Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Заміна ШРП «Опорного закладу освіти «Грицівський ліцей» Грицівської селищної ради Шепетівського району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи

ID номер закупівлі: UA-2023-09-21-008260-a

КЕКВ: 2240 – Оплата послуг (крім комунальних)

Надання послуг

Місце надання послуг – 30455 Хмельницька область, Шепетівський район, смт Гриців, вул. Центральна, 52

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • ДБН А.3.2-2-2009
  • Кошторисний розрахунок

Термін виконання робіт – з моменту укладання договору до 12 жовтня 2023 року. 

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника:

Заміна ШРП «Опорного закладу освіти «Грицівський ліцей» Грицівської селищної ради Шепетівського району, Хмельницької області за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи – 1 послуга.


 п/п
Найменування робіт і витратОдиниця
 виміру
Кількість 
 
1234 
 Локальний кошторис 
1(Демонтаж) Улаштування установки для
 редукування тиску газу
шт1 
 
2Улаштування установки для редукування
 тиску газу
шт1 
 
3(Демонтаж) Укладання трубопроводів
 газопостачання із сталевих труб діаметром

 50 мм в траншеї з розпорами
100м0,04 
 
4Укладання трубопроводів газопостачання ізсталевих труб діаметром 50 мм в траншеї зрозпорами100м0,04 
 
5(Демонтаж) Установлення сталевих
 засувок та клапанів зворотних діаметром 50
мм
шт1 
 
6Установлення сталевих засувок та клапанівзворотних діаметром 50 ммшт1 
 
7(Демонтаж) Приварювання фланців
 діаметром 50 мм до сталевих трубопроводів
шт2 
 
8Приварювання фланців діаметром 50 мм до
 сталевих трубопроводів
шт2 
 
9Труба сталева Ду 50ммм.п4 
 
10Відвід Ду 50ммшт4 
 
11Фланец Ду 50ммшт4 
 
12Електроди Ду 3ммкг4,8 
 
13Круг абразивний 180х1,6шт.2 
 
14Болт М16кг1,4 
 
15Гайка М16кг0,8 
 
16Шайба Ду 16кг0,1 
 
17ШРП з регуляторами Madas  ШРП з регуляторами Madas ДУ 32 (2 шт) з середнього на низький тискшт1 
 

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

Кошторисний розрахунок 

Очікувана вартість закупівлі, становить – 206 813, 00  гривень (двісті шість тисяч вісімсот тринадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Компенсація за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю

Нещодавно Уряд запровадив програму, за якою роботодавець, що працевлаштував людину з інвалідністюта підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця.

За облаштування робочих місць для людей з інвалідністю:

–  І групи – до 100,5 тис. грн;

–   ІІ групи – до 67 тис. грн.

Що ж можна купити? 

  • меблі та фурнітуру для робочих місць;
  • комп’ютери та оргтехніка;
  • програмне забезпечення;
  • поручні та бруси; 
  • машини для виробництва та оброблення;
  • засоби для захисту здоров’я і безпеки на робочих місцях тощо.

Більш докладний перелік викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю.

Як отримати компенсацію? 

Після облаштування робочого місця для працевлаштованої людини з інвалідністю роботодавець впродовж 90 днів може подати заяву про надання відшкодування вартості витрат до центру зайнятості. 

До заяви, в якій зазначаються відомості про роботодавця та найманого працівника, необхідно додати:​

  • копію документу, що підтверджує працевлаштування особи (наказ/розпорядження про прийняття на роботу, примірник трудового договору тощо);​
  • документи, що підтверджують придбання допоміжних засобів для облаштування робочого місця (договір, рахунок, квитанція, накладна тощо).

Центр зайнятості після розгляду наданих роботодавцем документів у десяти денний термін приймає рішення про надання компенсації або відмову в її наданні. 

За більш детальною інформацією роботодавці можуть звертатися до Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10, +38(096)045-60-10, +38(093)027-05-11, (044) 244 94 27 або до філій Хмельницького ОЦЗ та їх структурних підрозділів.

Більш детально за посиланням: https://is.gd/VjAXpe

Відбулось засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

19 вересня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням селищного голови ПОЛІЩУК Марини Андріївни.

На розгляд членів виконкому виносилося 8 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про надання згоди на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності 
  • Про організацію та проведення на території селищної ради заходів з нагоди

Начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Леся Бабчук інформувала :

  • Про надання суду подання органу опіки та піклування щодо можливості звільнення опікуна 
  • Про надання суду подання органу опіки та піклування щодо можливості призначення опікуна
  • Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах
  • Про надання транспортних соціальних послуг особам та дітям з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, зору, слуху та іншим мало мобільним групам

Начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Сергій Малишко інформував :

  • Про проведення осіннього місячника з благоустрою населених пунктів селищної ради
  • Про підготовку КП «Аква» та об’єктів соціальної сфери селища Гриців та сіл Грицівської селищної ради до опалювального сезону в осінньо-зимовий період 2023-2024рр.

З усіх питань порядку денного прийняті рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюдненні на офіційному сайті громади

Відмінність між договором дарування та заповітом

Дуже часто виникає питання, чим договір дарування відрізняється від заповіту та що краще укладати.

Договір дарування – це домовленість, за якою одна сторона (дарувальник) передає або зобов’язується передати в майбутньому другій стороні (обдаровуваному) безоплатно майно (дарунок) у власність. Договір дарування вважається укладеним з моменту передання майна (реальний договір), окрім випадків, коли дарувальник зобов’язується передати обдаровуваному майно у майбутньому. Право власності на майно за договором, який підлягає нотаріальному посвідченню, виникає у набувача з моменту такого посвідчення.

Заповіт являє собою розпорядження особи (заповідача) спадкоємцям, або в окремих випадках – іншим особам, при цьому, можна призначити своїми спадкоємцями одну або кілька фізичних осіб, незалежно від наявності у заповідача з цими особами сімейних чи родинних відносин.

Складення заповіту не позбавляє заповідача права власності на майно, яке заповідається іншим особам. Спадкоємці зможуть отримати це майно лише після смерті заповідача. Складення заповіту не дає права спадкоємцям вимагати від заповідача передачі їм майна, права на проживання у квартирі чи будинку до смерті заповідача, чи виселення із житла тощо.

Крім того, заповідач протягом свого життя може змінювати заповіт або скасувати його, назалежно від волі потенційних спадкоємців.

Значну відмінність у цьому плані має договір дарування. Він не може бути розірваний в односторонньому порядку, за деякими виключеннями,  передбаченими Цивільним кодексом України, зокрема якщо обдарований:

  • умисно вчинив кримінальне правопорушення проти життя, здоров’я, власності дарувальника, членів його родини;
  • створює загрозу безповоротної втрати дарунка, що має для дарувальника велику немайнову цінність.

Зверніть увагу, що за договором дарування земельна ділянка сільськогосподарського призначення (так званий “пай”) може бути відчужена лише на користь іншого з подружжя, родичів (дітей, батьків, рідних (повнорідних і неповнорідних) братів і сестер, двоюрідних братів і сестер, діда, баби, онуків, правнуків, рідних дядька та тітки, племінниці та племінника, пасинка, падчериці, вітчима, мачухи).

Для заповіту такі обмеження закондавством не встановлено, заповісти землю можна будь якій особі.

МАЮ ДВА АВТОМОБІЛІ, ОДИН З ЯКИХ ЗОВСІМ СТАРИЙ, А ІНШИЙ – 2008 РОКУ ВИПУСКУ. ЧИ МОЖУ Я ОФОРМИТИ ЖИТЛОВУ СУБСИДІЮ?

Відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, якщона 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, будь-хто зі складу домогосподарства або член сім’ї особи зі складу домогосподарства має у власності більше ніж один транспортний засіб, що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа), субсидія у такому випадку не призначається.  

Ваше домогосподарство може претендувати на отримання житлової субсидії з січня 2024 року, коли з часу випуску автомобіля буде більш ніж 15 років. Довідково Відповідно до Цивільного кодексу України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. 

ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ ВПО

У вересні особам з числа внутрішньо переміщених осіб (ВПО) на виплату пенсій, неотриманих за минулі періоди, додатково спрямовано 536 млн грн.

Уряд, постановою від 05.09.2023 № 944, вніс зміни до бюджету Пенсійного фонду України на 2023 рік, збільшивши до 1 млрд грн цільові призначення на виплату пенсій за минулі періоди особам з числа ВПО.

Пенсіонерам з числа ВПО, у пенсійних справах яких обліковуються пенсії, невиплачені за минулі періоди, додатково виплачено по 2093,00 грн (розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність). Такий особливий порядок виплати сум пенсій за минулі періоди особам з числа ВПО визначено постановою Кабінету Міністрів України від 10.11.2021 № 1165.

Наступну виплату пенсіонерам з числа ВПО планується провести у жовтні 2023 року.

ХТО ІЗ ЧЛЕНІВ ДОМОГОСПОДАРСТВА МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

За призначенням житлової субсидії може звернутися:

  • одна із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, а у разі коли розділені особові рахунки, то кожен, на кого відкрито рахунок;
  • людина, яка не зареєстрована в житловому приміщенні / будинку, але фактично проживає у ньому на підставі договору оренди житла (або за рішенням суду);
  • індивідуальний забудовник, будинок якого не прийнято в експлуатацію, у разі, коли йому нараховується плата за житлово-комунальні послуги;
  • внутрішньо переміщена особа (ВПО), яка не зареєстрована в житловому приміщенні, але фактично проживає в ньому без укладеного договору оренди житла (підтверджується довідкою ВПО).

Довідково Перелік осіб, які можуть звернутися за призначенням субсидії, визначено Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848.

ЧИ МАЄ ПРАВО ПОТЕРПІЛИЙ НА ВИРОБНИЦТВІ, ЯКИЙ РАЗОМ ІЗ РОДИНОЮ ТИМЧАСОВО ПЕРЕБУВАЄ ЗА КОРДОНОМ, ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ОТРИМАННЯМ ЩОМІСЯЧНОЇ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ДОГЛЯДУ ВДОМА ЧЛЕНОМ ЙОГО СІМ’Ї?

Так. Під час воєнного стану в Україні та протягом одного місяця після його припинення чи скасування потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, який тимчасово проживає в іншому місці, наприклад, за кордоном, надається соціальна послуга догляду вдома шляхом виплати йому щомісячної грошової компенсації за умови, що:

  • згідно з висновком лікарсько-консультативної комісії та/або медичним висновком про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі, та/або випискою з акта огляду медико-соціальною експертною комісією (довідкою до такого акта огляду), та/або відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (у разі її складення) йому визначено потребу в спеціальному медичному догляді та/або постійному сторонньому догляді, та/або побутовому обслуговуванні;

заява про надання соціальної послуги догляду вдома членом сім’ї або іншою особою разом із сканованими копіями підтверджуючих документів  надіслана потерпілим до Пенсійного фонду України засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

ЯК ЗАПИСАТИСЯ ОНЛАЙН НА ПРИЙОМ ДО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ОРГАНУ ФОНДУ?

Якщо маєте необхідність проконсультуватися з питань, що стосуються призначення та виплати пенсій, житлових субсидій та пільг чи страхових коштів, і бажання відвідати орган Пенсійного фонду України, можете скористатися сервісом попереднього онлайн-запису на прийом.

Така можливість реалізована на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

  1. Для онлайн-запису на прийом увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua), авторизувавшись будь-яким зручним способом (КЕП, Дія.Підпис чи ID.GOV.UA).

  1.  У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть опцію Запис на прийом”.
  2. У новому вікні натисніть кнопку Записатися на прийом”.
  1. У формі, що відкриється, оберіть орган Фонду, сервісний центр, до якого плануєте візит, тему (питання), рік та місяць прийому. Натисніть кнопку Завантажитирозклад”.

Звернітьувагу!

Запис на прийомбез визначеннясервісного центрупризначенодлястрахувальників, атакождлязаписунаприйомдокерівництваПенсійногофондуУкраїни.

  1. У списку, що з’явиться на екрані, оберіть бажану дату та годину прийому (вільні години прийому позначено зеленим кольором).
  1. Оберіть клітинку з бажаним часом. У вікні, що відкриється, натисніть на кнопку Записатися на прийом”.
  1. Після цього, натиснувши на відповідну кнопку, можна роздрукувати талон.  У разі зміни обставин є можливість скасувати запис.

Звернітьувагу!

Відсутністьроздрукованого талону не є підставою для відмови у прийомі у визначенийвідвідувачем час.

8. Перевірити свої дані про попередній запис на прийом можна знову зайшовши в розділ Запис на прийом, де відображається поле Мої записи на прийом.

БІЛЬШІСТЬ СУБСИДІЙ НА ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД БУДЕ ПРИЗНАЧЕНО АВТОМАТИЧНО

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

  • на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;
  • на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.

На опалювальний період 2023 – 2024 років розрахунок житлової субсидії буде проведено в автоматичному режимі (без звернення громадян) для всіх, кому призначено житловусубсидію на неопалювальний період 2023 року, та тим, у кого розмірсубсидіїсклав 0,00 грн.

Тобто, громадянам, які вже є отримувачами житлової субсидії або яким у літній період було призначено нульову субсидію, додатково звертатися за виплатою не потрібно.

Під час розрахунку житлової субсидії з жовтня 2023 року враховуються доходи членів домогосподарства за І та ІІ квартали 2023 року. Доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року.

Для призначення житлової субсидії у 2023 році на тверде та рідке пічне побутове паливо, заява та декларація подаються до кінця календарного року.