робочих місць, поручнів та брусів, допоміжних засобів для позиціонування курсора та тактильних комп’ютерних дисплеїв, брайлівських клавіатур та портативних пристроїв, підйомних платформ для робочих місць тощо.

Докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю. 

Для отримання коштів працедавцю необхідно впродовж 90 календарних днів з дня працевлаштування людини подати до центру зайнятості за місцем своєї господарської діяльності у паперовій або електронній формі заяву про надання компенсації та копії документів, які підтверджують працевлаштування особи з інвалідністю та придбання роботодавцем допоміжних засобів для облаштування робочого місця.

За більш детальною інформацією роботодавці можуть звертатися до Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10, +38(096)045-60-10, +38(093)027-05-11, (044) 244 94 27 або до філій Хмельницького ОЦЗ.

 Патронатна сім’я – надія на краще, новітня форма сімейного виховання в Україні!

Патронатна сім’я – надія на краще, новітня форма сімейного виховання в Україні!

     Службою у справах дітей продовжується інформаційна робота з популяризації сімейних форм виховання та пошуку кандидатів у патронатні вихователі серед освітян громади!!!

Що ж таке патронат над дитиною?

Це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками, складних життєвих обставин.

Кожна дитина є окремим маленьким світом, який живе у своєму унікальному середовищі. Та іноді складається ситуація, навіть у цілком благополучній сім’ї, коли дитина з різних причин залишається без догляду дорослих та потребує термінового, часом тимчасового влаштування.

Патронатний вихователь – це людина, яка робить благородну справу, допомагає дітям подолати складні життєві обставини.

Тому шукаємо сім’ї, які готові в своїх домівках доглядати за дітьми, що потребують захисту, для роботи патронатними вихователями, що в Україні є новою соціальною послугою за місцем проживання в громаді.

Оплата послуг зі здійснення патронату над дитиною здійснюється шляхом виплати патронатним вихователям грошового забезпечення.

Бути патронатним вихователям – це неоціненна допомога дитині в її кризовий період.

За додатковою інформацією звертайтесь до служби у справах дітей Грицівської селищної ради за адресою: смт. Гриців, вул. Шевченка, 2, (2-й поверх), тел.: (03840) 3-41-440680273461.

ДО УВАГИ ПлатникІВ збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, які набувають право власності на легкові автомобілі!


           Головне управління Пенсійного фонду в Хмельницькій області повідомляє, що розмір збору на обов’язкове державне пенсійне страхування залежить від суми прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року.

Відповідно до Закону України від 09 листопада 2023 року № 3460-ІХ “Про Державний бюджет України на 2024 рік” з 01 січня 2024 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 3 028,00 грн.

Збір на обовязкове державне пенсійне страхування сплачується у розмірі  залежно від вартості  легкового автомобіля, визначеної відповідно до договору купівлі-продажу, довідки рахунку торгівельних організацій, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість, без врахування податку на додану вартість. 

Враховуючи положення пункту 6 статті 2 та пункту 8 статті 4 Закону України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” у 2024 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів сплачується залежно від вартості легкового автомобіля у розмірі:

3 відсотки– якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (із суми до 499 620,00 грн);

4 відсотки– якщо вартість легкового автомобіля перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (із суми понад 499 620,00 грн. до 878 120,00 грн);

5 відсотків– якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (із суми понад 878 120,00 грн).

Для сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі відкрито рахунки в Головному управлінні Державної казначейській служби України у Хмельницькій області.

ОСОБЛИВОСТІ ВИПЛАТИ ЛІКАРНЯНИХ ПО ВАГІТНОСТІ ТА ПОЛОГАХ

В Україні працюючі жінки та жінки, які займаються підприємницькою діяльністю, при оформленні листка непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами отримують відповідну допомогу.

Підставою для її призначення є листок непрацездатності, сформований на підставі медичного висновку.

Кому надається допомога

Відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на оплату лікарняних по вагітності та пологах мають право жінки, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, зокрема які є резидентами Дія Сіті, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів або у фізичних осіб, жінки, які обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, жінки – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

Розмір допомоги

Допомога по вагітності та пологах надається у розмірі, який компенсує 100% середньої заробітної плати (доходу).

Порядок обчислення середньої заробітної плати для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, в тому числі допомоги по вагітності та пологах, здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266 «Про обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням».

Розмір допомоги обчислюється із заробітної плати (доходу) за останнім місцем роботи (діяльності) шляхом ділення суми заробітку за останні 12 місяців, що передують місяцю настання страхового випадку, на кількість календарних днів.

Розмір виплат жінкам, які займаються підприємницькою діяльністю, залежить від факту сплати єдиного соціального внеску та розміру доходу, з якого сплачено страхові внески.

Важливо!

У розрахунковому періоді (12 місяців) не враховуються календарні дні, які не відпрацьовані з поважних причин (визначені в пункті 3 Порядку №1266).

Сума допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць визначається в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески, та не може бути меншою за розмір допомоги, обчислений із мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку. З 1 січня 2024 року максимальний розмір допомоги для жінок, що працюють, становить 106 500 грн на місяць (15 мінімальних заробітних плат), а мінімальний – 7100 грн на місяць.

Скільки календарних днів оплачується?

Оплачувана відпустка по вагітності та пологах надається тривалістю:

126 календарних днів (70 днів до пологів та 56 після),

140 календарних днів (70 днів до пологів та 70 після) у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнених пологів;

180 календарних днів (90 до пологів та 90 після) для жінок, які належать до 1-3 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Зверніть увагу!

Працюючі жінки в разі відсутності медичних протипоказань мають право, за власним бажанням, розпочинати відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами пізніше ніж за 70 (90) днів до очікуваної дати пологів, а також переносити невикористані дні відпустки на період після пологів. При цьому загальна тривалість такої відпустки, передбачена законодавством, не змінюватиметься. 

НАШЕ ПОДРУЖЖЯ – УЧАСНИКИ БОЙОВИХ ДІЙ, МИ ОБОЄ МАЄМО ВІДПОВІДНИЙ СТАТУС. ЯКУ ЗНИЖКУ З ОПЛАТИ ЖИТЛОВО – КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ МИ МАЄМО ОТРИМУВАТИ ?

Законом України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” учасникам бойових дій та членам їхніх сімей, які проживають разом з ними, передбачено надання 75% знижки плати за житлово-комунальні послуги в межах встановлених норм споживання.
            У вашому випадку кожен з пільговиків має право на 75% знижки плати за житлово-комунальні послуги. При цьому знижка не сумується, а надається в розмірі 75% плати за житлово-комунальні послуги на сім’ю. Водночас норми споживання за цих умов враховуються на двох осіб.
           Про те, як оформити пільги на оплату житлово-комунальних послуг учаснику бойових дій читайте за посиланням: https://t.ly/3PHh-

З 1 СІЧНЯ ЗМІНИЛАСЬ ВАРТІСТЬ ЛЕГКОВИХ АВТО, З ЯКОЇ СПЛАЧУЄТЬСЯ ЗБІР НА ОБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ СТРАХУВАННЯ

 1 січня 2024 року в Україні встановлено нові розміри прожиткового мінімуму. Зокрема, розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає 3028 гривень. Відповідно,    диференційовані ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів (крім легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами), які залежать від вартості автомобіля, у 2024 році становитимуть:

  • 3 % – якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (до 499620,00 грн);
  • 4 % – якщо вартість легкового автомобіля – від 165 до 290 (включно) розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (від 499620,00 грн до 878120,00 грн);
  • 5 % – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (понад 878120,00 грн).

Збір сплачується фізичними особами та підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності при першій державній реєстрації легкових автомобілів в Україні та спрямовується до Державного бюджету України.

Реквізити бюджетних рахунків для зарахування зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій розміщені на головній вебсторінці Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/) у розділі “Пошук реквізитів доходних рахунків”.