COVID-19: стабільне зниження захворюваності на Шепетівщині

Протягом минулого  тижня на Шепетівщині  (з 22 по 28 травня)  виявлено 10 випадків захворювання  на COVID-19, в тому числі дві дитини. 7 осіб потребували госпіталізації  Одужали протягом тижня  9 чоловік. На щастя, летальні випадки не реєструвалися.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 7 осіб (всі жителі міста Шепетівка), із них дві дитини. Госпіталізовані 5 пацієнтів.

У Михайлюцькій  громаді за минулий тиждень виявлено 2 випадки COVID-19 –  по одному  жителю Городнявки та Романова.  Одна людина госпіталізована.

У Грицівській  громаді за минулий тиждень виявлено 1 випадок COVID-19 –    житель Грицева, госпіталізований.

У Ленковецькій, Судилківській громадах протягом минулого тижня випадки коронавірусної хвороби не реєструвалися.

Вчергове закликаємо кожного дбати про зміцнення захисних сил свого організму. Тому тим, хто ще не вакцинувався проти COVID-19, радимо зробити щеплення не відкладаючи. Бо вакцинація = захист!

Що таке патронат над дитиною?

Патронат над дитиною – це «швидка сімейна допомога» дитині та її сім’ї, яка передбачає тимчасовий догляд, виховання та реабілітацію дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання нею, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин. Сім’я патронатного вихователя — це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі.

Хто такий патронатний вихователь?

Патронатний вихователь — це особа, яка за участю членів сім’ї надає послуги з догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.

Яка мета патронату над дитиною?

Метою патронату над дитиною є забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками/законними представниками, надання їй та її сім’ї послуг, спрямованих на повернення у сім’ю відповідно до найкращих інтересів дитини.

Хто може стати патронатним вихователем?

Патронатним вихователем може бути громадянин України, який має позитивний досвід виховання дитини, відповідні житлові умови для надання послуг з догляду, виховання та реабілітації дитини у своєму помешканні. Патронатним вихователем не може бути особа, зазначена в ст. 212 Сімейного кодексу України.

Обов’язки патронатного вихователя:

  • забезпечити дитину житлом, одягом, харчуванням тощо;
  • створити дитині умови для навчання, фізичного та духовного розвитку;
  • співпрацювати з батьками, іншими законними представниками дитини задля подолання складних життєвих обставин у межах та у спосіб, визначені органом опіки та піклування;
  • забезпечити надання чи доступ до послуг, визначених договором про патронат над дитиною;
  • сприяти контактам дитини з батьками, іншими законними представниками, родичами, крім випадків, коли батьки позбавлені батьківських прав або в судовому порядку обмежені у праві спілкування з дитиною.

Крім того, патронатний вихователь є членом міждисциплінарної команди, тож свої дії щодо виховання та реабілітації влаштованої дитини узгоджує зі спеціалістами, дотичними до ведення конкретного випадку.

Хто може бути влаштований в патронатну сім’ю?

  • покинуті/знайдені діти, діти, залишені в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, або яких відмовилися забрати батьки чи інші родичі;
  • діти, чиї батьки пропали безвісті;
  • діти з сімей, в яких існувала загроза життю чи здоров’ю;
  • діти за заявою батьків у зв’язку з складними життєвими обставинами, які трапились в їх сім’ї.

Можуть бути одночасно влаштовані тільки діти, які є рідними братами та сестрами, або діти, які виховувалися в одній сім’ї.

Термін перебування дитини у сім’ї патронатного вихователя

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя визначається відповідно до індивідуальних потреб дитини, виявлених обставин та їх впливу на стан дитини та становить близько 3 місяців. В особливих випадках за рішенням органу опіки та піклування термін перебування під патронатом може бути подовжений, однак загалом не повинен бути більшим за 6 місяців.

Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною.

Розмір грошового забезпечення на утримання дитини відповідного віку в патронаті складає два прожиткових мінімуми. Грошове ж забезпечення патронатного вихователя становить 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць.

ЧИ Є ВИМОГИ ДО РОЗМІРУ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВНЕСКІВ ТА ПЕВНОЇ ПЕРІОДИЧНОСТІ ЇХ СПЛАТИ?

Періодичність та розмір сплати добровільних внесків людина визначає самостійно, виходячи із бажань та власних фінансових можливостей. При цьому слід враховувати, що законодавство визначає умови для зарахування  повного місяця страхового стажу та максимального розміру щомісячного внеску.

Так, згідно частини третьої статті 24 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“  місяць роботи зараховується до страхового стажу за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків з урахуванням сум страхових внесків, сплачених виходячи з мінімальної заробітної плати, є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Довідково:

Мінімальний страховий внесок – це сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця (пункт п’ятий частини першої статті один Закону України від 08.07.2010 2464-VI “Прозбіртаоблікєдиноговнескуназагальнообов’язковедержавнесоціальнестрахування“).

На сьогодні мінімальна заробітна плата становить 6700 грн, відповідно мінімальний страховий внесок – 1474 грн (6700 грн х 22%).

Крім того,  відповідно до пункту чотири частини першої статті один Закону “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” максимальна величина бази нарахування єдиного внеску – це максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює п’ятнадцяти розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок. Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску у 2023 році – 100 500 грн (6700 грн х 15),  максимальна сума внеску – 22110 грн (100 500 грн х 22%).

Страховийстаж у 2023 роціСума одноразово сплаченого внескурозмірумінімальноїзаробітноїплати),(грн)Розрахунок внескуРозрахунок зарплати, яку буде враховано, (грн)
1 день 50(6 700 х 22 %) / 30(31)227,27
1 місяцьмінімальний1 4746 700 х 22 %6 700
максимальний22 110(6 700 х 22 %) х 12100 500*

* – у разі, якщо за місяць людина сплатила добровільний внесок більше
 22 110 грн, або сума сплачених за цей місяць страхових внесків  (з урахуванням добровільно сплачених страхових внесків та фактично сплаченого роботодавцем за застраховану особу єдиного внеску) перевищить максимальну величину, з якої сплачуються страхові внески, частина страхових внесків буде врахована наступного місяця.

Наприклад, людина, яка не працювала, у травні 2023 року сплатила одноразово 53 600 грн добровільного внеску.

У такому разі їй буде зараховано 3 місяці страхового стажу (53 600 грн / 22 110 грн), при обчисленні пенсії заробітна плата буде врахована наступним чином: травень – 100 500 грн (внесок 22 110 грн),  червень – 100 500 грн (внесок 22 110 грн), липень – 42 636,36 грн (внесок 9 380 грн).

ЧИ ВИЗНАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ ПІДСТАВИ ДЛЯ ПРИПИНЕННЯ ВИПЛАТИ ПІЛЬГИ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Є кілька причин, які можуть стати підставою для того, аби надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг було припинено.  

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі”, надання пільг може припинятися:

  • у разі смерті пільговика, втрати права на пільгу або коли пільговику призначено житлову субсидію – з місяця, що настає за місяцем настання зазначеної події;

за заявою пільговика – з місяця, що настає за місяцем її подання

Служба зайнятості та партнери консолідують зусилля задля працевлаштування жінок

Хмельницька обласна служба зайнятості, в рамках співпраці з Благодійною організацією «Всеукраїнський благодійний фонд «ГОРЄНІЄ»», проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу серед жінокпро можливість взяти участь в проєкті «Підтримка  економічного процвітання жінок та внутрішньо переміщених осіб в Україні» (SEW Ukraine).

Цей проєкт для тих, хто хоче:

  • навчитися шити та в подальшому працевлаштуватися (навчання, супровід у працевлаштуванні, адаптація на робочому місці);
  • створити чи розвинути власну справу в сфері легкої промисловості (навчання з управління бізнесом, підтримка бізнесу, кооперативна складова).

Взяти участь у проєкті можна:

  • зареєструвавшись через сайт БФ «ГОРЄНІЄ».
  • зателефонувавши на офіційні номера фонду: +38 (066) 098 14 80, +38 (099) 549 49 73.

!!! Проєкт SEW Ukraine впроваджується Канадською фундацією кооперативного розвитку (CDF Canada) у співвиконанні з БО «Всеукраїнський благодійний фонд «ГОРЄНІЄ», та за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.

Відділ організаційно-інформаційної роботи, Хмельницький обласний центр зайнятості, пров. Шевченка,10, м.Хмельницький, Україна, 29000, (093)027-05-11, khmocz@kmocz.gov.ua.

ЯК, ПЕРЕБУВАЮЧИ ЗА КОРДОНОМ, ДИСТАНЦІЙНО ВІДМОВИТИСЯ ВІД ОТРИМАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ АБО ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Через повномасштабну війну, розв’язану російською федерацією, частина українців, на жаль, змушена була виїхати за кордон. За понад рік активних бойових дій Мінсоцполітики у взаємодії з іншими установами та міністерствами забезпечило створення та функціонування низки цифрових інструментів, які дозволяють оформити ту чи іншу соціальну виплату онлайн або дистанційно відмовитись від неї.

Якщо громадянин України, який тимчасово перебуває за кордоном, має бажання чи потребу відмовитися від отримання якоїсь із соціальних допомог, він може зробити це в такий спосіб:

  • Написати відповідну заяву  в довільній формі з зазначенням таких обов’язкових реквізитів:
  • назва органу соціального захисту населення,в якому громадянин перебуває на обліку;
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) отримувача допомоги;
  • адреса зареєстрованого/задекларованого місця проживання/перебування;
  • контактний номер мобільного телефону;
  • адреса електронної пошти (за наявності);
  • вид отримуваної допомоги (наприклад, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю тощо).
  • Надіслати заяву щодо відмови від соціальної допомоги електронною поштою або засобами поштового зв’язку на адресу відповідного органу соціального захисту населення в Україні.

Контакти органів соціального захисту населення можна знайти на сайтах відповідних районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад.

  • Орган соціального захисту населення, до якого надійде звернення, після припинення виплати певного виду допомоги надішле громадянину, за його бажанням, електронною поштою або засобами поштового зв’язку довідку/скан-копію довідки про неотримання допомоги.

Про необхідність отримання такої довідки  необхідно вказати у заяві.

Якщо особа виїхала з території, на якій ведуться бойові дії, або яка тимчасово окупована російською федерацією, й органи соціального захисту не мають можливості здійснювати свої повноваження, заяву можна  надіслати до Департаменту соціального захисту населення  обласної державної адміністрації.

Аналогічним є механізм відмови від житлових субсидій або пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в Україні.

Дистанційно або засобами поштового зв’язку можна подати відповідну заяву про припинення виплат до органів Пенсійного фонду.

У заяві обов’язково зазначити:

  • назву органу Пенсійного фонду України, в якому громадянин перебуває на обліку;
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) отримувача житлової субсидії/пільги;
  • адресу зареєстрованого/задекларованого або фактичного місця проживання/перебування;
  • контактний номер мобільного телефону;
  • адресу електронної пошти (за наявності);
  • вид державної підтримки (наприклад, житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг; житлова субсидія на  придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; або пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, пільги на оплату житлово-комунальних послуг, пільги на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу).

У разі необхідності отримання довідки/скан-копії довідки про припинення та неотримання житлової субсидії/пільг – зазначити про це в заяві.

Контакти сервісних центрів Головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві можна знайти на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням

Про початок прийому документівпо Програмі розвитку агропромисловогокомплексу Хмельницької областіна 2023-2027 роки

Інформуємо, що Комісія з надання бюджетної підтримки з обласного бюджету суб’єктам господарювання за Програмою розвитку агропромислового комплексу Хмельницької області на 2023-2027 роки розпочала прийом документів згідно Програми розвитку агропромислового комплексу Хмельницької області на 2023-2027 роки, затвердженої наказом начальника Хмельницької обласної військової адміністрації від 21.11.2022 року № 483/2022-н.

Відповідно до Порядку використання коштів Програми, на 2023 рік з обласного бюджету буде профінансовано такі напрями:

  • часткова компенсація вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання, технологічного обладнання для виробництва та переробки сільськогосподарської продукції;
  • бюджетна дотація за утримання телиць у віці з 12 до 15 місяців;
  • компенсація вартості придбаного високорепродукційного, сертифікованого насіння нішевих культур (жито, гречка, просо, кмин, сочевиця) та лікарських культур вітчизняного виробництва.
    Коштами обласного бюджету можуть скористатися: особисті селянські господарства, які утримують 3 і більше корів; фізичні особи-підприємці, фермерські господарства, які мають в обробітку до 30 га землі; сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.

Більш детально з Програмою та переліком документів, визначених Порядком використанням коштів можна ознайомитись за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1LoF3NLfTJXX3iQlEmbeTEfFGXy5v9Jpc/view?us
p=sharing

Документи приймаються до 13 грудня 2023 року за адресою: м. Хмельницький, вул. Свободи, 70, каб. 314, телефон для довідок: (0382)-79-49-00.

Захворюваність COVID-19 на Шепетівщині

Протягом минулого  тижня на Шепетівщині  (з 15 по 21 травня)  виявлено 15 випадків захворювання  на COVID-19, в тому числі одна дитина. 4 особи потребували госпіталізації  Одужали протягом тижня  17 чоловік. На щастя, летальні випадки не реєструвалися.

Що ж до ситуації у Шепетівській  громаді, то за минулий тиждень на COVID-19 захворіло 12 осіб (всі жителі міста Шепетівка), із них одна дитина. Госпіталізовані 3 пацієнти.

У Судилківській  громаді за минулий тиждень виявлено 2 випадки COVID-19 –    жителі Судилкова. Лікуються амбулаторно.

У Грицівській  громаді за минулий тиждень виявлено 1 випадок COVID-19 –    житель Грицева, госпіталізований.

У Ленковецькій, Михайлюцькій громадах протягом минулого тижня випадки коронавірусної хвороби не реєструвалися.

Закликаємо кожного дбати про зміцнення захисних сил свого організму. Тому тим, хто ще не вакцинувався проти COVID-19, радимо зробити щеплення не відкладаючи. Бо вакцинація = захист!

Статус безробітного: оновлено порядок реєстрації в службі зайнятості

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2023 № 446 внесені зміни до Порядку реєстрації, перереєстрації зареєстрованих безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу.

Відповідно до нововведень, що набули чинності 10 травня 2023 року:

  • реєстрація, перереєстрація зареєстрованих безробітних, припинення  реєстрації здійснюється через Портал Дія, мобільний додаток Порталу Дія або безпосередньо під час відвідування центру зайнятості;
  • внутрішньо переміщені особи, під час дії воєнного стану, які не мають необхідних документів для реєстрації передбачених цим Порядком, можуть отримати статус безробітного без вимог, що застосовуються за звичайної процедури;
  • до участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру за направленням центру зайнятості можуть залучатися не тільки зареєстровані безробітні, а і особи, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення без припинення трудових відносин;
  • право на достроковий вихід на пенсію за віком можуть отримати особи, трудовий договір з якими було розірвано з ініціативи власника або у зв’язку із змінами в організації виробництва та праці, у тому числі з ліквідацією, реорганізацією, скороченням чисельності або штату працівників і до досягнення ними пенсійного віку залишилось не більше півтора року. Ця норма законодавства діє за таких умов:
  • реєстрація особи у центрі зайнятості впродовж 30 календарних днів з дати звільнення;
  • відсутність для особи протягом 7 календарних днів підходящої роботи відповідно до статті 46 Закону України «Про зайнятість населення»;
  • наявність страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі.

Під час відвідування центру зайнятості, візьміть з собою перелік необхідних документів:паспорт або інший документ, що підтверджує громадянство України;довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;документ про освіту;документ, що підтверджує припинення зайнятості (трудова книжка, наказ від роботодавця);військово-обліковий документ.

До відома: з початку року Хмельницькою обласною службою зайнятості працевлаштовано понад три тисячі громадян, в тому числі 1889 зареєстрованих безробітних. Станом на 22 травня на обліку перебуває 2967 безробітних осіб.

Довідки за телефоном: (096)045-60-10, (093)027-05-11.Телеграм-чат «Підтримка ДСЗ Хмельницький» https://t.me/Pidtrimka_DCZ_Khmelnitsky.

Відділ організаційно-інформаційної роботи, Хмельницький обласний центр зайнятості, пров. Шевченка,10, м.Хмельницький, Україна, 29000, (093)027-05-11, khmocz@kmocz.gov.ua.

Повідомлення про намір отримання дозволу для ознайомлення з нею громадськості:

повне та скорочене найменування суб’єкта господарювання – ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЛІСИ УКРАЇНИ” (ДП “ЛІСИ УКРАЇНИ”);
ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ – 44768034;
місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти суб’єкта господарювання – 01601, місто Київ, вул. Руставелі Шота, будинок 9А, т.
+38(044)-235-61-29, skdlg@ukr.net;
місцезнаходження об’єкта/промислового майданчика – ФІЛІЯ “СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО” ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЛІСИ УКРАЇНИ”, Код ЄДРПОУ ВП:45052279, Місцезнаходження: 30455, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, смт. Гриців, вул. Лісова, 18А;
мета отримання дозволу на викиди – отримання дозволу на викиди для існуючого проммайданчика, додержання вимог природоохоронного законодавства, надання права експлуатації об’єкта, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші;
відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля, в якому визначено допустимість
провадження планованої діяльності, яка згідно з вимогами Закону України «Про оцінку впливу
на довкілля» підлягає оцінці впливу на довкілля
– висновок відсутній, діяльність не підпадає під
сферу застосування оцінки впливу на довкілля згідно ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».
загальний опис об’єкта (опис виробництв та технологічного устаткування) – підприємство
спеціалізується на лісозаготівлі. На проммайданчику задіяно твердопаливний котел.
відомості щодо видів та обсягів викидів – у результаті виробничої діяльності підприємства в
атмосферне повітря здійснюються викиди таких забруднюючих речовин стаціонарними джерелами (тон/рік): оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту [NO + NO2]) – 0,04 т/рік, оксид вуглецю – 0,81 т/рік, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна) – 0,12 т/рік, метан – 0,002 т/рік, азоту (1) оксид [N2O] – 0,0016 т/рік, вуглецю діоксид – 11,49 т/рік. Загальний обсяг викидів забруднюючих речовин в цілому по об’єкту складає 0,974 тон/рік (без урахування вуглецю діоксиду);
заходи щодо впровадження найкращих існуючих технологій виробництва, що виконані
або/та які потребують виконання
– не розроблялися, так як об’єкт відноситься до 3-ої групи,
відповідно до вимог Наказу МОНПСУ №108 від 09.03.2006р;
перелік заходів щодо скорочення викидів, що виконані або/та які потребують виконання – не
розроблялися, встановлені нормативи гранично допустимих викидів відповідно до затверджених наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 22.10.2008 року №541 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 17.09.2015 року №337) не перевищуються.
дотримання виконання природоохоронних заходів щодо скорочення викидів –зобов’язання по
виконанню заходів відсутні;
відповідність пропозицій щодо дозволених обсягів викидів законодавству – пропозиції щодо
дозволених обсягів викидів відповідають чинному законодавству;
адреса обласної держадміністрації, до якої можуть надсилатися зауваження та пропозиції
громадськості щодо дозволу на викиди
– Хмельницької обласної військової адміністрації –
29005, м. Хмельницький, майдан Незалежності, буд 2, тел. (0382) 76-50-24, regadm@admkm.gov.ua;
строки подання зауважень та пропозицій – протягом 30 календарних днів з дати
публікації даного повідомлення.