Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго.
За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.
На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.
На формі «Відключення за адресою»https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення. Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.
За допомогою форми «Актуальні відключення»https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.
Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot), Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.
Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.
Особливо якщо у вашому імені чи прізвищі є літери Г, Ш, Щ, Ч, Х, Ю, Я, Є і ви маєте ще й ID-карту…
З лютого 2023 вирішено було привести транслітерацію усіх документів до одного зразку. Тобто ваші ім’я та прізвище повинно мати однакове написання латинськими літерами і у закордонному паспорті і ID-картці. В випадку, якщо є відмінність бодай у одній літері, документ, який був виданий першим, вважається анульованим. Так, без вашого відома. Наприклад, якщо ви в ID картці Oleg, а в закондонному паспорті Oleh, то Вам точно варто перевірити дійсність документів.
Зробити це можна на сайті ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, за посиланням:
У разі встановлення розбіжностей вам потрібно звернутися до підрозділів міграційної служби, ЦНАПу, «Паспортного сервісу» для заміни не діючого документу.
Шепетівська держвна податкова інспекція Головного управління ДПС в Хмельницькій області нагадує, що з 01 січня 2023 року розпочалася кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2022 року. Декларування триватиме по 30 квітня цього року.
Відповідно до Податкового кодексу України платники (далі – ПКУ) звільняються від обов’язку подання податкової декларації в таких випадках (п. 179.4 ПКУ):
а) незалежно від виду та суми отриманих доходів платниками податку, які:
– є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;
– перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;
– перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;
– перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;
Відповідно до п. 179.2 ПКУ обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:
– від податкових агентів, які згідно з розд. IV ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
– виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розд. IV ПКУ;
– від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до розд. IV ПКУ не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до розд. IV ПКУ;
– у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до розд. IV ПКУ оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ПКУ.
Запрошуємо жителів Шепетівщини до Центру обслуговування платників Шепетівської ДПІ для ознайомлення з основними випадками подання декларації у 2023 році, правилами застосування податкової знижки, порядком заповнення декларації та отримання практичної допомоги.
Ми знаходимось за адресою: 30405, м.Шепетівка, вул..Островського, 4. Телефони для довідок (03840)4-91-59, (03840)4-08-27.
ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ І ВИПЛАТИ ГРОМАДЯНАМ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ, ТА ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ І ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ДОГЛЯД
Відповідно до ст.2 Закону України «Про встановлення додаткових правових та соціальних гарантій для громадян республіки Польща, які перебувають на території України» громадяни Республіки Польща під час перебування на території України мають право, зокрема, на соціальні виплати (державну допомогу) згідно із законодавством України.
Такі виплати (допомога) призначаються після виконання умов та критеріїв, встановлених законодавством України, що їх регулює, починаючи з місяця, в якому подано заяву про здійснення виплати, але не раніше місяця, в якому громадянин Республіки Польща перетнув державний кордон на в’їзд в Україну. Соціальні виплати (державна допомога) здійснюються (надаються) після подання декларації про майновий стан і доходи тим громадянам Республіки Польща, які отримали реєстраційний номер облікової картки платника податків відповідно до законодавства України.
Під час подання заяви громадяни Республіки Польща пред’являють паспортний документ іноземця, іноземці та особи без громадянства – паспортний документ іноземця та посвідку на постійне проживання або посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
ПОРЯДОК ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ УКРАЇНСЬКИМ ПЕНСІОНЕРАМ, ЩО ТИМЧАСОВО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПОЛЬЩІ
Пенсіонери, які отримували пенсію в Україні та тимчасово перебувають у Польщі, можуть перевести пенсійні виплати шляхом подачі документів через Установу соціального страхування Республіки Польща (#ZUS).
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України спільно з Пенсійним фондом України підготувало роз’яснення для такої категорії осіб.
Покрокову інструкцію, як це зробити та які саме документи необхідно подати можна подивитися в інфографіці: https://bit/ly/3KHFQbY.
Процедура усиновлення – це не лише про можливість стати батьками, але в першу чергу про право дитини, яка з певних причин була позбавлена батьківського піклування, отримати сімʼю. І думка цієї дитини має бути в пріоритеті у процесі прийняття рішення про усиновлення.
Як це працює за кордоном та в Україні – розповідаємо в каруселі. Повний текст доступний за посиланням: http://bit.ly/3ygBmlq
Детальніше про досвід країн Європи щодо процедури усиновлення та можливі уроки для України можете дізнатися з дослідження нашої експертки Катерини Грищенко: https://bit.ly/3XyrQEx
Щодо взяття на консульський облік – у яких випадках це необхідно, які документи подаються, як знайти консульську установу тощо
Коснульський облік полягає в реєстрації у закордонній дипломатичній установі громадянина України, який постійно або тимчасово перебуває за кордоном шляхом:
📌 внесення даних про громадянина України до облікової картки та електронного реєстру громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном, що ведеться в ЗДУ за встановленою формою,
📌 проставлення в дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон(далі – паспортний документ), проїзний документ дитини відповідної відмітки(штампу).
Консульський облік може бути постійний і тимчасовий.
Ha тимчасовий консульський облік може бути прийнято громадян, які проживають або перебувають у межах консульського округу і не оформили дозвіл про залишення на постійне місце проживання в уповноважених органах України.
Діти віком до 16 років приймаються на тимчасовий облік безкоштовно. (протягом 1 робочого дня!)
Обов’язковому взяттю на тимчасовий консульський облік підлягають:
🔷 діти, які до виїзду за кордон цілодобово проживали в будь-якому закладі для дітей (незалежно від того, чи мають вони статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування);
🔷 діти, влаштовані до сімей патронатних вихователів;
🔷 діти, влаштовані під опіку, піклування, в прийомні сім’ї або дитячі будинки сімейного типу;
🔷 діти, які виїхали за межі України в супроводі одного з батьків (без наявності згоди другого з батьків) або у супроводі баби, діда, сестри, брата, мачухи, вітчима чи інших людей, яких уповноважив лише один із батьків дитини.
Законодавством передбачено, що людина, у супроводі якої дитина залишила Україну, повинна звернутися до консульства протягом семи робочих днів після прибуття до остаточного пункту призначення. Рекомендується відразу після прибуття до мiсця перебування за кордоном повідомити вiдповiднi посольство чи консульство. Потім за першої можливості треба подати до посольства чи консульства документи, необхідні для взяття дитини на тимчасовий консульський облік
Що треба зробити в першу чергу:
1. Знайдіть посольство чи консульство України, на територiï консульського округу якого ви перебуваєте.
2. Повідомте вiдповiднi посольство чи консульство засобами електронного зв’язку данi дитини, яку перевезено з України (ПІБ, дата народження дитини; заклад, в якому перебувала дитина в Украïнi; адресу проживання дитини за кордоном, вiдомостi щодо супроводжуючої особи та її статус, контакти супроводжуючої особи).
3. Ознайомтеся з офіційною інформацією на сайті або Facebook-сторінці консульства та дізнайтеся час консульського прийому та чи передбачений попередній запис на прийом.
4. Якщо запис передбачений, запишіться на прийом.
5. Підготуйте необхiднi документи.
6. Вчасно прибудьте до консульства.
Як знайти консульство:
Консульський облік громадян ведеться закордонними дипломатичними установами України відповідно до розподiлу консульських округів. Знайти вiдповiдне посольство чи консульство можна за посиланням https://mfa.gov.ua/diplomatichni-ustanovi/Inozemni-diplomatichni-ustanovi-v-ukrayini?fbclid=IwAR0kMhhqSfLcq8yQFJrmw7877E5IpilAkkXfVclsURYcxGMlUiz065rvnT0 (або відскануйте QR-код на інфографіці)
У випадку зміни місця перебування дитини, супроводжуючий дорослий зобов’язаний повідомити про це посольство чи консульство, в якому дитина перебуває на обліку.
Якщо нова адреса дитини належить до консульського округу іншоï закордонноï дипломатичноï установи України, супроводжуюча особа має звернутися до цього посольства чи консульства щодо прийняття дитини на тимчасовий консульський облiк за новою адресою.
Які документи треба брати з собою:
📝 заява про прийняття на консульський облік(з 16 років – заява подається особисто (blank oblik.doc),
📸 фотокартку розміром 35 х 45 мiлiметрiв iз зображенням обличчя дитини (зображення обличчя повинне становити від 70 до 80 відсотків загальної площі фотокартки, фон-білий або свiтло-сірий);
🆔 паспорт громадянина України для виїзду за кордон, виданий на iм’я дитини (за наявностi): паспорт громадянина України, виданий на iм’я дитини (за наявності);
📝 свідоцтво про народження або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини;
📃 документ, виданий компетентними органами іноземної держави, який підтверджує перебування та адресу місця проживання дитини на території цієї держави (за наявностi);
🆔 оригінал вашого паспорта громадянина Украïни чи паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
📝 документи, що підтверджують ваші повноваження на супровід та представництво інтересів дитини за кордоном.
Заходи профілактики отруєння бджіл. Алгоритм дій при отруєнні бджіл засобами захисту рослин
Між Україною та Литовською Республікою укладено Договір про соціальне забезпечення від 23.04.2001 (набув чинності з 08.02.2002) (далі Договір), який базується за пропорційним принципом.
Згідно Договору при призначенні пенсії в Україні враховувався страховий стаж, набутий на території Литовської Республіки по 31.12.1991.
За період страхового стажу на території Литви з 01.01.1992 пенсія призначалась за законодавством Литовської Республіки її компетентними органами.
Відповідно до пункту 1 статті 33 Договору пенсії, призначені до набрання чинності цим Договором, не переглядалися.
29.09.2022 набула чинності Угода між Україною та Литовською Республікою, про внесення змін і доповнень до Договору між Україною та Литовською Республікою про соціальне забезпечення(далі –Угода).
Статтю 1 Угоди доповнено підпунктом 12 із визначенням поняття «радянський стаж»:
«радянський стаж» – період до 1 червня 1991 року на території колишнього СРСР, за винятком територій України та Литовської Республіки, що зараховується до страхового (трудового) стажу згідно із законодавством кожної зі Сторін.
Крім того, внесені зміни та доповнення в статті 13,15 та 32 Договору. Відповідно до внесених змін при встановлені права на пенсію компетентна установа однієї Сторони з метою підсумування стажу за необхідності враховує періоди страхування, накопичені згідно із законодавством іншої Сторони, та періоди радянського стажу, які згідно з цим Договором зараховує компетентна установа іншої Сторони, за умови що цей стаж не збігається повністю або частково в часі.
У разі врахування страхового (трудового) стажу для визначення права на призначення пенсії компетентна установа кожної зі Сторін розраховує розмір пенсії та виплачує її тільки за страховий (трудовий) стаж, накопичений відповідно до законодавства, що застосовується цією компетентною установою.
Радянський стаж зараховується і пенсія за цей стаж призначається особі компетентною установою тієї Сторони, на території якої накопичено більший страховий (трудовий). При однаковій тривалості страхового (трудового) стажу, накопиченого на території Сторін, радянський стаж зараховує компетентна установа тієї Сторони, в якій особа була застрахована в останній раз.
До прикладу: Іванов В.В. досягнув віку 60 років та 28.12.2022 звернувся за призначенням пенсії за віком на території України.
Необхідний страховий стаж для призначення пенсії за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 29 років.
Страховий стаж заявника, набутого на території України складає 23 роки (з 01.01.1994 по 31.12.2016) та 12 років (з 01.09.1981 по 31.08.1993) набутий на території Литви.
Зважаючи на те, що у заявника відсутній необхідний український страховий стаж 29 років, для визначення права на пенсію враховується литовський страховий стаж.
Розмір пенсії обчислюється виключно за український страховий стаж (23 роки).
Згідно Угоди статтю 33 Договору, відповідно до якої пенсії, призначені до набрання чинності цим Договором, не переглядаються, виключено.
Відповідно до статті 2 Перехідних положень Угоди пенсії призначені, до набрання чинності цією Угодою, можуть бути переглянуті за заявою особи, поданою відповідно до Положень Договору.
Якщо після перегляду розмір пенсії зменшується порівняно з тією, що виплачувалась раніше, особі виплачуватиметься пенсія, яку вона отримувала до перегляду.
Після подання особою заяви про перерахунок пенсії компетентні установи обох Сторін проводять попередній розрахунок її розміру, і якщо розмір пенсії збільшується, після подання особою додаткової заяви виплата переглянутої пенсії розпочинається з першого числа місяця, наступного після місяця подання додаткової заяви.
«Рука допомоги»: як отримати фінансову допомогу для започаткування власного бізнесу
В рамках програми «Рука допомоги» безробітні громадяни з малозабезпечених сімей зможуть отримати фінансову допомогу для започаткування власного бізнесу. Допомога надаватиметься на безвідсотковій поворотній основі для ведення підприємницької діяльності.
Хто має право на отримання фінансової допомоги?
Непрацююча працездатна особа з числа членів малозабезпеченої сім’ї. Допомога надається у розмірі до 100,5 тис. грн.
На що надається фінансова допомога та на яких умовах?
Людина може отримати безвідсотковий кредит від держави строком на 3 роки для започаткування власної справи. Після закінчення трирічного строку з дати її отримання допомога повертається однією сумою (протягом 30 календарних днів), або достроково, частинами відповідно до графіка погодженого центром зайнятості. Фінансова допомога не повертається якщо:
сплачено податки, збори, ЄСВ в сумі, що перевищує суму наданої допомоги;
у перший рік з дати отримання допомоги працевлаштовано за направленням центру зайнятості не менше 2-х осіб із малозабезпечених сімей строком не менше, ніж на два роки.
Перелік документів для надання допомоги:
1. Заява про надання фінансової допомоги встановленої форми.
2. Довідка про несудимість.
3. Бізнес-план.
4. Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна про наявність (відсутність) в особи обтяжень рухомого майна; інформацію з Держреєстру речових прав на нерухоме майно про наявність (відсутність) в особи обтяжень нерухомого майна.
У разі прийняття позитивного рішення щодо надання допомоги, укладається тристороння угода між центром зайнятості, особою та Регіональним центром зайнятості на 3 роки.
Для отримання допомоги звертайтесь до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування.Телефони для довідок: (096)045-60-10, (093)027-05-11, телеграм–чат: https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.
З Порядком надання допомоги можна ознайомитись у Постанові КМУ від 21.04.2021 №397 «Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей» та покроковій інструкції за посиланням: https://cutt.ly/F8Dy7Z6
Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:
1. Прайс-листи;
2. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників
Очікувана вартість закупівлі, становить – 319700 гривень. (Триста дев’ятнадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
Умови оплати – після плата.
Пропозиції учасників, вартість яких перевищує очікувану вартість не розглядаються.