Профілактичний рейд!

З метою профілактики дитячої безпритульності і бездоглядності, попередження правопорушень серед неповнолітніх, 10 лютого 2023 року службою у справах дітей спільно із центром надання соціальних послуг та поліцейським офіцером громади було проведено профілактичний рейд «Діти вулиці», «Сім’я» на території Орлинецького, Сасанівського, Малошкарівського старостинських округів.

У ході проведення рейду здійснено обстеження умов проживання 4 сімей, в яких виховується 17 дітей (з них 4 дітей перебувають  на обліку в службі у справах дітей, як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах). За результатами рейдового заходу складено відповідні акти.

З законними представниками дітей проведено профілактично-роз’яснювальну роботу щодо належного виконання батьківських обов’язків, дотримання санітарно-гігієнічних норм у житлових приміщеннях, здійснення належного контролю за місцем перебування їх дітей у вечірній час та відвідування дистанційного навчання.

Під час профілактичного рейду, представникам торгівлі нагадали, що за продаж неповнолітнім алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів передбачена адміністративна відповідальність.

Профілактичні рейди продовжуються.

Ринок праці Хмельниччини: майже 60% вакансій – робітничі професії

З початку року 729 роботодавців поінформували про потребу у кваліфікованих працівниках в області. В базі даних налічувалось 2 тисячі вакансій. Середній розмір оплати праці становив 9336 грн.

«Майже 60% вакансій припадають на робітничі професії. Популярними залишаються професії у сферах: торгівлі та послуг, сільському виробництві, транспорту. Попитом на ринку праці продовжують користуватись водії, швачки, продавці, економісти, охоронники, вантажники, середній медичний персонал, підсобні робітники», – зазначає директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.

Про ситуацію на ринку праці в області у січні 2023 року:

  • 7,7тисяч громадян скористалися послугами служби зайнятості, з них 6,6 тисяч мали статус безробітного;
  • 404 осіб працевлаштовано, в тому числі 267зареєстрованих безробітних;
  • 130проходили професійне навчання.

Станом на 1 лютого 2023 року кількість зареєстрованих безробітних становила майжетисяч осіб, в тому числі 530 осіб з числа внутрішньо переміщених, 25 учасників бойових дій. Актуальними були 1,3 тисяч вакансій. На одну вакансію претендували 4 безробітних. 

Серед безробітних 70% складали жінки, 23,6% – молодь віком до 35 років, 22,4% – особи, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, 49,8% зареєстрованих безробітних – мешканці сільської місцевості.

Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, йогоочікуваноївартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника:           Грицівська селищна рада
Місцезнаходження замовника:30455, Хмельницька область, Шепетівський район, смт Гриців, вул. Шевченка,2
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:04402563

1Найменування предмету закупівлі іззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Дизельний генератор, бензиновий генератор (ДК 021:2015 код 31120000-3 – Генератори)

ID номер закупівлі: UA-2023-02-03-013641-a

КЕКВ 3110 – «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування»

2.Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

ПоказникЗначення
Бензиновий генератор 5,5 кВт
Тип двигуна4-х тактний бензиновий двигун з повітряним охолодженням
Кількість циліндрів1
Об’єм двигуна, куб. см389
Потужність двигуна, к.с.13
Максимальна потужність кВт5,5
Номінальна потужність кВт5,0
Паливний бак, л25
Масляний картер, л1,1
ПаливоБензин АІ 95
Шумність, ДбНе більше 74
СтартерРучний
Розмір: 
Довжина, мм695
Висота, мм545
Ширина, мм525
Вага, кгНе більше 89
Наявність акумулятораНі
Кількість фаз1
Вихідна напруга, В220
Дизельний генератор 9 кВт
Тип паливаДизельне паливо
Тип генератораСинхронний
Кількість фаз3
Режим роботиБезперервний
Час безперервної роботи12 година
Напруга, В  380/220 В
Номінальна потужність, кВт  8,5
Максимальна потужність, кВт  9
Частота струму, Гц 50
Номінальна сила струму, А32
КонструкціяПортативна
Гарантійний термін  Не менше 24 міс
Захист від перевантаженняТак
Захист від короткого замиканняТак
СтанНовий
Додаткові характеристики: 
Режими запускуРучний запуск, Електростартер
Рівень шуму, Дб  73 дБ
Датчик рівня мастилаТак
Наявність вольтметраТак
Кількість коліщат4
Лічильник мотогодинТак
Акумулятор в комплектіТак
Двигун: 
Об’єм двигуна куб. см 794
Потужність двигуна  к.с.18
Тактность двигуна  Чотиритактний
Об’єм паливного бака, л30
Система охолодження двигунаВодяна
Об’єм масляної системи двигуна, лНе більше 3,3
Кількість циліндрів  2
Габаритні розміри: 
Довжина, мм1050
Висота, мм700
Ширина, мм640
Вага, кгНе більше 210

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника – 2 штуки

Бензиновий генератор 5,5 кВт – 1 шт.

Дизельний генератор 9 кВт – 1 шт.

3Обґрунтуванняочікуваноївартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

1. Прайс-листи; 

2. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників

Очікувана вартість  бензиновий генератор 5,5 кВт – 1 шт. – 60000 гривень;

дизельний генератор 9 кВт – 1 шт. – 259700 гривень

Очікувана вартість закупівлі, становить – 319700 гривень.  (Триста дев’ятнадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Пропозиції учасників, вартість яких перевищує очікувану вартість не розглядаються.

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ інформує :

Відповідно до наказу Хмельницької обласної військової адміністрації з 1 березня 2022 року, на території Хмельницькій області ЗАБОРОНЕНО:

– перебування дітей віком до 16 років на вулиці без супроводу батьків або осіб, які їх замінюють. Винятком є територія в радіусі ста метрів від помешкання. Заборона діятиме до завершення воєнного стану.

Про те, хто може бути патронатним вихователем і як відбувається влаштування дитини в патронатну сім’ю.

Що таке патронат над дитиною?

Патронат над дитиною – це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Дитина, яка перебуває в складних життєвих обставинах – це дитина, яка потрапила в умови, які негативно впливають на її життя, здоров’я і розвиток в зв’язку з інвалідністю, важкою хворобою, безпритульністю, перебуванням в конфлікті з законом, залученням до найгірших форм дитячої праці, залежністю від психотропних речовин та інших видів залежності, насильством і жорстоким поводженням в сім’ї, ухиленням батьків, осіб, які їх замінюють, від виконання своїх обов’язків, обставинами стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, військових дій чи збройних конфліктів і т.п.

Хто такий патронатний вихователь

Патронатний вихователь – повнолітній, який за участю інших членів своєї сім’ї і з їх згоди надає послуги з догляду, виховання і реабілітації дитини в сім’ї.

Не можуть бути патронатними вихователями особи:

  1. Обмежено дієздатні;
  2. Визнані недієздатними;
  3. Позбавлені батьківських прав, якщо ці права не були поновлені;
  4. особи, які були усиновлювачами (опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями) іншої дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним (було припинено опіку, піклування чи діяльність прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу) з їхньої вини;
  5. знаходяться на обліку або на лікуванні у психоневрологічному чи наркологічному диспансері;
  6. зловживають спиртними напоями або наркотичними речовинами;
  7. не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);
  8. страждають на хвороби, перелік яких затверджено Міністерством охорони здоров’я;
  9. являються іноземцями, які не перебувають у шлюбі, крім випадків, коли іноземець є родичем дитини;
  10. були засуджені за злочини проти життя і здоров’я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 150-1, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324, 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів;
  11. за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду;
  12. являються особами без громадянства;
  13. перебувають у шлюбі з особою, яка відповідно до пунктів 3-6, 8 і 10 не може бути патронатним вихователем.

У сім’ю патронатного вихователя можуть бути одночасно влаштовані тільки діти, які являються між собою рідними братами і сестрами, або діти, які виховувалися в одній родині.

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя встановлюється органом опіки та піклування і не може перевищувати трьох місяців.При наявності обставин, що обґрунтовують необхідність і доцільність перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя більш зазначеного терміну, орган опіки та піклування може його продовжити.

Загальний термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя не може перевищувати шість місяців.

Порядок створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, устрій, перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя затверджується Кабінетом Міністрів України.

Договір про патронат над дитиною

За договором про патронат над дитиною орган опіки та піклування влаштовує дитину, що знаходиться в складних життєвих обставинах, в сім’ю патронатного вихователя.

Договір про патронат над дитиною укладається в письмовій формі. Типовий договір про патронат над дитиною затверджується Кабінетом Міністрів України.

Договір про патронат над дитиною припиняється у разі прийняття органом опіки та піклування рішення про повернення дитини до її батьків, інших законних представників, усиновлення, встановлення над нею опіки чи піклування, влаштування її на виховання в сім’ю (прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу) або до дитячого закладу, установи охорони здоров’я, навчальний або інший заклад, а також в разі досягнення дитиною повноліття, смерті дитини або патронатного вихователя.

Договір про патронат над дитиною може бути розірваний за згодою сторін або за рішенням органу опіки та піклування, судом в разі невиконання патронатним вихователем своїх обов’язків за договором.

Права дитини, яка влаштовується в сім’ю патронатного вихователя

Для влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя потрібна згода дитини, якщо вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може її висловити.

Влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя здійснюється з письмової згоди її батьків, інших законних представників.У разі якщо мати чи батько дитини являються неповнолітніми, крім їхньої згоди на влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя потрібна згода їхніх батьків.

Влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя здійснюється без згоди батьків, інших законних представників у разі відібрання у них дитини, відсутності відомостей про місце їх перебування, а також при наявності безпосередньої загрози життю або здоров’ю дитини.

На період перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя за нею зберігається право на аліменти, пенсію, інші соціальні виплати, а також на відшкодування шкоди у зв’язку з втратою годувальника, які вона мала до влаштування в сім’ю патронатного вихователя.

Дитина, влаштована в сім’ю патронатного вихователя, має право підтримувати особисті контакти з батьками та іншими родичами.

Обов’язки патронатного вихователя

Патронатний вихователь зобов’язаний:

  1. забезпечити дитину житлом, одягом, харчуванням тощо;
  2. створити дитині умови для навчання, фізичного та духовного розвитку;
  3. співпрацювати з батьками, іншими законними представниками дитини для подолання складних життєвих обставин в межах та у спосіб, визначений органом опіки та піклування;
  4. забезпечити надання або доступ до послуг, передбачених договором про патронат над дитиною;
  5. сприяти контактам дитини з батьками, іншими законними представниками, родичами, крім випадків, коли батьки позбавлені батьківських прав або в судовому порядку обмежені в праві спілкування з дитиною.

Оплата послуг по здійсненню патронату над дитиною

Оплата послуг патронатного вихователя і виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя здійснюються за рахунок коштів місцевих бюджетів в розмірі та порядку, визначених Кабінетом Міністрів України.

Призначення і виплата соціальної допомоги та грошового забезпечення здійснюються органами соціального захисту населення.

Для призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення патронатний вихователь подає до органу соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, такі документи:

  • заяву про призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення із зазначенням реквізитів особового рахунку, відкритого в банківській установі, чи проведення виплат через державне підприємство поштового зв’язку;
  • копію договору про надання послуг з патронату над дитиною;
  • копію договору про патронат над дитиною або наказу служби у справах дітей у разі невідкладного влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя;
  • рішення районної, районної у мм.Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя;
  • копію акту про факт передачі дитини;
  • копію свідоцтва про народження дитини (при наявності);
  • довідку з місця навчання про розмір стипендії влаштованого в сім’ю патронатного вихователя дитини;
  • копію виписки з акту огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, виданої в установленому порядку Міністерством охорони здоров’я.

Розмір соціальної допомоги становить два прожиткових мінімуми для дітей відповідного віку в місяць. Соціальна допомога виплачується на кожну влаштовану в сім’ю патронатного вихователя дитину.

Розмір грошового забезпечення становить п’ять прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць. У разі, якщо в сім’ї патронатного вихователя перебуває дитина віком до одного року, дитина з інвалідністю, малолітній або неповнолітня вагітна, ВІЛ-інфікована дитина і одночасно двоє і більше дітей, розмір грошового забезпечення збільшується на 10 відсотків за кожну дитину, але сумарно НЕ більш ніж на 50 відсотків.

У разі встановлення законом іншого прожиткового мінімуму розмір соціальної допомоги та грошового забезпечення перераховується без додаткового звернення патронатного вихователя.

Крім того, при влаштуванні дитини в сім’ю патронатного вихователя її батьки не звільняються від обов’язку по утриманню дитини.

Оперативна інформація щодо захворюваності на COVID-19з 30 січня по 5 лютого

На Шепетівщині протягом  тижня  виявлено 17 випадків захворювання на COVID-19, в тому числі одна дитина. Госпіталізовано 5 осіб.  Від ускладнень, спричинених коронавірусною інфекцією, загинула одна особа.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 14 осіб (13 жителів міста Шепетівка та один житель Пліщина), в тому числі одна дитина. 2 пацієнти потребували госпіталізації, а одужали протягом тижня  — 16 осіб. 

У Судилківський  громаді за минулий тиждень виявлено 1 випадок COVID-19 –    житель села Городище. Госпіталізації потребувала 1 особа.

У Грицівській громаді протягом минулого тижня зареєстровано також 1 випадок COVID-19 –  жителька с. Лотівка, госпіталізована.

У Ленковецькій  громаді протягом  тижня виявлено 1 випадок COVID-19 –  мешканець с. Чотирбоки.  Потребував госпіталізації. Також зареєстровано летальний випадок захворювання в громаді.

У Михайлюцькій  громаді за минулий тиждень  випадки COVID-19 не реєструвалися.

         Зниження температури повітря, підвищена вологість, переохолодження та інші суміжні фактори можуть стати причиною погіршення стану здоров`я громадян. Тому не зайвим буде нагадати про профілактику поширення інфекційних хвороб. Відтак, радимо дотримуватись протиепідемічних заходів: носити маски у людних місцях та громадському транспорті, зберігати соціальну дистанцію, регулярно мити й обробляти руки. При виникненні симптомів – не займайтеся самолікуванням та невідкладно зверніться за консультацією до свого сімейного лікаря або найближчої амбулаторії. А за першої ж нагоди – зробіть щеплення чи ревакцинацію проти COVID-19. Пам’ятайте: вакцинація = захист!

Мікрогрант на розвиток власної справи

З 1 лютого 2023 року стартувала подача документів на мікрогранти в рамках урядової програми «єРобота: Своя справа». За цією програмою можна отримати мікрогрант на старт або розвиток бізнесу до 250 тис грн.

Основною умовою отримання мікрогранту є дієвий бізнес-план, що передбачає створення нових робочих місць. Діючі та майбутні підприємці мають створити від одного до двох робочих місць в залежності від суми гранту (одне робоче місце – 150 тис.грн, два і більше – 250 тис.грн). 

Всього у 2023 році передбачено 20 хвиль. Прийом документів по першій хвилі триватиме з 01 по 12 лютого через портал ДІЯ.

Мікрогранти надаються для покриття таких напрямів витрат:

  • придбання меблів, обладнання (крім транспортних засобів), необхідного для провадження господарської діяльності отримувачем, яке не підлягає відчуженню до виконання умов договору про надання мікрогранту на створення або розвиток власного бізнесу (крім випадків відчуження внаслідок звернення стягнення на нього уповноваженим банком відповідно до договору застави);
  • закупівля ліцензійного програмного забезпечення, свійських тварин та птиці, багаторічних насаджень, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг, пов’язаних з реалізацією бізнес-плану (сумарно не більше 50% розміру мікрогранту);
  • послуги маркетингу та реклами (не більше 10% розміру мікрогранту);
  • орендна плата за нежитлове приміщення (не більше 25% розміру мікрогранту);
  • орендна плата за обладнання (не більше 10% розміру мікрогранту);
  • лізинг обладнання, крім автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів особистого користування (не більше 50% розміру мікрогранту);
  • використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія).

Детальніше про умови отримання мікрогранту дивіться на сайті Державного центру зайнятості та на офіційному сайті єРобота.

Довідки за телефоном: (093)027-05-11, (096)045-60-10.Телеграм-чат Підтримка ДСЗ Хмельницький.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
 
його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлі іззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Молоко пастеризоване код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15510000-6 Молоко та вершки

ID номер закупівлі: UA-2023-01-31-012948-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Молоко пастеризоване  – 4000 л.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 125000,00 гривень (Сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
 
його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1Найменування предмету закупівлі іззазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Сир твердий, сир кисломолочний код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти

ID номер закупівлі: UA-2023-02-03-008785-a

КЕКВ 2230 «Продукти харчування»

Місце поставки – Заклади освіти Грицівської селищної ради, Хмельницька обл., Шепетівський район, смт Гриців, с. Велика Шкарівка, с. Крачанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Орлинці, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
  • ДСТУ, ТУ;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та інші нормативно – правові акти, що стосуються предмета закупівлі

Термін постачання – з моменту укладання договору до 31 грудня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Сир твердий – 150 кг.

Cир кисломолочний – 1500 кг.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників;
  2. Інформація щодо вартості продуктів харчування операторів ринку з відкритих джерел

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі очікувана вартість закупівлі, становить – 198000,00 гривень (Сто дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.