Відбулось засідання Координаційної ради !

 18 травня відбулось засідання Координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та протидії торгівлі людьми при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради під головуванням заступника голови Грицівської селищної ради Полєвої О.І.

     На порядок денний засідання було винесено три питання:

  • Виконання Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
  • Виконання Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».
  • Про з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ях.

 Засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

18 травня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови ПОЛІЩУК Марина Андріївни.

На розгляд членів виконкому виносилося 10 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування

Начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Леся Бабчук інформувала :

  • Про надання соціальних послуг соціального супроводу сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах
  • Про надання соціальних послуг (догляд вдома)
  • Про надання суду подання органу опіки та піклування щодо можливості призначення опікуна 
  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах

Начальник відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Іванна Варава інформувала :

  • Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей Грицівської ТГ у 2023 році

Заступник селищного голови Олена Полєва інформувала :

  • Про затвердження Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради

Начальник відділу організаційного та правового забезпечення, документообігу, кадрової та інформаційної роботи Володимир Висоцький інформувала :

  • Про підсумки проходження опалювального сезону 2022-2023р.р. та організацію підготовки до роботи Грицівського КП «Аква», закладів освіти, культури та медицини на період 2023 – 2024р.р.
  • Про підсумки проведення місячника з озеленення, благоустрою та санітарної очистки населених пунктів селищної ради
  • Про проведення у 2023 році сезону безпеки на воді 

З усіх питань порядку денного прийняті рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюдненні на офіційному сайті громади.

Відбулось засідання опікунської ради

У четвер,18 травня, відбулося засідання опікунської ради при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради. Під час засідання розглянуто 1 питання порядку денного:

  • про направлення до суду подання про можливість призначення опікуна

За результатами розгляду справ прийнято відповідні рішення.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
 
його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

ID номер закупівлі: UA-2023-05-16-000947-a

КЕКВ 3132 – Капітальний ремонт інших об’єктів

Виконання робіт

Місце виконання робіт – 30455, Україна, Хмельницька область, смт Гриців, вул. Героїв Майдану.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • ДСТУ 8855:2019;
  • ДБН А.2.2-3:2014;
  • Робочий проект на «Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області»

Термін виконання робіт – з моменту укладання договору до10 вересня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області відповідно до проекту – 1 робота

Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з улаштуванням коритного профілю, з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарі та іншими супутніми роботами – 1780 м2;

Монтаж освітлення з улаштуванням підвідних кабелів – 21 шт;

Встановлення урн для сміття – 10 шт.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

Зведений кошторисний розрахунок на «Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області» 

Очікувана вартість закупівлі, становить – 2 213 672,00гривень (Два мільйони двісті тринадцять тисяч шістсот сімдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Державні аудитори Хмельниччиниза січень – квітень 2023 року забезпечили відшкодування втратна 4,5 млн грн фінансових і матеріальних ресурсів

Державні аудитори Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від початку поточного року провели 135 заходів державного фінансового контролю, за результатами яких задокументовано втрат матеріальних та фінансових ресурсів на суму понад 6,5 млн грн та виявлено порушень законодавства у сфері закупівель на суму понад 164,7 млн грн.
Матеріали 13 контрольних заходів передано правоохоронним органам, які розпочали 1 досудове
розслідування.
За цей період складено 15 протоколів про адміністративні правопорушення та притягнуто 6 посадових осіб до адміністративної відповідальності. Фінансову санкцію застосовано до одного об’єкту контролю.
За усіма заходами державного фінансового контролю за чотири місяці сума відшкодованих втрат
перевищує 4,5 млн грн, з яких понад 4,4 млн грн – незаконні витрати.
Аудитори у сфері закупівель під час моніторингів 112 процедур закупівель виявили порушень
законодавства на суму майже 153,1 млн грн. Зокрема, попереджено порушення в 39 випадках на суму 64,1 млн грн, наприклад, розірвано 26 договорів закупівель на суму 50,2 млн грн.
За зверненнями правоохоронних органів у рамках відкритих кримінальних проваджень державні
аудитори як спеціалісти надали 24 консультації і виявили факти порушень, що призвели до втрат
понад 11,6 млн грн, через що 5 особам вручено повідомлення про підозру у скоєнні кримінального
правопорушення.
Завдяки виконанню об’єктами контролю 7 пропозицій за результатами проведених державних
фінансових аудитів досягнуто понад 14,5 млн грн економічного ефекту. Під час державного
фінансового аудиту також задокументовано втрат на понад 8,1 млн грн внаслідок неефективних
управлінських дій, вчинених підконтрольною установою.
Довідково. У Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах
(офісі та його управлінні) діє телефон «гарячої лінії» щодня відповідно до режиму роботи
Держаудитслужби.
Про випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна можна повідомляти за номерами:
(044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України;
(032) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 76-57-56 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Про вчинки працівників органів Держаудитслужби, які мають ознаки корупційних дій, можна
повідомляти за номерами:

(044) 485-17-62 – Державна аудиторська служба України;
(032) 260-31-70 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 65-81-22 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Розклад роботи Держаудитслужби:
початок роботи – о 8 годині;
перерва на обід – з 12 години до 12 години 45 хвилин;
закінчення робочого дня – о 17 годині з понеділка по четвер (о 15 годині 45 хвилин у п’ятницю).

Правила прийому Навчального пункту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області на 2023 рік

І. Загальні положення

1.1. Правила прийому Навчального пункту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області (далі – Правила) визначають порядок відбору, проведення вхідного контролю знань (співбесіди) та зарахування слухачів на навчання за державним замовленням та кошти юридичних осіб.

1.2. Правила розроблені відповідно до законів України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», Типових правил прийому до закладів професійної (професійно-технічної) освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 14 травня 2013 року № 499 (зі змінами від 10.06.2022 № 541), інших нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

1.3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

вхідний контроль знань – форма вступного випробування для вступу на навчання, порядок проведення якого визначається цими Правилами;

органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області – Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області, державні пожежно-рятувальні загони, державні пожежно-рятувальні підрозділи, які є замовниками підготовки кадрів в навчальному пункті;

1.4. Навчальний пункт належить до закладів освіти першого атестаційного рівня та забезпечує перший ступінь професійної (професійно-технічної) освіти щодо формування відповідного рівня кваліфікацій професій (ліцензія видана на підставі наказу МОН України від 30.11.2015 №1931л та протоколу засідання Ліцензійної комісії МОН України від 20 березня 2019 №127).

ІІ. Вимоги до рівня освіти слухачів на навчання

2.1. На навчання за програмами професійно-технічного навчання приймаються:

2.1.1. за державним замовленням – особи, які плануються бути прийняті на службу в органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області і призначені на посади рядового та молодшого начальницького складу;

2.1.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України, які мають повну загальну середню освіту.

2.2. На навчання за програмами перепідготовки приймаються:2.2.1. за державним замовленням – особи, прийняті на службу в органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області і призначені на посади рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту для оволодіння

іншою робітничою професією, що передбачає надбання нових знань, умінь та навичок;

2.2.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України для оволодіння іншою робітничою професією.

2.3. На навчання за програмами підвищення кваліфікації приймаються:

2.3.1. за державним замовленням – особи рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту, визначені наказом МВС України від 26.05.2020 №412 «Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту» (далі – Порядком) та здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з відповідних професій;

2.3.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з відповідних професій.

2.4. Навчальний пункт здійснює професійно-технічне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації осіб з таких професій:

ПрофесіяВид підготовкиЛіцензований обсяг(кількість осіб)Строкинавчання
5161 «Пожежний-рятувальник»Професійно-технічне навчання454 місяці
Перепідготовка3 місяці, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць
4223 «Радіотелефоніст»Професійно-технічне навчання202 місяці 3 тижні
Перепідготовка2,5 місяці
Підвищення кваліфікації1 місяць, 1 тиждень
8333 «Машиніст насосних установок пожежно-рятувального транспортного засобу»Професійно-технічне навчання302 місяці
Перепідготовка1 місяць, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць
5169 «Рятувальник»Професійно-технічне навчання303,5 місяці
Перепідготовка3 місяці, 1 тиждень
Підвищення кваліфікації1 місяць
8340 «Матрос-рятувальник»Професійно-технічне навчання153тижня
Перепідготовка3тижня
Підвищення кваліфікації2тижня
5169 «Командир відділення оперативно-рятувальної служби цивільного захисту»Професійно-технічне навчання304 місяці
Перепідготовка3 місяці, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць

2.5. Професійно-технічне навчання, перепідготовка та підвищення кваліфікації осіб рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту за відповідними професіями здійснюється у терміни визначені план-графіком підготовки кадрів ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, який затверджується начальником Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області та погоджується заступником начальника Головного управління з реагування на надзвичайні ситуації (який є головою Державної кваліфікаційної комісії та куратором навчального пункту АРЗ СП ГУ ДСНС області від Головного управління).

2.6. Професійно-технічне навчання, перепідготовка та підвищення кваліфікації, які здійснюються за рахунок коштів юридичних осіб проводиться у терміни, визначені відповідними договорами з надання освітніх послуг.

ІІІ. Фінансування підготовки слухачів

3.1.Фінансування підготовки слухачів в Навчальному пункті здійснюється за рахунок видатків державного бюджету,  коштів місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством

IV. Строки проведення прийому документів на навчання, вхідного контролю знань

4.1. Прийом документів та проведення вхідного контролю знань або співбесіди для проходження навчання здійснюється:

  • з особами рядового і молодшого начальницького складу служби цивільного захисту, які направляються до Навчального пункту для проходження навчання у терміни, визначені план-графіком підготовки кадрів ГУ ДСНС області (напередодні);
  • з особами, які навчаються за кошти фізичних осіб та юридичних осіб у терміни, визначені відповідними договорами з надання освітніх послуг.

V. Порядок відбору вступників (слухачів), які направляються на

навчання до Навчального пункту

5.1. Відбір вступників (слухачів), що направляються до Навчального пункту для навчання за програмами професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації (відповідно до план-графіка підготовки кадрів ГУ ДСНС України у Хмельницькій області), покладається на ГУ ДСНС України у Хмельницькій області та керівників підрозділів цивільного захисту, яким вони підпорядковані та здійснюється відповідно до вимог які передбаченні цим Порядком.

5.2. Відбір вступників (слухачів), які направляються до Навчального пункту для навчання за програмами професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації за кошти місцевих бюджетів, фізичних та (або) юридичних осіб, покладається на керівників цих установ та організації.

5.3. Особи, які направляються на навчання, повинні прибути до Навчального пункту напередодні дня початку занять у встановленій формі одягу та мати при собі документи і речі, передбачені Порядком.

5.4. Вступники особисто подають до приймальної комісії Навчального пункту:

– документ державного зразка про повну загальну середню освіту і додаток до нього (оригінал у разі навчання за державним замовленням, в інших випадках – оригінал або завірену копію)

– копію документа, що посвідчує особу та громадянство;

– документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за відповідною робітничою професією у сфері цивільного захисту (оригінал або його завірену копію) для осіб, які навчатимуться за програмами перепідготовки та підвищення кваліфікації:

– медична довідка 086О (У).5.5. Для осіб, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія, територія населених пунктів на лінії зіткнення в частині проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації, отримання документа державного зразка про базову середню освіту або повну загальну середню освіту (якщо особа не отримала документ про освіту відповідно до законодавства), визначаються відповідно до Порядку прийому для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, тимчасово окупованій території окремих районів

УРЯД УРЕГУЛЮВАВ ПИТАННЯ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ З ДОГЛЯДУ ТА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ

Оприлюднено постанову Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 № 438, якою затверджено Порядок організації надання деяких соціальних послуг з догляду та медичних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.

Нормативно-правовий акт врегульовує порядок реалізації права громадян на належні їм соціальні послуги.

Відтепер людина, яка постраждала на виробництві, може отримати соціальні послуги, зокрема з догляду, за вибором: або через надавачів соціальних послуг (юридичних та фізичних осіб – підприємців, яких внесено до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;фізичнихосіб, якінадаютьсоціальніпослугиздоглядунапрофесійнійоснові, безздійсненняпідприємницькоїдіяльності), або отримати грошову компенсацію, у разі якщо догляд здійснює член сім’ї потерпілого або інша особа. 

Пенсійний фонд України відповідає за складання списків потерпілих на виробництві, які потребують догляду, та взаємодіє з територіальними громадами, де вони проживають.

Медичні послуги потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання надаються у межах програми медичних гарантій, зокрема медичної послуги з надання мобільної паліативної допомоги. Такі послуги здійснюють сімейні лікарі, з якими потерпілі уклали декларацію. 

ЖИТЛОВА СУБСИДІЯ У ТРАВНІ ЗМЕНЬШИТЬСЯ: ЗАВЕРШИВСЯ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ СЕЗОН

Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону.

Житлова субсидія на оплату комунальних послуг з постачання теплової енергії, постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії для централізованого, автономного та індивідуального опалення розраховується у квітні та жовтні з урахуванням тривалості опалювального сезону з 16 жовтня по 15 квітня включно.

Це значить, що у квітні субсидію, яка буде виплачуватись у травні, розраховано на всі отримані послуги, в тому числі за 15 днів на послуги з опалення.

На неопалювальний сезон – на період з 1 травня по 30 вересня – Пенсійний фонд України розрахує житлові субсидії для більшості громадян, які отримували їх під час опалювального періоду, автоматично, за умови, що не змінилися дані про майновий стан чи склад родини. Якщо ж зміни відбулися, отримувачі субсидії повинні надавати протягом 30 днів до територіальних органів Фонду інформацію про такі зміни.

Перелік категорій громадян, які мають звернутись з новим пакетом документів для призначення субсидії – за посиланням: https://bit.ly/3AFx2x8

ПІЛЬГИ НА ПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ

Громадянину, який отримав посвідчення “учасника бойових дій” та хоче оформити пільги на оплату житлово-комунальних послуг, потрібно звернутися до органу Пенсійного фонду України та подати заяви:
– про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП);
– про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
При поданні заяви для внесення відомостей до ЄДАРП учасник бойових дій пред’являє паспорт громадянина України та надає документ, що підтверджує право на пільги, та дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспорт з відповідною відміткою (для фізичних осіб, які через релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган). 
Інформацією про місце проживання людини є відомості, що були внесені до паспорта як місце реєстрації. 
Для підтвердження фактичного місця проживання (за потреби) учасник бойових дій надає: довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, договір оренди, довідку про сплату житлово-комунальних послуг за іншою (відмінною від місця реєстрації) адресою, або інший офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання пільговика, а в разі їх відсутності – акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи, який складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади. 
Заява до ЄДАРП подається або особисто, або в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або поштою.
Також заяви з необхідними документами та відомостями від учасників бойових дій приймаються посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад або військових адміністрацій та посадовими особами центрів надання адміністративних послуг, виключно з формуванням електронної справи та передаються до органу Пенсійного фонду України протягом трьох робочих днів з дати надходження. 
Якщо людина має право на пільги згідно з кількома законами, до ЄДАРП включається уся інформація про учасника бойових дій. Проте з-поміж усіх можливих варіантів пільговик обирає одну підставу для пільги. 
У разі зміни будь-яких відомостей, що потребують коригування включеної до ЄДАРП інформації, пільговик повідомляє про це орган Пенсійного фонду України протягом 30 днів.
 

ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЙ ПРАЦЮЮЧИМ ПЕНСІОНЕРАМ: ЯК ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ

Порядок проведення перерахунку пенсій пенсіонерам, які продовжують працювати, визначено частиною четвертою статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“ та постановою правління Пенсійного фонду України від 18.05.2018 № 10-1.

Пенсії автоматично перерахують працюючим пенсіонерам, які після призначення/попереднього перерахунку пенсії продовжували працювати та на 1 березня 2023 року набули 24 місяці страхового стажу, або тим, які відпрацювали менше 24 місяців, але від призначення чи попереднього перерахунку пенсії пройшло два роки. При цьому працюючим пенсіонерам, які отримують пенсію за вислугу років, такий перерахунок буде проведено у разі, якщо вони досягли пенсійного віку.

Щодо розміру підвищення пенсій після перерахунку, то воно в кожного пенсіонера індивідуальне, оскільки, по суті, у формулі для обчислення страхової пенсії, визначеній законом, збільшується коефіцієнт страхового стажу або коефіцієнт страхового стажу та заробітної плати (за доцільності). Розмір підвищення залежить від того, який страховий стаж вже має людина та який заробіток одержувала в період роботи.

Дата проведення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам – 1 квітня 2023 року. Перерахунок з квітня буде проведено після того, як до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування надійдуть відомості про сплату єдиного внеску за І квартал 2023 року (очікуваний строк – травень місяць). Тобто, орієнтовно у червні, пенсіонери, які матимуть право на перерахунок, отримають збільшені розміри пенсійної виплати та доплату за попередні місяці, починаючи з 1 квітня.

Важливо!

Страховий стаж – період, протягом якого сплачено страхові внески.