ПІЛЬГОВИКИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ НЕВИПЛАЧЕНІ ПІЛЬГИ

Згідно із постановою від 18.04.2023 № 340 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання окремих видів грошової допомоги, пільг і житлових субсидій”, пільговики можуть отримати не виплачені суми пільг.

Ідеться про кошти, що обліковувалися на рахунку для виплати пільг за обліковими записами пільговиків станом на 1 червня 2022 року, за якими не було звернень пільговиків щодо їх виплати, облік яких припинено 20 грудня 2022 року і які було повернуто АТ “Ощадбанк” на рахунок Мінсоцполітики.

Ці кошти органи Пенсійного фонду України виплачуватимуть до вересня 2023 року за зверненнями пільговиків.

Для отримання невиплачених сум пільговику потрібно подати до органу Фонду заяву довільної форми, у якій обов’язково зазначити:

  • назву документа, що дає право на пільги, його серію та номер (за наявності), ким видано документ і дату його видачі (з пред’явленням оригіналу зазначеного документа або електронного посвідчення ветерана);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті громадянина України про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України або свідоцтва про народження, або тимчасового посвідчення громадянина України, ким видано документ і дату його видачі;
  • номер рахунка (за стандартом IBAN) та найменування банку, в якому відкрито рахунок для зарахування суми невиплаченої пільги.

У разі смерті пільговика, на обліковому записі якого станом на 1 червня 2022 року обліковувалися залишки коштів пільг, член його сім’ї, на якого поширювалися пільги та інформація про якого є в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, може отримати не виплачені пільговику кошти, звернувшись до органу Пенсійного фонду України із заявою довільної форми (де має зазначити власне ім’я та прізвище, а також реєстраційний номер облікової картки платника податків, дані паспорта громадянина України, номер рахунка (за стандартом IBAN) та найменування банку, в якому відкрито рахунок) та копіями необхідних документів (свідоцтво про смерть пільговика, його паспорт та номер платника податків). 

ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ!

Житлові субсидії на неопалювальний сезон, який триває з 1 травня по 30 вересня, буде продовжено більшості домогосподарств автоматично. 

Водночас, якщо: 

  • у складі вашого домогосподарства є внутрішньо переміщені особи;
  • не всі зареєстровані у вашому домогосподарстві особи проживають за місцем реєстрації;
  • ви орендуєте для проживання житлове приміщення; 
  • ви бажаєте призначити житлову субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Для продовження субсидії на неопалювальний період вам необхідно подати до Пенсійного фонду України заяву та декларацію про доходи. 

Подати документи можна в один із способів:

  • особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України;
  • поштою, на адресу органу Фонду;
  • online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України чи мобільний застосунок Пенсійний фонд.

Як і раніше, документи на призначення субсидій можна подавати до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг, через портал Дія.

Якщо ваше домогосподарство належить до зазначених категорій громадян, не гайте часу, якнайшвидше зверніться до органів Фонду, щоб субсидію на неопалювальний період вам було призначено вчасно!

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ

18 квітня 2023 року Кабінет Міністр України ухвалив постанову “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання окремих видів грошової допомоги, пільг і житлових субсидій”.

Документ передбачає, зокрема: 

  • можливість призначення субсидії особам, які не менше місяця перебували в полоні, що підтверджується відповідними відомостями та/або документами;
  • у разі коли зареєстроване/задеклароване або фактичне місце проживання відмінне від адреси домогосподарства, під час призначення житлової субсидії не враховуються доходи осіб, які перебувають у полоні або вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду, або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти;
  • можливість надавати у відомостях про особу адресу, за якою вона задекларована (раніше передбачалося використання лише зареєстрованого та фактичного місця проживання). При цьому житлова субсидія може призначатися тільки за одним місцем проживання людини – зареєстрованим, задекларованим або фактичним;
  • длярозрахунку розміру житлових субсидій в опалювальний сезон домогосподарствам, які внаслідок збройної агресії російської федерації проти України залишилися без централізованого постачання теплової енергії та/або постачання природного газу і для обігріву житлових приміщень використовують побутові електроприлади, застосовуються соціальні нормативи на комунальну послугу з постачання та розподілу електричної енергії для індивідуального опалення (якщо домогосподарства знаходяться на територіях, де ведуться  чи велися бойові дії або тимчасово окупованих територіях, визначених в наказі Мінреінтеграції від 22 грудня 2022 року № 309);
  • обмеження строку, який надається для виправлення помилки в заяві та/або декларації на час хвороби заявника – відтепер такий строк можна подовжувати на час хвороби субсидіанта, але не довше ніж до дня закінчення опалювального або неопалювального сезону;
  • зобов’язання протягом 30 календарних днів інформувати уповноважений орган, якщо особа із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства перебували за кордоном сукупно більш як 60 днів в періоді, за який враховуються доходи.

Більшість змін, пов’язаних зі запровадженням зазначених новацій, буде реалізовано органами Пенсійного фонду України без звернення громадян. Однак деяким одержувачам житлових субсидій для оформлення виплати з урахуванням нових умов і тим самим збільшення її розміру потрібно звернутись до Фонду. Зокрема, це стосується представників домогосподарств, у складі яких є особи, що перебувають/перебували в полоні, і це підтверджується відомостями та/або документами, наданими уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами, суб’єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством.

Також громадянам, які одержують субсидії, варто пам’ятати про необхідність інформувати органи Фонду щодо змін у майновому стані чи складі родини, якщо це впливає на призначення субсидії.

Подати необхідні документи до Фонду можна в один із способів:

  • – особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг;
  • – поштою, на адресу органу Фонду;
  • – online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок Пенсійний фонд чи через портал Дія.

Довідково

Реєстрація місця проживанняпередбачаєподаннязаявипрореєстраціюмісцяпроживаннядореєструтериторіальноїгромадив паперовій формі.

Декларація місця проживанняпередбачаєподаннядеклараціїпромісцепроживанняв електронній формідоЄдиногодержавноговебпорталуелектронних послуг з подальшим внесенням такої інформації до реєстру територіальної громади.

СТАНЬТЕ ПАТРОНАТНИМ ВИХОВАТЕЛЕМ!

Патронат над дитиною згідно із статтею 252 Сімейного кодексу України це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин. Діяльність патронатного вихователя регулюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 р. № 893.

📌Метою патронату над дитиною є забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками/законними представниками.

📝Кандидатом у патронатні вихователі може бути особа, яка виявила бажання виконувати обов’язки патронатного вихователя на професійній основі, а також має:

  • повнолітнього члена сім’ї (чоловік або дружина, син чи донька, інший член сім’ї) чи повнолітню особу, які проживають на спільній житловій площі з кандидатом у патронатні вихователі, готові бути добровільним помічником кандидата у патронатні вихователі та разом з ним пройти навчання, яке триває 12 днів;
  • належні житлово-побутові умови за місцем свого фактичного проживання, у тому числі наявність окремої кімнати (крім прохідних кімнат, кімнат мансардного або підвального типу) та побутових зручностей.

🥰Особа, яка виявила бажання стати кандидатом у патронатні вихователі, подає до служби у справах дітей за місцем свого фактичного проживання заяву та відповідні документи.

📌За результатами навчання, регіональний центр протягом місяця після його завершення: видає рекомендацію про можливість надання послуги патронату над дитиною.

🗓Строк перебування дитини у сім’ї патронатного вихователя від 3-х до 6-ти місяців.

📍Соціальна допомога виплачується на кожну дитину, влаштовану до сім’ї патронатного вихователя, та використовується патронатним вихователем у повному обсязі для задоволення її потреб. Розмір соціальної допомоги становить 2,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку на місяць, для дітей з інвалідністю – 3,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку на місяць. Грошове забезпечення виплачується патронатному вихователю за надану послугу патронату над дитиною та становить 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць.💙💛

Відбулось засідання Координаційної ради !

 18 травня відбулось засідання Координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та протидії торгівлі людьми при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради під головуванням заступника голови Грицівської селищної ради Полєвої О.І.

     На порядок денний засідання було винесено три питання:

  • Виконання Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
  • Виконання Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».
  • Про з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ях.

 Засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

18 травня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови ПОЛІЩУК Марина Андріївни.

На розгляд членів виконкому виносилося 10 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування

Начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Леся Бабчук інформувала :

  • Про надання соціальних послуг соціального супроводу сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах
  • Про надання соціальних послуг (догляд вдома)
  • Про надання суду подання органу опіки та піклування щодо можливості призначення опікуна 
  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах

Начальник відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Іванна Варава інформувала :

  • Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей Грицівської ТГ у 2023 році

Заступник селищного голови Олена Полєва інформувала :

  • Про затвердження Положення про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради

Начальник відділу організаційного та правового забезпечення, документообігу, кадрової та інформаційної роботи Володимир Висоцький інформувала :

  • Про підсумки проходження опалювального сезону 2022-2023р.р. та організацію підготовки до роботи Грицівського КП «Аква», закладів освіти, культури та медицини на період 2023 – 2024р.р.
  • Про підсумки проведення місячника з озеленення, благоустрою та санітарної очистки населених пунктів селищної ради
  • Про проведення у 2023 році сезону безпеки на воді 

З усіх питань порядку денного прийняті рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюдненні на офіційному сайті громади.

Відбулось засідання опікунської ради

У четвер,18 травня, відбулося засідання опікунської ради при виконавчому комітеті Грицівської селищної ради. Під час засідання розглянуто 1 питання порядку денного:

  • про направлення до суду подання про можливість призначення опікуна

За результатами розгляду справ прийнято відповідні рішення.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
 
його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

ID номер закупівлі: UA-2023-05-16-000947-a

КЕКВ 3132 – Капітальний ремонт інших об’єктів

Виконання робіт

Місце виконання робіт – 30455, Україна, Хмельницька область, смт Гриців, вул. Героїв Майдану.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • ДСТУ 8855:2019;
  • ДБН А.2.2-3:2014;
  • Робочий проект на «Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області»

Термін виконання робіт – з моменту укладання договору до10 вересня 2023 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області відповідно до проекту – 1 робота

Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з улаштуванням коритного профілю, з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарі та іншими супутніми роботами – 1780 м2;

Монтаж освітлення з улаштуванням підвідних кабелів – 21 шт;

Встановлення урн для сміття – 10 шт.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

Зведений кошторисний розрахунок на «Капітальний ремонт (благоустрій) території пішохідної зони відпочинку по вул. Героїв Майдану у смт Гриців Шепетівського району Хмельницької області» 

Очікувана вартість закупівлі, становить – 2 213 672,00гривень (Два мільйони двісті тринадцять тисяч шістсот сімдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Державні аудитори Хмельниччиниза січень – квітень 2023 року забезпечили відшкодування втратна 4,5 млн грн фінансових і матеріальних ресурсів

Державні аудитори Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від початку поточного року провели 135 заходів державного фінансового контролю, за результатами яких задокументовано втрат матеріальних та фінансових ресурсів на суму понад 6,5 млн грн та виявлено порушень законодавства у сфері закупівель на суму понад 164,7 млн грн.
Матеріали 13 контрольних заходів передано правоохоронним органам, які розпочали 1 досудове
розслідування.
За цей період складено 15 протоколів про адміністративні правопорушення та притягнуто 6 посадових осіб до адміністративної відповідальності. Фінансову санкцію застосовано до одного об’єкту контролю.
За усіма заходами державного фінансового контролю за чотири місяці сума відшкодованих втрат
перевищує 4,5 млн грн, з яких понад 4,4 млн грн – незаконні витрати.
Аудитори у сфері закупівель під час моніторингів 112 процедур закупівель виявили порушень
законодавства на суму майже 153,1 млн грн. Зокрема, попереджено порушення в 39 випадках на суму 64,1 млн грн, наприклад, розірвано 26 договорів закупівель на суму 50,2 млн грн.
За зверненнями правоохоронних органів у рамках відкритих кримінальних проваджень державні
аудитори як спеціалісти надали 24 консультації і виявили факти порушень, що призвели до втрат
понад 11,6 млн грн, через що 5 особам вручено повідомлення про підозру у скоєнні кримінального
правопорушення.
Завдяки виконанню об’єктами контролю 7 пропозицій за результатами проведених державних
фінансових аудитів досягнуто понад 14,5 млн грн економічного ефекту. Під час державного
фінансового аудиту також задокументовано втрат на понад 8,1 млн грн внаслідок неефективних
управлінських дій, вчинених підконтрольною установою.
Довідково. У Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах
(офісі та його управлінні) діє телефон «гарячої лінії» щодня відповідно до режиму роботи
Держаудитслужби.
Про випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна можна повідомляти за номерами:
(044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України;
(032) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 76-57-56 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Про вчинки працівників органів Держаудитслужби, які мають ознаки корупційних дій, можна
повідомляти за номерами:

(044) 485-17-62 – Державна аудиторська служба України;
(032) 260-31-70 – Західний офіс Держаудитслужби;
(0382) 65-81-22 – Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Розклад роботи Держаудитслужби:
початок роботи – о 8 годині;
перерва на обід – з 12 години до 12 години 45 хвилин;
закінчення робочого дня – о 17 годині з понеділка по четвер (о 15 годині 45 хвилин у п’ятницю).

Правила прийому Навчального пункту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області на 2023 рік

І. Загальні положення

1.1. Правила прийому Навчального пункту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області (далі – Правила) визначають порядок відбору, проведення вхідного контролю знань (співбесіди) та зарахування слухачів на навчання за державним замовленням та кошти юридичних осіб.

1.2. Правила розроблені відповідно до законів України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», Типових правил прийому до закладів професійної (професійно-технічної) освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 14 травня 2013 року № 499 (зі змінами від 10.06.2022 № 541), інших нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

1.3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

вхідний контроль знань – форма вступного випробування для вступу на навчання, порядок проведення якого визначається цими Правилами;

органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області – Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області, державні пожежно-рятувальні загони, державні пожежно-рятувальні підрозділи, які є замовниками підготовки кадрів в навчальному пункті;

1.4. Навчальний пункт належить до закладів освіти першого атестаційного рівня та забезпечує перший ступінь професійної (професійно-технічної) освіти щодо формування відповідного рівня кваліфікацій професій (ліцензія видана на підставі наказу МОН України від 30.11.2015 №1931л та протоколу засідання Ліцензійної комісії МОН України від 20 березня 2019 №127).

ІІ. Вимоги до рівня освіти слухачів на навчання

2.1. На навчання за програмами професійно-технічного навчання приймаються:

2.1.1. за державним замовленням – особи, які плануються бути прийняті на службу в органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області і призначені на посади рядового та молодшого начальницького складу;

2.1.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України, які мають повну загальну середню освіту.

2.2. На навчання за програмами перепідготовки приймаються:2.2.1. за державним замовленням – особи, прийняті на службу в органи (підрозділи) ГУ ДСНС України в області і призначені на посади рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту для оволодіння

іншою робітничою професією, що передбачає надбання нових знань, умінь та навичок;

2.2.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України для оволодіння іншою робітничою професією.

2.3. На навчання за програмами підвищення кваліфікації приймаються:

2.3.1. за державним замовленням – особи рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту, визначені наказом МВС України від 26.05.2020 №412 «Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту» (далі – Порядком) та здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з відповідних професій;

2.3.2. за кошти фізичних та юридичних осіб – громадяни України, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з відповідних професій.

2.4. Навчальний пункт здійснює професійно-технічне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації осіб з таких професій:

ПрофесіяВид підготовкиЛіцензований обсяг(кількість осіб)Строкинавчання
5161 «Пожежний-рятувальник»Професійно-технічне навчання454 місяці
Перепідготовка3 місяці, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць
4223 «Радіотелефоніст»Професійно-технічне навчання202 місяці 3 тижні
Перепідготовка2,5 місяці
Підвищення кваліфікації1 місяць, 1 тиждень
8333 «Машиніст насосних установок пожежно-рятувального транспортного засобу»Професійно-технічне навчання302 місяці
Перепідготовка1 місяць, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць
5169 «Рятувальник»Професійно-технічне навчання303,5 місяці
Перепідготовка3 місяці, 1 тиждень
Підвищення кваліфікації1 місяць
8340 «Матрос-рятувальник»Професійно-технічне навчання153тижня
Перепідготовка3тижня
Підвищення кваліфікації2тижня
5169 «Командир відділення оперативно-рятувальної служби цивільного захисту»Професійно-технічне навчання304 місяці
Перепідготовка3 місяці, 3 тижні
Підвищення кваліфікації1 місяць

2.5. Професійно-технічне навчання, перепідготовка та підвищення кваліфікації осіб рядового та молодшого начальницького складу служби цивільного захисту за відповідними професіями здійснюється у терміни визначені план-графіком підготовки кадрів ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, який затверджується начальником Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області та погоджується заступником начальника Головного управління з реагування на надзвичайні ситуації (який є головою Державної кваліфікаційної комісії та куратором навчального пункту АРЗ СП ГУ ДСНС області від Головного управління).

2.6. Професійно-технічне навчання, перепідготовка та підвищення кваліфікації, які здійснюються за рахунок коштів юридичних осіб проводиться у терміни, визначені відповідними договорами з надання освітніх послуг.

ІІІ. Фінансування підготовки слухачів

3.1.Фінансування підготовки слухачів в Навчальному пункті здійснюється за рахунок видатків державного бюджету,  коштів місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством

IV. Строки проведення прийому документів на навчання, вхідного контролю знань

4.1. Прийом документів та проведення вхідного контролю знань або співбесіди для проходження навчання здійснюється:

  • з особами рядового і молодшого начальницького складу служби цивільного захисту, які направляються до Навчального пункту для проходження навчання у терміни, визначені план-графіком підготовки кадрів ГУ ДСНС області (напередодні);
  • з особами, які навчаються за кошти фізичних осіб та юридичних осіб у терміни, визначені відповідними договорами з надання освітніх послуг.

V. Порядок відбору вступників (слухачів), які направляються на

навчання до Навчального пункту

5.1. Відбір вступників (слухачів), що направляються до Навчального пункту для навчання за програмами професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації (відповідно до план-графіка підготовки кадрів ГУ ДСНС України у Хмельницькій області), покладається на ГУ ДСНС України у Хмельницькій області та керівників підрозділів цивільного захисту, яким вони підпорядковані та здійснюється відповідно до вимог які передбаченні цим Порядком.

5.2. Відбір вступників (слухачів), які направляються до Навчального пункту для навчання за програмами професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації за кошти місцевих бюджетів, фізичних та (або) юридичних осіб, покладається на керівників цих установ та організації.

5.3. Особи, які направляються на навчання, повинні прибути до Навчального пункту напередодні дня початку занять у встановленій формі одягу та мати при собі документи і речі, передбачені Порядком.

5.4. Вступники особисто подають до приймальної комісії Навчального пункту:

– документ державного зразка про повну загальну середню освіту і додаток до нього (оригінал у разі навчання за державним замовленням, в інших випадках – оригінал або завірену копію)

– копію документа, що посвідчує особу та громадянство;

– документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за відповідною робітничою професією у сфері цивільного захисту (оригінал або його завірену копію) для осіб, які навчатимуться за програмами перепідготовки та підвищення кваліфікації:

– медична довідка 086О (У).5.5. Для осіб, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія, територія населених пунктів на лінії зіткнення в частині проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації, отримання документа державного зразка про базову середню освіту або повну загальну середню освіту (якщо особа не отримала документ про освіту відповідно до законодавства), визначаються відповідно до Порядку прийому для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, тимчасово окупованій території окремих районів