Конструктивна критика, діалог та пошук компромісів. У Хмельницькому відбувається засідання регіональної платформи

У рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), 10 лютого 2020 року в Хмельницькому проходить засідання регіональної платформи на тему: «Розробка пропозицій до проекту Закону України (щодо децентралізації влади) та проекту Закону України № 2653 від 20.12.2019 року «Про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні».

У засіданні взяли участь голови і ключові особи самоврядування міст та громад-членів Хмельницького регіонального відділення, перший заступник голови обласної ради Неоніла Андрійчук, голова облдержадміністрації Дмитро Габінет, народний депутат України Сергій Лабазюк і представники народних депутатів Володимира Ватраса і Сергія Мандзія.
Головував на засіданні голова Хмельницького РВ АМУ, міський голова Славути Василь Сидор.

До порядку денного увійшли такі питання:

1.  Напрацювання та обговорення концептуальних засад змін до Конституції України в частині децентралізації.

2. Розробка пропозицій та обговорення  Закону України  про місцеве самоврядування.

3. Різне:

– Реформа децентралізації в Хмельницькій області.

– Про роботу міжвідомчої регіональної робочої групи зі сприяння у боротьбі із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним у Хмельницькій області .

«Наші регіональні платформи – це майданчик для пошуку рішень та компромісів. Головне порозумітися, донести проблеми та знайти спільне вирішення наболілих для місцевого самоврядування проблем. Тому сподіваюся на конструктивний діалог та плідну співпрацю» – підкреслив у вітальному слові Василь Сидор, голова Хмельницького РВ АМУ, міський голова Славути.

«Дякую Асоціації міст України за організацію такого заходу. У суспільстві є дефіцит комунікації і це викликає багато непорозумінь. Сьогодні активно приймаються нові закони і ми повинні враховувати усі нюанси і тримати руку на пульсі. Реформа повинна реально покращувати життя. Тому сподіваюся, що нам вдасться знайти рішення, які допоможуть вдосконалити законодавство» – наголосила Неоніла Андрійчук, перший заступник голови обласної ради.

Трохи розповів про актуальні зміни у Законах, що стосуються децентралізації та місцевого самоврядування народний депутат Сергій Лабазюк. «Реформа децентралізації – це про передачу можливостей. Ми відчули свободу дій і почали аналізувати і рахувати, як зробити громади успішними. Тепер час за конкретними кроками».

Далі учасники засідання висловлювали свої побоювання та акцентували увагу на негативних нюансах об’єднання. Вкотре говорили і про витрати із міських бюджетів, які беруть на себе ОТГ та про передачу зобов’язань держави на місця.

За результатами засідання регіональної платформи учасники сформують свої конкретні пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо децентралізації влади). Зокрема, у виступах представники органів місцевого самоврядування підкреслювали, що у проекті Закону №2598 містяться критичні місцевого самоврядування положення. Наприклад норми, які передбачають «ліквідацію та утворення громад» та інші положення, які можуть звужувати повноваження місцевого самоврядування.

Шана за подвиг, вдячність за мир!

9 лютого в будинку культури сeла Микулин відбувся вечір вшанування та памяті “Лицарів волі та честі”.

Під час заходу було вшановано відвагу, силу духу і жертовність наших односельчан.

Концертна програма відбулася за участі Олександра Клименка, протоієрея УПЦ та аматорів Грицівської обєднаної територіальної громади.

СТОП. АЧС!!!

Відповідно до оперативної інформації Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області було встановлено діагноз на африканську чуму свиней  с. Хотин (Рівненський район, Рівненська область), 

Тушку хворої на АЧС свині виявили на звалищі поблизу села Хотин, що у Рівненському районі.

       Зусилля opганів державної влади не можуть бути достатніми, якщо caмi власники не турбуються про своїх тварин i не забезпечують їм належні умови біобезпеки. Саме недотримання елементарних ветеринарно-санітарних вимог суб’єктами господарювання, фермерами та громадянами є основною причиною виникнення спалахів АЧС. Особливо це стосується місць i3 високою концентрацією сприйнятливого поголів’я — наприклад, великих

      Результати епізоотичних розслідувань більшості спалахів, якi реєструвалися в Україні та областi свідчать про те, що ця проблема має системний характер, i саме прогалини в організації біобезпеки ciльськогосподарських підприємств спричиняють занесення вipycy в господарства.

     Проводиться роз’яснювальна робота з населенням, власниками cвинокомплексів, бо це дозволить не лише запобігти поширенню вipycy, але й зберегги бізнес. Без тісної комунікації з місцевими органами влади, власниками свиногосподарств, ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій та ГУ Національної поліції в області організації профілактики та боротьби з АЧС неможлива.

     Якщо біобезпека на великих комплексах — це доволі складна система з оцінки та управління ризиками з метою недопущення інфікування тварин (в тому числі i АЧС), то головні принципи для власників домашніх свиней досить прості Насамперед недопущення контакту здорових тварин iз хворими, обов’язкова термічна обробка кормів, недопущення згодовування харчових відходів, використання окремого одягу і дизінфікованого взуття для догляду за тваринами, а також належні санітарні умови утримання.

     Станом на 01.01.2020 року на території району в господарствах різних форм власності утримується близько 8000 тисяч свиней.

         На даний час в районі нараховується 3 господарства по вирощуванню свиней та 1 господарство де утримуються дикі свині в вольєрі.

 Існує низка рекомендацій, які можна застосувати, щоб максимально перестрахуватися від захворювань. Ось основні з них:

  1.      Згодовувати свиням лише термічно оброблений корм. Але навіть за умов термічної обробки виключити потрапляння на ферму і згодовування помиїв, харчових відходів і інших потенційно небезпечних джерел вірусу.
  2.      Не купувати живих свиней, корми та сировину в АЧС-позитивних областях, утримуватись від закупівель свиней і корму сумнівного походження без відповідних документів та сертифікатів.
  3.      Забезпечити повну двоконтурну огорожу господарства, посилити заходи з дератизації і унеможливити доступ на територію ферми (особливо до приміщень, де зберігається або готується корм) будь-яких свійських чи диких тварин, включаючи птахів.
  4.      Заборонити утримання диких або свійських тварин, включаючи птицю, на території свиногосподарства. Єдиним виключенням є сторожові собаки, які повинні бути зареєстровані і мати відповідні відмітки в паспорті про щеплення проти сказу та інших хвороб і постійно перебувати виключно на території господарства.
  5.      В’їзд транспорту на територію не можливий без проходження дезобробки на дезбар’єрі. Перед проїздом ванною, машину необхідно вимити водою під тиском від налипаючого бруду, бо саме він перешкоджає дезрозчину контактувати зі збудником та знищити вірус. Зібрана після миття транспорту брудна вода також повинна бути знезаражена доступним в господарстві методом (хлорне вапно, каустична сода тощо). Очищення транспорту має проводитись перед в’їздом на дезбар’єр. Після очищення, під натиском води, транспортний засіб повинен простояти впродовж 2–3 хвилин, для скапування води, інакше вона стікатиме в дезбар’єр зменшуючи концентрацію дезрозчину та знижуючи його активність.

Вхід персоналу у виробничу зону свиногосподарств дозволяється тільки через ветсанпропускник, а в’їзд транспорту – через постійно діючий дезінфекційний бар’єр (дезінфекційний блок). На ветсанпропускнику ведуться журнали: виходу на роботу спеціалістів, відвідування особами, яким це було дозволено (ветеринарам, інспекторам, консультантам), руху та проведення дезінфекції транспорту, приготування дезрозчинів та заправки дезбар’єрів, прання та дезінфекції спецодягу.

  •      При вході в ізольоване приміщення (секцію) встановлюють дезванночки або дезкилимки. З внутрішнього боку дверей при вході в склади комбікормів, кормокухню, ветеринарні об’єкти облаштовують дезкилимки, заповнені тирсою або іншим пористим матеріалом, зволоженим дезрозчином.
  •      Для обслуговування тварин потрібно закріпити за кожною технологічною (виробничою) групою відповідальних людей, які пройшли медичне обстеження відповідно до чинних нормативних документів і ознайомлені з правилами та обмеженнями біологічної безпеки.
  •      Увесь обслуговуючий персонал має бути забезпеченим спецодягом та спецвзуттям із розрахунку не менше двох комплектів на працівника. Обладнання, інвентар, спецодяг, спецвзуття та інші предмети потрібно промаркувати і закріпити за дільницею (цехом). Передавати зазначені предмети із одної дільниці на інші без попереднього знезараження забороняється.
  •      Потрібно заборонити робітникам ферми утримувати свиней в особистих домогосподарствах і забезпечити мотивацію та механізм реального виконання цього правила (через контракти, підписки, перевірки, забезпечення продуктами свинарства тощо).
  •      Прання та дезінфекція спецодягу мають бути також організованими централізовано і повністю виключати можливість того, щоб робітники робили це самостійно в домашніх умовах.
  •      Чітко окреслити і промаркувати відповідними оголошеннями «брудні» та «чисті» зони на підприємстві. Не допускати, щоб працівники в одному й тому самому одязі та взутті перетинали кордони цих зон.
  •      Для забезпечення технологічного процесу у виробничій зоні виділяють спеціальний внутрішньогосподарський транспорт. Виїзд такого транспорту за межі господарства здійснюється лише за надзвичайних обставин (наприклад, ремонт), і в такому разі потребуватиме ретельної мийки та дезінфекції.
  •      Тварини, що підлягають вимушеному та внутрішньогосподарському забою, перевозять на забійно-санітарний пункт (забійний майданчик) спеціальним транспортом, що виключає витоки біоматеріалу.
  •      Територію ферми та приміщення де утримуються тварини тримати в чистоті і за можливості проводити регулярну дезінфекцію. Вживати заходів щодо знезараження гною, гноївки тощо. Мати постійний запас дезінфікуючих речовин противірусної дії, інші засоби, які ефективно знезаражують збудник АЧС.

     Зметою посилення державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду, недопущення занесення збудника африканської чуми свиней на територію району, 30 січня 2020 року відбулось засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Шепетівській районній адміністрації з порядком денним: «Про вжиття невідкладних заходів з недопущення занесення збудника африканської чуми свиней на територію Шепетівського району».

ВІТАННЯ!

02 лютого 2020 року жителю села Сасанівка Ліневичу Йосипу Степановичу виповнилось 90 років.

Привітати ювіляра завітали заступник Грицівського селищного голови Наталія Олександрівна Ленчук, інспектор соціальної допомоги відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Тетяна Володимирівна Савчук, працівники Грицівського будинку культури Тетяна Олексіївна Стецюк та Віктор Євгенович Плахтій, а також в.о. старости сіл Сасанівка та Крачанівка – Олена Володимирівна Возна.

Тож прийміть щирі вітання у ваш славний ювілей.

Бажаємо, щоб здоров’я не підводило, життєлюбність і оптимізм ніколи не припинялися, а близькі люди радували своєю турботою та увагою. Нехай кожен день дарує радість і позитивні емоції, адже це і є запорука довголіття.

Відбулася нарада – навчання щодо недопущення грипу птиці на території Шепетівського району

        30 січня 2020 року відбулась нарада-навчання за участю   спеціалістів Шепетівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, Шепетівської районної державної лікарні ветеринарної медицини, Шепетівської міжрайонної державної лабораторії ДПСС з порядком денним: «Про вжиття невідкладних заходів з профілактики та недопущення занесення збудника високопатогенного грипу птиці на територію Шепетівського району» та практичне відпрацювання дій при підозрі та виникненню ВПГП.

До відома споживачів та операторів ринку харчових продуктів (зокрема і громадського харчування)

З набуттям чинності Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів (2639-VIII) інформація про харчовий продукт має бути точною, достовірною та зрозумілою для споживачів. Згідно закону за це відповідає оператор ринку. Закон визначає, що інгредієнти-алергени, які можуть входити до складу харчового продукту, мають бути виділені кольором або шрифтом, візуально відрізнятись від інших інгредієнтів.

Обов’язкова інформація про харчовий продукт:

  • Державною мовою. Переклад іншою мовою за бажанням оператора ринку.
  • Надписи точні, чіткі, зрозумілі, розбірливі, розміщені на видному місці (на упаковці, етикетці). Не повинні приховуватися іншою текстовою або графічною інформацією.
  • Назва харчового продукту. Назвою харчового продукту є офіційна назва (назва встановлена нормативно-правовим актом або національним стандартом). Якщо такої нема – то звична назва (та, яка зрозумілою споживачу без додаткових роз’яснень). Якщо і звичної назви нема – застосовується описова назва харчового продукту.
  • Фізичний стан харчового продукту. Інформація про фізичний стан (продукт сублімованої сушки, швидкозаморожений, концентрований, копчений, порошкоподібний, рідкий тощо) має супроводжувати назву харчового продукту Наприклад: Ковбаса сирокопчена.
  • Перелік/кількість інгредієнтів. Включає всі інгредієнти харчового продукту, які вказуються в порядку зменшення їхньої масової частки. У деяких випадках – у відсотках. Певні інгредієнти позначаються назвою категорії, до якої вони належать, одразу після якої зазначається їхня назва або індекс відповідно до європейської цифрової системи (так звані «ешки»).
  • Наявність алергенів. Виділяються окремим кольором, шрифтом, стилем.
  • Позначка «з ГМО», якщо частка ГМО перевищує 0,9%. «Без ГМО», за підтвердження відсутності ГМО.
  • Термін придатності. Вводяться терміни придатності: «Вжити до…», «Краще спожити до…», «Краще спожити до кінця…» (якщо харчовий продукт зберігається до 3 міс. у даті достатньо вказати день і місяць; 3-18 міс. – достатньо вказати місяць і рік; понад 18 міс. – рік).

 Умови зберігання/використання. Для харчових продуктів, які потребують спеціальних умов зберігання та/або умов використання; після відкриття упаковки.

  •  Відповідальний за інформацію про харчовий продукт. Назва оператора ринку харчових продуктів.
  •  Країна походження/місце походження зазначається: якщо відсутність такої інформації може ввести споживача в оману; для окремих типів м’яса; якщо країна/місце походження харчового продукту не збігаються з країною/місцем походження основного інгредієнта.
  •  Інструкція з використання. Якщо її відсутність може ускладнити використання продукту.
  • Фактичний вміст спирту етилового (для напоїв із вмістом понад 1,2%). Інформація про назву, кількість харчового продукту та наявність спирту у дозуванні понад 1,2% має розміщуватися в одному полі видимості.
  • Поживна цінність. Включає інформацію про енергетичну цінність, вміст жирів, насичених жирів, вуглеводів, цукрів, білків та солі.
  • Чи піддавався харчовий продукт заморожуванню/розморожуванню. Якщо піддавався заморожуванню – зазначається дата.

Якщо продукт не фасований споживач не повинен бути позбавлений інформації про харчовий продукт. Вона є обов’язковою, але надається у спосіб, визначений оператором ринку. Наприклад, може бути розташована на мішку з борошном, або ж на поряд поставленому стенді. Як варіант, надаватися в інший спосіб на вимогу покупця.

Оператор ринку харчових продуктів, відповідальний за інформацію про харчовий продукт, зобов’язаний забезпечити наявність і точність інформації про харчовий продукт відповідно до цього Закону. Оператори, які не є відповідальними за таку інформацію, не мають права здійснювати обіг харчових продуктів, щодо яких вони мають інформацію, що ці харчові продукти не відповідають законодавству щодо надання інформації про харчові продукти. Ці оператори ринку не мають права змінювати інформацію, яка супроводжує харчовий продукт. 

Оператори ринку харчових продуктів, котрі порушили вимоги цього Закону, несуть відповідальність відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Передбачається, що надання неточної, недостовірної інформації про продукт, зміна оператором ринку інформації про нього тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі 15 мінімальних заробітних плат, а на фізичних осіб-підприємців – у розмірі 10 мінімальних зарплат. За введення споживачів в оману щодо речовин і харчових продуктів, що викликають алергічні реакції або непереносимість, штраф становить 30 мінімальних заробітних плат для юридичних осіб 20 – для фізичних осіб-підприємців.

Порушень на суму понад 279 млн грн попередили у сфері закупівель Хмельницькі аудитори протягом 12 місяців 2019 року

Фахівці Управління Західного офісу  Держаудитслужби  в Хмельницькій області протягом січня – грудня 2019 року провели моніторинг 341 процедури закупівель товарів, робіт та послуг (без виходу на об’єкт контролю), загальною вартістю понад 1 млрд гривень.

За результатами таких заходів державного фінансового контролю публічних закупівель аудитори попередили порушення на загальну суму понад 279 млн гривень.

Зокрема, внаслідок виявлених порушень при здійсненні процедур публічних закупівель відмінено торги в 150 випадках на суму понад 250 млн грн та розірвано 31 вже укладених договорів на суму понад 28 млн гривень.

Загалом, за результатами моніторингу закупівель, як превентивного заходу, Замовниками усунуто порушень у сфері закупівель за висновками, наданими аудиторами, на суму понад 837 млн гривень.

         Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області  інформує про функціонування  „телефону довіри”,  на який громадяни можуть повідомляти про відомі їм випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна у понеділок-четвер з 9.00 до 18.00 (у п’ятницю з 9.00 до 16.45) за номерами  (0-382) 76-57-56 – Управління,   (0-32) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби, (044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України.

          Про вчинки працівників Управління, які мають ознаки корупційних дій  ви можете повідомляти за номерами (0-382) 65-81-22, (032) 260-31-70, (044) 485-17-96

Час розвитку та самовдосконалення. Цікаві безкоштовні освітні проекти для дітей та дорослих

Ми обрали для вас декілька цікавих проектів фонду Klitschko Foundation, у яких можна безкоштовно взяти участь, дізнатися щось цікаве та провести час із користю.

Klitschko Foundation запрошує школи до участі в еко-освітньому проєкті «‎Zero Waste School»!

За підтримки фундації Coca-Cola проєкт «Zero Waste School» реалізовуватимиться втретє. Він покликаний впровадити культуру сортування у школах та громадах.

Під час програми учасники дізнаються про принципи командної роботи, опанують навички проєктного менеджменту, завдяки чому поетапно спланують власний проєкт. Також познайомляться з еко-активістами та лідерами думок.

Організують разом із місцевими жителями прибирання свого населеного пункту — «‎Zero Waste Day», сортуючи та зважуючи сміття. Саме так мешканці сіл та міст із усіх куточків України зрозуміють, що вони є двигунами змін.

У минулому році учасники провели 100 локальних проєктів для громад, зібрали 303 000 кілограм відходів, встановили 920 сміттєвих баків. У нагороду за активність 25 шкіл отримали прес для брикетування відходів. Прес допомагає акумулювати відходів у великій кількості та здавати вигідно на вторинну сировину. Завдяки проєкту учасники усвідомили, що коли є спільна мета та злагоджена команда, їм все вдасться зробити. Такий досвід допомагає ще більше впевнитися у своїх силах, мотивує не зупинятися і бути учасником змін.

Умови участі:

Приєднатись до команд «‎Zero Waste School» можна до 21 лютого 2020 року.

Для цього потрібно заповнити анкету за посиланням: https://my.klitschkofoundation.org/.

У цьому році команди складаються з директора школи, одного вчителя та 2 школярів (1 дівчина і 1 хлопець 9 – 10 класів). Основними вимогами є готовність команди працювати задля спільного результату, бажання впливати та реалізовувати зміни у громаді.

Klitschko Foundation запрошує учнів до участі в освітньому проєкті «‎Школа успіху»!

«‎Школа успіху» — 10-денний освітній проєкт для підлітків, які хочуть стати соціально активними. Проєкт покликаний дати знання та навички XXI століття.

Протягом 10 днів учасники навчаться розробляти власні проєкти, здобудуть вміння презентації своїх ідей та втілення їх у реальність, побувають в офісах українських компаній і дізнаються про роботу бізнесу, соціальних та комерційних сфер, пройдуть тренінги від івент-менеджерів, комунікаційників, фахівців з ораторського мистецтва, мотиваційних спікерів, істориків, молодіжних лідерів та активістів, які поділяться своїм досвідом та знаннями. Учасники проєкту зможуть взяти участь у філософському модулі від The Aspen Institute Kyiv, на якому у форматі діалогу обговорять питання, з якими стикається молодь у XXI столітті – покликання у житті, любов, гідність, щастя, цінності, виховання звичок здорового способу життя.

У 2019 році учасниками «‎Школи успіху» стали 50 дівчат та 50 хлопців, які отримали знання та розвинули навички креативного мислення, лідерства, продуктивністі, підприємницьких здібностей, інформаційної грамотністі, ораторського мистецтва. Крім того, учасники організували 100 локальних «‎Шкіл успіху», до яких залучили понад 3 000 підлітків.

Умови участі:

Реєстрація на проєкт «‎Школа успіху» відкрита до 15 лютого 2020 року.

Подати анкету можна за посиланням: https://my.klitschkofoundation.org/login

Klitschko Foundation запрошує вчителів фізкультури до участі в проєкті «‎Посилка успіху»!

«‎Посилка успіху» — тренінг для вчителів фізичної культури, який навчить методів ефективного викладання та допоможе залучити учнів до активного способу життя, занять спортом як у школі, так і поза її межами.

Під час проєкту учасники дізнаються про нові методи викладання, сучасні види спорту, здоровий спосіб життя, правильне харчування, мотивацію, обмінюються досвідом з колегами; вчаться реалізовувати власні проєкти та комунікувати з зацікавленими сторонами, ЗМІ.

У 2019 році фонд провів навчання для 360 вчителів фізичного виховання та через локальні проєкти охопили більше 24 тисяч учнів. Після проведення вчителями фізичного виховання локальних проєктів, які складаються зі змагань та освітніх лекцій про здоровий спосіб життя, запобіганню булінгу та дискримінації, вони отримали спортивний інвентар для своєї школи.

Умови участі:

Реєстрація на проєкт відкрита до 16 лютого 2020 року.

Подати анкету можна за посиланням: https://my.klitschkofoundation.org/login

Klitschko Foundation запрошує учнів до участі в проєкті «‎Обрії майбутнього»!

«‎Обрії майбутнього»  — філософський триденний семінар для підлітків, який допоможе навчитись критично мислити, сформувати цілі на майбутнє та визначити свій життєвий шлях. Семінар реалізується в партнерстві з The Aspen Institute Kyiv.

Під час проєкту учасники обговорюють теми, які їх хвилюють: покликання у житті, любов, гідність, щастя, цінності тощо. Учасники заздалегідь отримують збірку матеріалів для попереднього ознайомлення з темами через класичні філософські тексти та біографії сучасних лідерів, разом з модераторами ведуть діалог, переглядають відео, аналізують матеріали, зустрічаються зі спікерами, які діляться своєю історією досягнень і поразок, розповідають про цінності і правила, якими керуються у житті, вчаться проводити власні проєкти та комунікувати з зацікавленими сторонами, ЗМІ.

Умови участі:

Реєстрація на проєкт відкрита до 24 лютого 2020 року.

Участь можуть взяти учні віком 14-15 років, які навчаються у 10 класі.

Подати анкету можна за посиланням: https://my.klitschkofoundation.org/login   

Шепетівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області інформує

Порядку розслідування нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві

З 01.07.2019 року діє новий Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 р. №337.

Відповідно до нового Порядку розслідування обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві (далі-Порядок), необхідно звернути увагу на наступні зміни.

1.Порядок визначає процедуру проведення розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, що сталися з особами, визначеними частиною першою статті 35 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

2. Вимоги Порядку поширюються на всіх юридичних і фізичних осіб, які відповідно до законодавства України використовують найману працю, та осіб, зазначених статтею 35 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

3. Повідомлення про нещасний випадок надається за місцем настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), а у разі настання нещасного випадку внаслідок події (аварії, катастрофи тощо) під час руху транспортних засобів усіх видів за місцем реєстрації підприємства (установи, організації):

-територіальному органові Держпраці;

-робочому органові Фонду;

-керівникові підприємства (установи, організації), на території якого сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння), якщо потерпілий є працівником іншого підприємства (установи, організації);

-керівникові первинної організації профспілки незалежно від членства потерпілого в профспілці (у разі наявності на підприємстві(в установі, організації) кількох профспілок-керівникові профспілки, членом якої є потерпілий), а у разі відсутності профспілки-уповноваженій найманими працівниками особі з питань охорони праці;

-уповноваженому органові чи наглядовій раді підприємства (у разі її утворення);

-органові ДСНС у разі, коли нещасний випадок стався внаслідок пожежі.

Якщо нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) підлягають спеціальному розслідуванню відповідно до пункту 10 цього Порядку, повідомлення про нещасний випадок додатково надсилається:

-місцевій держадміністрації або органові місцевого самоврядування (у разі відсутності уповноваженого органу чи наглядової ради підприємства);

-органові галузевої профспілки вищого рівня, а у разі його відсутності територіальному профоб’єднанню;

-органові поліції (у разі настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), що призвели до тяжких (у тому числі з можливою інвалідністю потерпілого) чи смертельних наслідків, смерті працівника під час виконання ним трудових (посадових) обов’язків).

Розслідування (спеціальне розслідування) проводиться у разі настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), у тому числі про які своєчасно не повідомлено роботодавцю чи внаслідок яких втрата працездатності потерпілого настала не одразу.

Строк давності для розслідування нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві становить три роки з дня їх настання.

У разі встановлення факту нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) рішенням суду розслідування проводиться незалежно від дати їх настання.

НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК! ЯК ДІЯТИ?

* Терміново повідомити протягом двох годин засобами зв’язку та не пізніше наступного робочого дня (повідомлення на паперовому носії згідно з додатком 2 до Порядку):

-Територіальному органові Держпраці

-Робочому органові Фонду

* Створити комісію з розслідування

* До роботи в комісії залучити страхового експерта Фонду

* Протягом п’яти робочих днів провести розслідування

* Визначити обставини та причини

* Встановити осіб, винних у настанні нещасного випадку

* Розробити заходи щодо усунення причин та запобігання подібним нещасним випадкам

* Скласти акт за формою Н-1 (Н-1/П або Н-1/НП)

Смертельний або груповий випадок

  • Терміново, повідомити протягом двох годин засобами зв’язку та не  пізніше наступного робочого дня (повідомлення на паперовому носії згідно з додатком 2 до Порядку):

–Територіальному органові Держпраці

-Робочому органові Фонду

  • Забезпечити роботу комісії із спеціального розслідування

Підсумки роботи аудиторів Хмельниччини

За результатами проведених фахівцями Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області ревізій  впродовж  дванадцяти  місяців  поточного року виявлено втрат  матеріальних та фінансових ресурсів на загальну суму понад 36,7 млн гривень.

          Вжитими заходами забезпечено відшкодування втрат на суму понад 20,8 млн гривень, в тому числі виявлених втрат матеріальних та фінансових ресурсів проведеними контрольними заходами в попередніх роках.

Зокрема, порушники фінансової дисципліни повернули до бюджетів усіх рівнів понад 3,2 млн гривень.

Проведеними державними фінансовими аудитами встановлено, що неефективні управлінські дії і ризикові операції призвели до упущених вигод (неотриманих доходів) та непродуктивних (зайвих) витрат на суму майже   227  млн грн, також виявлено порушень законодавства, що призвели до втрат на суму 0,2 млн гривень. За їх результатами надано 80 пропозицій. Об’єктами контролю виконано 88 пропозицій за наслідками  аудитів проведених в поточному  та минулих роках.

До установ та організацій, у яких виявлено порушення, застосовано       41 фінансову санкцію у вигляді  зупинення операцій з бюджетними коштами, зменшення бюджетних призначень та попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.

         Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України надіслано 9 інформацій про виявлені фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на суму 10,9 млн гривень.

За порушення законодавства 26 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Матеріали 33 контрольних заходів передано правоохоронним органам, розпочато 7  досудових розслідування, а також  вручено 3 повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

       Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області  інформує про функціонування  „телефону довіри”,  на який громадяни можуть повідомляти про відомі їм випадки зловживань і фінансових порушень при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна у понеділок-четвер з 9.00 до 18.00 (у п’ятницю з 9.00 до 16.45) за номерами  (0-382) 76-57-56 – Управління,   (0-32) 255-39-46 – Західний офіс Держаудитслужби, (044) 425-80-30 – Державна аудиторська служба України.

          Про вчинки працівників Управління, які мають ознаки корупційних дій  ви можете повідомляти за номерами (0-382) 65-81-22, (032) 260-31-70, (044) 485-17-96