Без традиції немає культури, без культури немає нації

Українська культура учить нас бути українцями. Вагомий внесок у відродження національної культури вносять численні аматорські об’єднання, зберігають і передають від покоління до покоління історичну пам’ять народу працівники клубів, музеїв, бібліотек.
7 листопада пройшли урочисті заходи з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва у Грицівській селищній раді.  Усіх, хто присвятив себе благородній справі – збереженню, розвитку і примноженню  безцінних  духовних скарбів нашого народу.

Привітали працівників культури заступники селищного голови Наталія Ленчук  та  Юрій Семенюк.   Для потреб закладів культури керівникам було вручено грошові сертифікати.

Всім працівникам культури зичимо нових мистецьких перемог, успішної реалізації творчих ініціатив і нових культурних проектів.

Вітання з нагоди професійного свята – Дня працівника соціальної сфери!

Першого листопада, працівники соціальної сфери Грицівської селищної ради приймали вітання з нагоди професійного свята. У залі засідань Подяки працівникам соціальної сфери вручали заступник селищного голови Ленчук Наталія Олександрівна та начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Бабчук Леся Василівна.

Наталія Олександрівна подякувала усім за сумлінну працю, побажала здоров’я, наснаги, витримки для подолання всіх труднощів у справі поліпшення добробуту населення нашої громади, соціального захисту тих, хто його потребує.

Також, від імені Грицівського селищного голови, за сумлінну співпрацю Подяки вручено колективам служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Шепетівської РДА.

Натхнення Вам і творчих успіхів у Вашій благородній справі!

Відбулася двадцять перша позачергова сесія Грицівської селищної ради

30 жовтня 2019 року проведено пленарне засідання двадцять першої  (позачергової) сесії Грицівської селищної ради, яке провела селищний  голова  Людмила Василівна Тіфенбах. На пленарне  засідання були запрошені: начальники відділів Грицівської селищної ради, спеціаліст з питань комунальної власності та земельних відносин Наконечна Галина Андріївна, в/о старост, керівники установ, організацій, представники громадських організацій та депутати районної ради.

Перед сесією було проведено засідання комісій з питань планування, бюджету, фінансів, цін, соціально-економічного і культурного розвитку об’єднаної територіальної громади (бюджетна комісія);

з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури та молоді (комісія з гуманітарних питань);

з питань агропромислового комплексу, промисловості та підприємництва, житлово-комунального господарства, транспорту і зв’язку, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (земельна комісія).

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, звітності та фінансів Гороть Ольга Анатоліївна доповідала про:

  • Звіт про виконання  бюджету Грицівської селищної об’єднаної територіальної громади за 9 місяців 2019 року
  • Про  внесення змін до бюджету Грицівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2019 рік
  • Про внесення змін до угод між Грицівською селищною та Шепетівською районною радами
  • Про внесення змін в рішення Грицівської селищної ради «Про затвердження Комплексної програми мобілізації зусиль Грицівської селищної ради (ОТГ) та Головного управління державної фіскальної служби у Хмельницькій області по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2019-2022 роки» №5 від 10 червня 2019 року

Семенюк Юрій Васильович –  заступник селищного голови, проінформував:

  • Про затвердження Програми приватизації комунального майна на території Грицівської  селищної ради на 2019-2021 роки
  • Про затвердження переліку об’єктів малої приватизації комунальної власності Грицівської селищної ради, що  підлягають приватизації у 2019 році
  • Про надання дозволу на приватизацію об’єктів  комунальної власності Грицівської  селищної ради
  • Про утворення Органу приватизації об’єктів та майна комунальної власності Грицівської селищної ради та затвердження Положення про орган приватизації об’єктів та майна комунальної власності Грицівської селищної ради
  • Про  створення аукціонної комісії та затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Грицівської селищної ради
  • Про затвердження звіту незалежної оцінки вартості нежитлової будівлі (бані) в с. Лотівка комунальної  власності Грицівської селищної ради
  • Про затвердження звіту незалежної оцінки вартості нежитлових приміщень комунальної власності Грицівської селищної ради розташованих в с. Микулин, Полонського р-ну
  • Про передачу в оренду нежитлових приміщень комунальної власності Грицівської селищної ради розташованих в с. Микулин, Полонського р-ну
  •  Про внесення змін до рішення Грицівської селищної ради від 27 березня 2018 року                                                      №4 «Про робочу групу з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення»
  • Про прийняття на баланс гідротехнічних споруд (нерухомого майна), які розташовані на території Грицівської селищної ради

Ленчук Наталія Олександрівна –  заступник селищного голови доповідала :

  • Про створенням опорного закладу загальної середньої освіти Грицівської  селищної ради
  • Про затвердження структури та штатної чисельності комунальної установи «Шепетівський районний інклюзивно-ресурсний центр» Грицівської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області

Малишко Сергій Іванович –   начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою

  • Про затвердження поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води для Грицівського КП «Аква»

Столярчук Василь Васильович –   спеціаліст з юридичних питань відділу організаційного та правового забезпечення документообігу та кадрової роботи доповів  про наступне:

  • Про затвердження плану діяльності Грицівської селищної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2020 рік

Наконечна Галина Андріївна –  спеціаліст з питань комунальної власності та земельних відносин  поінформувала:

  • Про врегулювання земельних відносин

     По вищезазначених питаннях депутатами були прийняті рішення поіменним голосуванням.

Фінансовий портал Maanimo анонсує соціальний проект «Все про субсидії: постав питання – отримай відповідь»

Напередодні опалювального сезону тисячі українців шукають інформацію про оформлення субсидії. На жаль, далеко не кожен здатний розібратися в усіх тонкощах цього складного процесу – законодавство та правила оформлення субсидій постійно змінюються, викликаючи багато питань у наших громадян.

Саме тому Фінансовий портал Maanimo створив спеціальну сторінку «Як розрахувати субсидію», на якій зібрана найактуальніша та максимально повна інформація про оформлення субсидії в України. Крім того, враховуючи попит на консультації з цього питання, ми створили систему зворотного зв’язку з працівниками редакції, який в коментарях під статтею регулярно надає детальну консультацію з кожного конкретного випадку.

Кожна ситуація в кожній родини абсолютно унікальна, тому для оформлювача субсидії особливо важливий індивідуальний підхід саме до його обставин.

Враховуючи високу завантаженість органів державної влади та постачальників комунальних послуг перед стартом опалювального сезону, можливість отримати додаткову інформацію є особливо актуальною.

Для того, щоб отримати консультацію, необхідно:

– перейти на сторінку https://maanimo.com/helpful/141877-kak-rasschitat-subsidiyu-v-ukraine-poryadok-i-osobennosti-nachisleniya-subsidiy

– у кінці статті написати коментар зі своїм питанням

– чекати на відповідь працівників редакції порталу

Увага! Проект є соціально спрямованим та повністю безкоштовним.

Грицівське КП «АКВА» отримало новенького трактора

29 жовтня Грицівське КП «АКВА» отримало новий трактор білоруського виробництва МТЗ – 82.1 «BELARUS» вартістю 649 900 грн.

Трактор придбали на відкритих торгах через систему ProZorro, за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об᾽єднаної територіальної громади та доставили на територію селищної ради.

Придбана техніка має базову комплектацію та  доповнена відвалом для снігу, навантажувачем, косаркою роторною.

Право постійного користування землею Грицівським ВПУ №38 є безстроковим і не порушеним

Шановні мешканці об’єднаної територіальної громади, працівники та студенти Грицівського ВПУ №38!

            Виконавчий комітет Грицівської селищної ради інформує, що земельні ділянки кадастровий номер 6825555300:00:011:0159, 6825555300:03:016:0001 перебувають в постійному користуванні Грицівського ВПУ №38.

            Таке право Грицівському ВПУ №38 надано Грицівською селищною радою ще в 1999 році та є безстроковим і не залежить від того перебуває земельна ділянка у державній чи в комунальній власності.

            Грицівська селищна рада зобов’язана виконувати рішення органу виконавчої влади, що формує та реалізує державну політику в сфері земельних відносин.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області «Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність», від 26 вересня 2018 року №22-6560-СГ (далі – Наказ №22-6560-СГ), вказані земельні ділянки передані з державної у комунальну власність Грицівської селищної ради.

Наказ №22-6560-СГ є чинним, обов’язковим для виконання та не оскаржувався у встановленим законом порядку.

Тому, орган місцевого самоврядування виконав рішення органу державної влади.

Через рік після прийнятого рішення, до селищної ради надійшли клопотання від Грицівського ВПУ №38 та Департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА про повернення цих ділянок з державної в комунальну власність.

Оскільки вказані заявники не уповноважені на прийняття з комунальної в державну власність земельних ділянок; відсутня згода уповноваженого державного органу виконавчої влади на прийняття земельних ділянок, а також враховуючи чинність Наказу №22-6560-СГ, клопотання не підлягають задоволенню.

Заявникам дано обґрунтовану відповідь.

В той же час, виконавчий комітет Грицівської селищної ради звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області з клопотанням   повідомити чи існують у селищної ради та Держгеокадастру правові підстави для передачі з комунальної в державну власність вказаних земельних ділянок та в разі наявності таких – роз’яснити алгоритм дій. Наразі відповідь не отримано.

Отже, селищною радою створюються умови для вирішення даного питання в законний спосіб, який буде відповідати інтересам держави та об’єднаної територіальної громади, із  залученням повноважного органу виконавчої влади.

Підсумовуючи викладене, право Грицівського ВПУ №38 на постійне користування земельною ділянкою не порушене та не залежить від форми власності (державна чи комунальна). Ці землі не можуть передаватись в приватну власність.

Підготовка до початку сезону полювання

 28 жовтня 2019 року в Шепетівському районному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області відбулася виробнича нарада з питань співпраці по відбору зразків біологічних матеріалів від здобутої дичини та відстріляних лисиць в сезон полювання 2019-2020 років, дотримання ветеринарно-санітарних вимог до місць розробки добутої дичини, проведення ветеринарно-санітарної експертизи та утилізації відходів тваринного походження за участю спеціалістів Шепетівського РУ ГУ ДПСС в Хмельницькій області, Шепетівської районної державної лікарні ветеринарної медицини, Шепетівської міжрайонної лабораторії ДПСС, користувачів мисливських угідь, а також проведено практичне відпрацювання відбору зразків біологічних матеріалів від диких кабанів для дослідження на АЧС (на трупі поросяти).

Що робити землевласникам які вже отримали державні акти «старого» зразка?

На сьогоднішній день актуальним постає питання: «Що робити землевласникам які вже отримали державні акти «старого» зразка?».
      Питання надзвичайно актуальне для громадян, яким треба здійснити правочин (подарувати, продати, здати в оренду землю, взяти під її заставу кредит, та ін).
     Але перейматися треба не усім, а саме тим власникам земельних ділянок, які мають державний акт на землю «старого» зразку. Вирішити своє питання власникам «старих» державних актів не вдасться доти, доки цей документ правоволодіння на землю не буде приведений у відповідність до сучасних норм і вимог законодавства у сфері регулювання земельних відносин.___________________________________________________________________
     Розберемося з хронологією. За період незалежності нашої держави та у зв’язку набуттям чинності Земельного кодексу України, громадяни мали змогу приватизувати земельні ділянки та відповідно до цього  видавалися акти на землю трьох зразків:
     І період: з 1993-го по 2003 рік (червоного кольору).  Ці акти не були внесені у загальну базу Державного земельного кадастру, яка була запроваджена у 2002-му році. Земельним ділянкам не присвоювались кадастрові номера.
     ІІ період: з 2003 по 2009-й рік (зеленого кольору). В державних актах вже зазначався кадастровий номер земельних ділянок, але по ряду причин  не вся інформація могла бути внесена в базу ДЗК.
     ІІІ період: з 2009-го року по 2012р. (синього кольору). Державні акти, які видавались в цей період, виготовлювались відповідно до вимог діючого законодавства. Вони внесені у систему ДЗК (присвоєні кадастрові номери), межі зведені, інформація щодо право власності охороняється законом.
     Так Законом України  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визнаються  всі права на земельні ділянки, які були зареєстровані до 1 січня 2013. Однак у власників земельних ділянок можуть виникнути непоодинокі проблеми у разі, якщо така ділянка не має кадастрового номера.
      Згідно із Законом України «Про Державний земельний кадастр» земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. Отже, такі ділянки можна використовувати відповідно до їх цільового призначення. Однак ними не можна розпоряджатися в повній мірі, поки не буде отриманий кадастровий номер.
     Відсутність у земельної ділянки кадастрового номера свідчить ще про один факт. Він полягає у тому, що відомості про таку ділянку не внесені до Державного реєстру земель. Це означає, що на картографічних матеріалах Державного реєстру земель «Публічній кадастровій карті»,  відсутня проекція такої ділянки на відповідній території.
     У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).
     Таким чином, для внесення даних про зазначені земельні ділянки до Державного земельного кадастру (проведення державної реєстрації земельної ділянки) їх власникам необхідно звернутися до землевпорядної організації та замовити розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на кожну земельну ділянку.
     Після реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі ,уповноваженим органом в м. Полонному є Відділ Держгеокадастру у Полонському районі ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області, адреса: м. Полонне, вул. Л. Українки, 114,  і отримання Витягу з ДЗК  про земельну ділянку Ви маєте змогу звернутись до структурного підрозділу Державної реєстраційної служби України, за місцем знаходження земельної ділянки для проведення державної реєстрації прав власності на земельну ділянку, яка зазначена в державному акті. За результатами державної реєстрації права власності в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, на кожну земельну ділянку буде видано витяг з реєстру прав власності про реєстрацію права. Зазначені витяги  разом з державним актом будуть засвідчувати право власності на земельні ділянки.

Відкриття полювання на хутрових та парнокопитних тварин

В мисливських угіддях незабаром відкриється сезон полювання на хутрових та парнокопитних тварин. Нагадуємо мисливцям про правила полювання, наявність необхідних для виходу на полювання документів.

   Відкривається сезон ліцензійного полювання на парнокопитних тварин з 2 листопада 2019 року і триватиме до 29 грудня 2019 року. Полювання на хутрових звірів за відстрільними картками розпочинається з 2 листопада 2019 року по 27 січня 2020 року. Днями полювання є субота та неділя. Обмежень для відстрілу вовків, лисиць та єнотовидної собаки не існує, а от зайця за відстрільною карткою кожен мисливець може добути не більше одного. Вартість ліцензії має сталу ціну і залежить від виду мисливської тварини.    Не забудьте і про відповідні документи. Вирушаючи на полювання треба мати при собі державне посвідчення мисливця, контрольну картку обліку добутої дичини та порушень правил полювання, дозвіл на відстріл тварин (ліцензія або відстрільна картка) та дозвіл на носіння і зберігання зброї, при наявності мисливської собаки – паспорт на мисливську собаку.      При придбанні відстрільної картки мисливців ознайомлять із заборонами щодо полювання в певних мисливських угіддях, а саме розташуванням відтворювальних ділянок, об’єктів природно-заповідного фонду та ін. Попереджаємо мисливців щодо недопущення порушень встановлених правил полювання. До порушників правил полювання застосовуватимуться відповідні міри впливу, визначені чинним законодавством України.Так, при умові незаконного добування або знищення диких тварин при проведенні незаконного полювання, порушник, у відповідності до такс для обчислення розміру збитків, завданих унаслідок порушення законодавства в галузі мисливського господарства та полювання, затверджених Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України та Міністерством аграрної політики та продовольства України погодженого заступником Міністра фінансів України від 19.06.2017 року № 301/222, відшкодовує збитки.    Наголошуємо на обов’язковому дотриманні мисливцями правил полювання, а також правил поводження на полюванні з мисливською вогнепальною зброєю та дотримання ветеринарно-санітарних вимог при використанні на полюванні собак та обробці добутих шкурок з хутрових звірів.    Попереджаємо, що впродовж сезону полювання в мисливських угіддях діятимуть рейдові бригади по здійсненню контролю за дотриманням мисливцями правил полювання.

При відстрілі дикого кабана обов’язково здійснюється відбір зразків матеріалу для дослідження на африканську чуму свиней. Відбір зразків матеріалу проводиться лише фахівцем ветеринарної медицини.

Державна реєстрація потужностей

Звертаємо увагу операторів ринку харчових продуктів на неухильному виконанні вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-вр  (далі – Закон).

Відповідно до статті 20 Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють.

Так, оператори ринку, які реалізують на агропродовольчих ринках харчові продукти рослинного походження із фермерських господарств, повинні виконувати встановлені Законом вимоги, зокрема:

бути зареєстрованими відповідно до ст. 25 даного Закону, Порядку проведення державної реєстрації потужностей ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016 р. № 39, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 р. за № 382/28512;

забезпечувати виконання законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів та мати докази щодо параметрів безпечності, якими, можуть бути результати лабораторних досліджень (випробувань), що належать оператору ринку, інших суб’єктів або дані постачальників інгредієнтів зокрема, наявність експертного висновку (протоколу, звіту або іншого аналогічного документа) уповноважених лабораторій Держпродспоживслужби;

забезпечувати простежуваність та надавати інформацію, передбачену статтею 22 Закону;

забезпечувати супроводження товарно-транспортною накладною об’єктів санітарних заходів під час їх перевезення та відповідність маркування вмісту вантажу.

У разі відсутності результатів лабораторних досліджень (випробувань) на показники безпечності харчових продуктів рослинного походження, що реалізуються на агропродовольчому ринку виданих уповноваженими лабораторіями Держпродспоживслужби, вони мають піддаватись ветеринарно-санітарній експертизі. 

Також, звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють повноваження господарської діяльності із зберігання зерна та продуктів його переробки стосовно державної реєстрації потужностей, як таких, що використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу.

 Оператор ринку харчових продуктів, який використовує потужність, зобов’язаний подати заяву відповідного зразка до територіального органу Держпродспоживслужби та за 15 днів отримати інформацію про державну реєстрацію потужності.

Державна реєстрація здійснюється безкоштовно.

Ст. 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-19, передбачає адміністративну відповідальність за виробництво та/або обіг харчових продуктів або кормів з використанням незареєстрованої потужності, якщо обов’язковість її державної реєстрації встановлена законом, – тягнуть за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі двадцяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб – підприємців – у розмірі одинадцяти мінімальних заробітних плат.           

Станом на 01.10.2019 р. на території Шепетівського району та м. Шепетівки зареєстровано 586 операторів ринку харчових продуктів.

Реєстрація операторів ринку, які діють на території Шепетівського району та міста Шепетівки проводиться Шепетівським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за адресою – вул. Героїв Небесної Сотні, 94, м. Шепетівка (поряд залізничної лікарні).

Шепетівське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій обл.