Засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

 28 березня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови ПОЛІЩУК Марина Андріївни.

На розгляд членів виконкому виносилося 7 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про стан роботи із зверненнями громадян по Грицівській селищній раді за період І кварталу 2023 року
  • Про план роботи виконкому Грицівської селищної ради на ІІ квартал 2023 року
  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах
  • Про надання транспортних соціальних послуг особам та дітям з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, зору, слуху та іншим мало мобільним групам

Начальник Служби у справах дітей Наталія Паламарчук інформувала :

  • Про встановлення опіки над майном дітей – сиріт

Заступник селищного голови Олена Полєва інформувала :

  • Про утворення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у Грицівській селищній територіальній громаді

Начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Сергій Малишко інформував :

  • Про видалення зелених насаджень на території Грицівської селищної ради

З усіх питань порядку денного прийняті рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюдненні на офіційному сайті громади.

Добірка корисних посилань від Державної служби зайнятості для тих, хто цікавиться мікрогрантами на розвиток або створення власної справи:

  • Подати заявку в Дія можна прямо зараз: https://is.gd/KT7RoW;
  • Покрокова інструкція як подати заявку https://is.gd/fYJFb6;
  • Порядок надання мікрогрантів на створення або розвиток власного бізнесу https://is.gd/WaZDFr
  • Порядок проведення оцінювання заяв, критеріїв оцінювання та необхідної кількості балів https://is.gd/zfnCFc;
  • Анонси заходів з мікрогрантів, які здійснюються службою зайнятості, де ви можете отримати допомогу для складання бізнес-плану https://is.gd/S6zHKQ
  • Дієві поради від фахівців, які допоможуть уникнути помилок та скористатись усіма можливостями програми «Власна справа» https://is.gd/Pyn5bl
  • Інформація щодо організації навчання (на платній основі) з програми «Власна справа», які здійснюють заклади освіти служби зайнятості  https://is.gd/Ub7Av. Заявку на навчання можна подати онлайн https://is.gd/hhx2Tb
  • Онлайн-допомога служби у Телеграм, де ви завжди зможете отримати пораду або консультацію: https://is.gd/TVZM2b
  • Контакти та режим роботи центрів зайнятості ДСЗ https://is.gd/5OBw38.

Стале та стійке підприємство SURE

Програма навчання для керівників та власників малого та середнього бізнесу

Стале та стійке підприємство SURE

На сьогодні бізнес, як ніколи, потребує швидких, якісних та зважених рішень.

Ми знаємо про те, як багато складних ситуацій вам уже вдалось пережити, водночас із якою кількістю викликів вам доводиться мати справу одночасно. У таких ситуаціях важливо мати точки опори і підтримку.

Якщо ви власник/власниця чи керівник малого (5 – 50 працівників) та працюючого бізнесу і вам потрібна стратегія стійкості та розвитку, запрошуємо вас стати учасником навчально-консультаційної програми «Стале та стійке підприємство SURE», розробленої на основі методик Міжнародної організації праці (ILO).

Мета програми

посилити спроможність українських підприємств та підприємців через аналіз набутого досвіду проживання кризових ситуацій,  формування на основі нього індивідуальних сценаріїв реагування і адаптації до викликів часу.

Навчальна програма SURE визначає стійкість бізнесу як «здатність бізнесу передбачати кризу та реагувати на неї, не лише виживати та відновлюватися, але й розвиватися» завдяки трьом складовим:

Аналіз та управління ризиками
Мережі та партнери
Лідерство і корпоративна культура

Участь у програмі є безкоштовною для представників малого та середнього бізнесу.

Результати участі у програмі навчання SURE для вас

Результатом участі у програмі буде розроблена вами реалістична Стратегія стійкості вашого бізнесу

Сертифікований тренер-консультант буде супроводжувати вас у процесі вивчення та впровадження у вашому бізнесі інструментів та методів, які вже показали свою практичну ефективність у різних країнах світу і є адаптованими до наших реалій. Ми допоможемо вам створити практичну Стратегію стійкості та підсилити свої позиції на ринку.

Що ще ви отримаєте від участі у програмі SURE?

  • Проведете дослідження та оцінку ключових складових свого бізнесу, наявність яких впливає на адаптивність вашого бізнесу та його розвиток
  • Побачите дієві способи адаптувати бізнес в канву ринку по-новому
  • Налагодите зв’язки і знайдете гарних партнерів, адже саме це зараз критично важливе, коли йдеться про стійкість і розвиток українського бізнесу
  • Отримаєте інструменти для побудови довіри, ефективної співпраці та комунікації для своїх співробітників.

Як відбувається навчання у програмі SURE

Формат програми – он-лайн інтенсив

Тематика модулів 5 онлайн вебінарів по 4 години

Модуль 1. Адаптація, стійкість бізнесу та розвиток під час кризи
Модуль 2. Бізнес екосистеми. Мережі та партнерства
Модуль 3. Бізнес пріоритети та критичні бізнес функції
Модуль 4. Виявлення небезпек та робота з ризиками
Модуль 5. Лідерство та розвиток під час кризи

Дати програми

1 потік10-20 квітня 2023  
2 потік 1 – 10 травня 2023 
3 потік22 – 31 травня 2023  
4 потік5 -15 червня 2023

Час навчання: 10.00 – 14.00 на платформі Zoom

Між модулями: завдання для практичного застосування отриманих методик та інструментів. Початок формування Стратегії стійкості бізнесу учасників. Кожен учасник протягом навчання має змогу отримати індивідуальних зворотній зв’язок у процесі виконання завдань

Що потрібно для того, щоб стати учасником програми:

Критерії учасника програми навчання та менторингу SURE

  • Ви є власником(-цею) бізнесу або керівником (-цею) з повноваженнями приймати управлінські рішенні на рівні бізнесу
  • Ваш бізнес офіційно зареєстрований та безперервно працює від 1 року і більше
  • Чисельність працівників – від 5 осіб
  • Ви не ведете жодної діяльності з країною-агресором
  • Ви готові інвестувати щонайменше 20 годин свого часу на навчання та виконання домашніх завдань
  • Ви готові розробляти та впроваджувати реальну Стратегію стійкості у своєму бізнесі
  • Ви маєте бажання налагоджувати нові знайомства, будувати партнерства, обговорювати складні ситуації та переймати досвід інших

Якщо всі вище зазначені критерії – це про вас, то перейдіть за посиланням для реєстрації на програму «Стале та стійке підприємство SURE».

РЕЄСТРАЦІЯ НА ПРОГРАМУ ТРИВАЄ ДО 05 КВІТНЯ 2023 року, 23.30.

Після затвердження вашої заявки на участь ми будемо раді вітати вас серед власників та керівників, які прагнуть зробити свій бізнес стійким із потенціалом до неперервного розвитку.

Тренер – консультант програми SURE 

Світлана Насирова

Сертифікований бізнес-тренер, ведуча стратегічних та командних сесій, консультант з розвитку та сталості бізнесу.

Зовнішній експерт по роботі з бізнесом торгово-промислових палат 5 міст України

  • 15 років управлінського досвіду
  • 7 років досвіду проведення фасилітацій та стратегічних сесій
  • 100+ консультацій для МСБ за останні 2 роки

Експерти, які проводять цю програму, пройшли навчання в Міжнародному навчальному центрі Міжнародної організації праці (International Training Centre of the ILO, Italy) щодо подальшого поширення програми SURE. За адаптований до українських реалій контент програми SURE відповідають експерти, які проводять цю програму.

Патронат над дитиною

Патронат над дитиною — це послуга тимчасового догляду, виховання та реабілітації дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Сім’я патронатного вихователя — це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі, тимчасово допомагаючи дитині, яка опинилися у складних життєвих обставинах.

Патронатний вихователь — це особа, яка за участю членів сім’ї тимчасово надає послуги з догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя визначається відповідно до індивідуальних потреб дитини, виявлених обставин та їх впливу на стан дитини та не повинен перевищувати 3 місяців. В особливих випадках за рішенням органу опіки та піклування термін перебування під патронатом може бути подовжений, однак загалом не повинен бути більшим за 6 місяців.

Хто може стати патронатним вихователем?

Кандидатом у патронатні вихователі може бути людина, яка виявила бажання виконувати обов’язки патронатного вихователя на професійній основі, а також має:

– повнолітнього члена сім’ї (це може бути чоловік або дружина, син, донька, інший член сім’ї) чи повнолітню особу, які проживають на спільній житловій площі з кандидатом у патронатні вихователі, готові бути добровільним помічником кандидата у патронатні вихователі та разом з ним пройти навчання і надавати допомогу патронатному вихователю у догляді за дитиною, влаштованою до сім’ї патронатного вихователя (далі – добровільний помічник);

– належні житлово-побутові умови за місцем свого фактичного проживання, у тому числі наявність окремої кімнати (крім прохідних кімнат, кімнат мансардного або підвального типу) та побутових зручностей.

Обов’язки патронатного вихователя:

1. забезпечити дитину житлом, одягом, харчуванням тощо;

2. створити дитині умови для навчання, фізичного та духовного розвитку;

3. співпрацювати з батьками, іншими законними представниками дитини задля подолання складних життєвих обставин у межах та у спосіб, визначені органом опіки та піклування;

4. забезпечити надання чи доступ до послуг, визначених договором про патронат над дитиною;

5. сприяти контактам дитини з батьками, іншими законними представниками, родичами, крім випадків, коли батьки позбавлені батьківських прав або в судовому порядку обмежені у праві спілкування з дитиною.

Патронатним вихователем НЕ можуть бути особи, які:

– виховують власних дітей віком до чотирьох років, дитину з інвалідністю, яка має обмеження життєдіяльності;

– є опікуном, піклувальником, прийомним батьком/матір’ю чи батьком/матір’ю-вихователем;

– обмежені у дієздатності;

– визнані недієздатними;

– позбавлені батьківські прав, якщо ці права не були поновлені;

– перебувають на обліку сімей/осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах;

– стосовно яких було прийнято рішення органу опіки та піклування або суду про відібрання дитини;

– перебувають під слідством;

– були усиновлювачами (опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями), патронатними вихователями дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним (було припинено опіку, піклування чи діяльність прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу), або договір про патронат над дитиною було розірвано з їх вини;

– перебувають на обліку або на лікуванні у психоневрологічному або наркологічному диспансері;

– зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами;

– страждають на хвороби, перелік яких затверджений МОЗ;

– були засуджені за кримінальні правопорушення проти життя і здоров’я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканності особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 1501, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324, 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших кримінальних правопорушень;

– перебувають на профілактичному обліку в органах Національної поліції як кривдники;

– за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду.

Хто може бути влаштований в патронатну сім’ю

Діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, що негативно впливають чи можуть вплинути на їх життя, здоров’я та розвиток, в тому числі діти, які залишилися без батьківського піклування; малолітні/неповнолітні вагітні чи малолітні/неповнолітні породіллі з немовлям, які залишилися без батьківського піклування або перебувають у складних життєвих обставинах.

Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною

Розмір грошового забезпечення становить п’ять прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць (станом на 01.01.2023 — 13 420 грн. оплата здійснюється за кожен день перебування дитини в сім’ї).

На дітей влаштованих в сім’ю виплачується соціальна допомога на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя у розмірі двох прожиткових мінімумів для дітей віком до 6 років (станом на 01.01.2023— 4 544 грн., для дітей віком від 6 до 18 років — 5 666 грн).

За детальною інформацією звертайтеся у Службу у справах дітей Грицівської селищної ради:

Адреса: смт.Гриців, вул. Шевченка, 2 (2-й поверх)

Посилання на законодавство:

Сімейний Кодекс України

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 р. № 893 «Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною»

  Профілактичні рейди в сім’ях!

Проведення профілактичних рейдів – одна з форм роботи Служби у справах дітей, метою якою є здійснення контролю за батьками, які неналежним чином виконують свої обов’язки по вихованню та утриманню дітей, сприяння нормалізації соціально-психологічного клімату в родинах.

   Службою у справах дітей Грицівської селищної ради систематично проводяться профілактичні рейди «Діти вулиці», «Підліток», «Сім’я» за місцем проживання дітей. Протягом березня були проведені профілактичні рейди, у ході яких перевірені умови проживання шести сімей на території сіл громади, діти з яких перебувають на обліку служби у справах дітей, як такі, що опинилися в складних життєвих обставинах з причини неналежного виконання батьківських обов’язків.

     В обстежених родинах з батьками проведено бесіди щодо відповідального батьківства та недопущення порушення прав та інтересів дітей, ознайомлено та попереджено про недопущення насильства в сім’ї.

   У профілактичному заході взяли участь начальник служби у справах дітей Грицівської селищної ради Наталія ПАЛАМАРЧУК, фахівець із соціальної роботи КУ «ЦНСП» Алла БІЛАК, поліцейський офіцер Грицівської громади Сергій СЛАБА, старший інспектор СЮП Шепетівського РУП Володимир КАРАСЬ, старости сіл Олена ВОЗНА та Сергій ПРИКОП.

   Як свідчить практика, постійні рейдові заходи дають позитивні результати. Батьки, знаючи, що перебувають під особливим контролем і що долею їх дітей постійно цікавляться, стають більш відповідальними, намагаються створити належні умови для проживання, виховання та розвитку дітей

Про затвердження тарифів на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним підприємством ” Хмельницький обласний патологоанатомічний центр “

Тарифи на платні послуги, що надаються комунальним некомерційним

підприємством ” Хмельницький обласний патологоанатомічний центр “

Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області інформує

Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області інформує, що 21.02.2023 постановою Кабінету Міністрів України № 154 затверджено «Технічний регламент аерозольних розпилювачів», який набирає чинності 25 листопада поточного року.

Технічний регламент аерозольних розпилювачів розроблений у відповідності до європейських стандартів та визначає вимоги щодо реалізації продукту на ринку України.

Впровадження цього документу дасть можливість знизити ризики, пов’язані із використанням аерозольних розпилювачів, підвищити конкурентоспроможність українських виробників та ступеня довіри міжнародних та європейських партнерів до якості та безпечності аерозольних розпилювачів. 

Постановою передбачено, що продаж на ринку аерозольних розпилювачів, що введені в обіг до дня набрання чинності вищезазначеної постанови, не може бути заборонено або обмежено через невідповідність такої продукції новим вимогам технічного регламенту.

Відповідно до змін положень постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1069 «Про затвердження переліку видів продукції, щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд», ДСНС визначено органом державного ринкового нагляду у сфері аерозольних розпилювачів.

Corteva Agriscience розпочинає реєстрацію на освітньо-грантову програму для фермерок TalentA-2023

Міжнародна сільськогосподарська науково-дослідницька компанія Corteva Agriscience оголосила про проведення освітньо-грантової програми для жінок-фермерок TalentA-2023 задля зміцнення та розвитку жіночого фермерства в умовах повномасштабної війни, яку росія розв’язала проти України. Завдяки програмі учасниці отримають доступ до інформації, яка допоможе їм забезпечити життєздатність власного бізнесу із урахуванням практик сталого розвитку, а також можливість виграти грант для зростання власного бізнесу та соціальної підтримки своїх громад. Грантовий фонд у 2023 році складає понад 1 мільйон гривень.

Навчальний хаб програми TalentA-2023 

Навчальний хаб охоплюватиме широкий спектр тем з управління бізнесом, враховуючи виклики, які постали у зв’язку з війною, та матиме 4 блоки:

  1. Агросектор. Стан та перспективи агросектору в Україні та світі: огляд ситуації в економіці України та агросекторі зокрема, сучасні практики та інноваційні рішення для агробізнесу.
  2. Управління бізнесом: адаптація та розвиток бізнесу в умовах кризи, управління персоналом, фінансовий менеджмент та бюджетування.
  3. Реалізація продукції: нові канали збуту, продаж у соціальних мережах.
  4. Соціальна відповідальність: розвиток бізнесу через впровадження соціальної відповідальності задля розвитку громади.

Навчання триватиме з 1 липня до 31 серпня 2023 року. Освітні заходи відбуватимуться у онлайн-форматі в будні дні, щонайменше двічі на тиждень, з 19 до 21 год.

Своїм досвідом з учасницями ділитимуться відомі експерти із викладацької та бізнес-спільноти, а також фахівці компанії компанії Corteva Agriscience, які володіють сучасними знаннями, накопиченими лідером сільського господарства за довгу історію роботи в понад 140 країнах світу.

Грантовий конкурс TalentA-2023

Учасниці, які успішно завершать навчання у програмі, отримають можливість взяти участь у конкурсі та позмагатися за гранти від компанії Corteva Agriscience для розвитку власного бізнесу та соціальної підтримки громад. У 2023 році призовий фонд програми становить понад 1 мільйон гривень і буде розподілений між найкращими проєктами  за рішенням членів експертної ради.

Цільове спрямування грантів – розвиток бізнесу учасниць через впровадження складових соціальної відповідальності, що сприятиме досягненню цілей сталого розвитку і задоволенню актуальних потреб територіальних громад.

Для підготовки проєктних заявок та деталізації ідей учасниці отримають менторську підтримку.

Оголошення переможниць відбудеться в жовтні 2023 року до Всесвітнього дня сільських жінок, а реалізація проєктів розпочнеться з листопада.

Зверніть увагу, що участь у грантовому конкурсі не зможуть взяти учасниці, які є працівницями інституцій державної влади та органів місцевого самоврядування, включно з тими, які займають непредставницькі та/чи невиборні посади; учасниці, які особисто або бізнес яких перебувають на окупованих територіях.

Хто може взяти участь?

Аби долучитись до програми TalentA-2023 жінка-фермерка має відповідати таким критеріям участі:

  • постійно працює в, і/або є власницею/співвласницею сільськогосподарського виробництва (незалежно від форми власності), яке офіційно зареєстроване й здійснює діяльність в агросекторі не менше одного року;
  • жінка або сільськогосподарське виробництво, на якому вона працює, є власницею або співвласницею, зареєстровані у населеному пункті України з чисельністю населення не більше 10 000 осіб;
  • вчасно зареєструвалась для участі в програмі, заповнивши анкету-заявку;
  • на момент заповнення анкети-заявки має 18 років;
  • щодо неї не розглядаються справи про адміністративні правопорушення;
  • не є підозрюваною та/або обвинуваченою у вчиненні кримінального правопорушення;
  • не має судимості за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку;
  • не працевлаштована в групі компаній Corteva Agriscience або юридичних особах, що співпрацюють із Corteva Agriscience для надання послуг;
  • ознайомилась із Правилами Програми, прийняла їх умови та зобов’язалась їх виконувати.

Участь у Програмі є безкоштовною, але її мета – дати знання та ідеї саме тим, хто прагне розвитку та вдосконалення.

Як взяти участь?

Для цього необхідно зареєструватись за посиланням:bit.ly/3mENlqf

Реєстрація триватиме до 30 травня 2023 року.

Результати відбору будуть оприлюднені на сайті програми до 20 червня 2023 р.

Учасниць, які пройшли відбір, буде особисто повідомлено про результати через контакти, зазначені в формі реєстрації

Більше інформації про програму: https://bit.ly/41SG7iq 

Про програму TalentA

TalentA – міжнародна інноваційна освітньо-грантова програма для розвитку та підтримки талановитих сільських жінок-фермерок і покращення продовольчої безпеки їхніх громад. Ініційована компанією Corteva Agriscience у 2019 році разом із Федерацією асоціацій сільських жінок Іспанії (FADEMUR) в Іспанії, програма нині успішно реалізується також в Україні, Польщі, Португалії, Румунії, Молдові, Угорщині, Аргентині, Чилі та об’єднала вже понад 1000 талановитих фермерок.

В Україні компанія Corteva Agriscience реалізує програму TalentA вже вчетверте, сприяючи покращенню продовольчої безпеки суспільства через розширення можливостей із освіти та доступу до фінансів жінкам, які проживають у сільській місцевості та зайняті у сільському господарстві. В умовах повномасштабної війни програма є одним із соціальних проєктів, що підтримуються компанією задля підтримки України та наближення Перемоги, чому Corteva, чи не єдина на ринку компанія-виробник насіння та засобів захисту рослин, яка залишила росію та білорусь, приділяє багато зусиль.

Ініціатор та координатор програми TalentA:

Міжнародна сільськогосподарська науково-дослідницька компанія CortevaAgriscience

Організаційний партнер програми TalentA:

Громадська організація «Буковинська агенція регіонального розвитку»

Контакти:

talenta@bard.cv.ua

Офіційні ресурси програми ТалентА:

https://bit.ly/41SG7iq

https://www.facebook.com/talentaukraine

Реорганізація Хмельницької обласної служби зайнятості

Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 02.11.2022 року №4325 «Про утворення філій регіональних центрів зайнятості Державного центру зайнятості» у Хмельницькій обласній службі зайнятості створено 3 філії, а саме:

  • Хмельницька філія Хмельницького обласного центру зайнятості та її структурні підрозділи (Волочиське управління, Красилівське управління, Старокостянтинівське управління, Теофіпольське управління, Віньковецький відділ, Городоцький відділ, Деражнянський відділ, Летичівський відділ, Старосинявський відділ, Ярмолинецький відділ);
  • Кам’янець-Подільська філія Хмельницького обласного центру  зайнятості та її структурні підрозділи (Дунаєвецьке управління, Новоушицький відділ, Чемеровецький відділ);
  • Шепетівська філія Хмельницька обласного центру зайнятості та її структурні підрозділи (Славутське управління, Білогірський відділ, Ізяславський відділ, Полонський відділ, Нетішинський відділ).

Графік роботи філій та їх структурних підрозділів: понеділок-четвер 08.00-17.15; п’ятниця – 08.00-16.00. Адреси та телефони за посиланнямhttps://is.gd/fBJ7B9

До відома: подати заяву про надання чи поновлення статусу безробітного здійснюється через портал державних послуг «Дія», або підійти в найближчу філію, відділ чи управління.

За додатковою інформацією звертайтесь на гарячі лінії Хмельницького обласного центру зайнятості:

+38(093) 027-05-11;+38(096) 045-60-10; (0382) 76-46-42; 65-06-06.

Або пишіть нам:

–    електронна пошта khmocz@kmocz.gov.ua.