Інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 станом на 17.06.2020р.

За даними Центру громадського здоров’я, станом на 17 червня в Україні підтверджено 33 234 випадки COVID-19, з них 14 943 одужали, 943 померли. Протягом останньої доби лабораторно підтверджено 758 випадків.

Усього проведених досліджень в Україні методом ПЛР — 517 995, методом ІФА — 97 935.

Усього захворювання підтверджено у 2445 дітей та 5650 медиків. Госпіталізації потребували 9390 осіб, підключення до апарату ШВЛ — 327 пацієнтів. 23 844 хворий перебував на амбулаторному лікуванні. Серед одужавших 3370 медпрацівників.

Загалом випадки підтверджено:

  • Вінницька обл. — 1500 (915 одужали);
  • Волинська обл. — 1554 (490 одужали);
  • Дніпропетровська обл. — 1012 (726 одужали);
  • Донецька обл. — 338 (130 одужали);
  • Житомирська обл. — 1147 (574 одужали);
  • Закарпатська обл. — 1808 (745 одужали);
  • Запорізька обл. — 538 (366 одужали);
  • Івано-Франківська обл. — 1849 (1044 одужали);
  • м. Київ — 4026 (1230 одужали);
  • Київська обл. — 2078 (867 одужали);
  • Кіровоградська обл. — 592 (493 одужали);
  • Луганська обл. — 66 (42 одужали);
  • Львівська обл. — 3227 (644 одужали);
  • Миколаївська обл. — 323 (217 одужали);
  • Одеська обл. — 1158 (426 одужали);
  • Полтавська обл. — 281 (259 одужали);
  • Рівненська обл. — 2499 (1379 одужали);
  • Сумська обл. — 230 (169 одужали);
  • Тернопільська обл. — 1510 (1033 одужали);
  • Харківська обл. — 1652 (774 одужали);
  • Херсонська обл. — 183 (174 одужали);
  • Хмельницька обл. — 577 (435 одужали);
  • Черкаська обл. — 564 (369 одужали);
  • Чернівецька обл. — 4082 (1328 одужали);
  • Чернігівська обл. — 440 (107 одужали).

Дані з тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької, Луганської областей та міста Севастополя відсутні.

Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Станом на ранок 17 червня 2020 року до Центру надійшло 1136 повідомлень про підозру на COVID-19. Всього з початку 2020 року надійшло 74653 повідомлення про підозру на COVID-19.

МОЗ закликає: при перших симптомах респіраторних захворювань обов’язково зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція – найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування.

Більше інформації на сайті МОЗ /за посиланням/

Інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 станом на 16.06.2020р.

За даними Центру громадського здоров’я, станом на 16 червня в Україні підтверджено 32 476 випадків COVID-19, з них 14 528 одужали, 912 померли. Протягом останньої доби лабораторно підтверджено 666 випадків.

Усього проведених досліджень в Україні методом ПЛР — 507 251, методом ІФА — 89 358.

Усього захворювання підтверджено у 2402 дітей та 5600 медиків. Госпіталізації потребували 9215 осіб, підключення до апарату ШВЛ — 319 пацієнтів. 23 261 хворий перебував на амбулаторному лікуванні.

Загалом випадки підтверджено:

  • Вінницька обл. — 1455 (890 одужали);
  • Волинська обл. — 1499 (460 одужали);
  • Дніпропетровська обл. — 1004 (724 одужали);
  • Донецька обл. — 338 (128 одужали);
  • Житомирська обл. — 1101 (559 одужали);
  • Закарпатська обл. — 1726 (706 одужали);
  • Запорізька обл. — 531 (336 одужали);
  • Івано-Франківська обл. — 1809 (1037 одужали);
  • м. Київ — 3985 (1164 одужали);
  • Київська обл. — 2049 (829 одужали);
  • Кіровоградська обл. — 590 (487 одужали);
  • Луганська обл. — 60 (47 одужали);
  • Львівська обл. — 3072 (639 одужали);
  • Миколаївська обл. — 321 (216 одужали);
  • Одеська обл. — 1133 (426 одужали);
  • Полтавська обл. — 279 (258 одужали);
  • Рівненська обл. — 2473 (1379 одужали);
  • Сумська обл. — 228 (168 одужали);
  • Тернопільська обл. — 1483 (1024 одужали);
  • Харківська обл. — 1595 (752 одужали);
  • Херсонська обл. — 183 (174 одужали);
  • Хмельницька обл. — 560 (422 одужали);
  • Черкаська обл. — 562 (357 одужали);
  • Чернівецька обл. — 4013 (1265 одужали);
  • Чернігівська обл. — 427 (81 одужали).

Дані з тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької, Луганської областей та міста Севастополя відсутні.

Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Станом на ранок 16 червня 2020 року до Центру надійшло 1388 повідомлень про підозру на COVID-19. Всього з початку 2020 року надійшло 73 517 повідомлень про підозру на COVID-19.

Вітаємо наших переможців!

В неділю, 14 червня, в м. Шепетівка відбувся Чемпіонат з футболу серед дорослих команд КФК Шепетівського району та ОТГ за підтримки Хмельницької асоціації футболу.

Футбольна команда смт Гриців посіла ІІІ місце, з чим ми її вітаємо!

Капітан команди Грицівської ОТГ Качуровський В. М. на врученні за здобуття ІІІ місця на Чемпіонаті району.

Інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 станом на 15.06.2020р.

За даними Центру громадського здоров’я, станом на 15 червня в Україні підтверджено 31 810 випадків COVID-19, з них 14 253 одужали, 901 померли. Протягом останньої доби лабораторно підтверджено 656 випадків.

Усього в Україні 497 284 зразки досліджено методом ПЛР та 81 168 зразків — методом ІФА.

Усього захворювання підтверджено у 2350 дітей та 5537 медиків. Госпіталізації потребували 9043 осіб, підключення до апарату ШВЛ – 318 пацієнтів. 22 767 хворих перебували на амбулаторному лікуванні.
Загалом випадки підтверджено:

  • Вінницька обл. — 1423 (862 одужав);
  • Волинська обл. — 1438 (449 одужали);
  • Дніпропетровська обл. — 998 (721 одужав);
  • Донецька обл. — 334 (128 одужали);
  • Житомирська обл. — 1087 (547 одужали);
  • Закарпатська обл. — 1680 (686 одужали);
  • Запорізька обл. — 529 (335 одужали);
  • Івано-Франківська обл. — 1766 (1030 одужали);
  • м. Київ — 3957 (1164 одужали);
  • Київська обл. — 2024 (771 одужав);
  • Кіровоградська обл. — 586 (476 одужали);
  • Луганська обл. — 57 (47 одужали);
  • Львівська обл. — 2933 (632 одужали);
  • Миколаївська обл. — 321 (212 одужали);
  • Одеська обл. — 1117 (424 одужали);
  • Полтавська обл. — 278 (257 одужали);
  • Рівненська обл. — 2369 (1316 одужали);
  • Сумська обл. — 227 (163 одужали);
  • Тернопільська обл. — 1467 (1022 одужали);
  • Харківська обл. — 1542 (741 одужав);
  • Херсонська обл. — 183 (174 одужали);
  • Хмельницька обл. — 559 (416 одужали);
  • Черкаська обл. — 552 (356 одужали);
  • Чернівецька обл. — 3959 (1243 одужали);
  • Чернігівська обл. — 424 (81 одужав).

Дані з тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької, Луганської областей та міста Севастополя відсутні.

Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Станом на ранок 15 червня 2020 року до Центру надійшло 753 повідомлення про підозру на COVID-19. Всього з початку 2020 року надійшло 72 129 повідомлень про підозру на COVID-19.

МОЗ закликає: при перших симптомах респіраторних захворювань обов’язково зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція – найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування.

Детальніше на сайті МОЗ.

Рекомендації щодо підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж і теплових пунктів до роботи в опалювальному періоді 2020 – 2021 років, попередження технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду Держенергонагляд нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (ППТГ до ОП), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

 ➡ затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних осіб за їх виконання;

➡ розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

➡ забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

➡ розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

➡ уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

➡ забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

➡ провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках і мережах у необхідних обсягах;

➡ провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

➡ виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

➡ виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

➡ відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

➡ привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

➡ укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

➡ укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

➡ забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

➡ провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно вимогами розділу Х ППТГдоОП.

У термін до 22.06.2020 надати копію розроблених заходів та розпорядчого документa, яким ці заходи вводяться в дію до Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Хмельницькій області за адресою: 29013, м. Хмельницький, вул. Герцена, буд. 10 у паперовому вигляді або на електронну адресу SiryiA@sies.gov.ua, khmelnytska@sies.gov.ua  .

Заздалегідь письмово повідомити Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Хмельницькій області щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії.

Крім того, рекомендуємо у разі потреби звернутися до Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Хмельницькій області стосовно залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

Управління Держенергонагляду у Хмельницькій області

Охорона праці при дії високих температур у літній період

Питання створення безпечних умов праці, профілактики виробничого травматизму та профзахворювань були і є важливими і актуальними на будь-якому підприємстві. Гострота їх обумовлюється тим, що за кожним  випадком виробничого травматизму та профзахворювання стоїть здоров’я, життя людини.

Шепетівське відділення управління виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області звертається до керівників підприємств та організацій з проханням вжити усіх необхідних заходів із попередження нещасних випадків під час виконання робіт при дії високих температур повітря.

Спека у літній період негативно впливає на стан здоров’я людини при виконанні трудових та посадових обов’язків. Перегрівання на робочому місці (головний біль, нудота, втома, млявість, сонливість тощо) збільшує ризик настання нещасного випадку. Саме тому керівникам робіт в умовах підвищення температури повітря необхідно ретельніше планувати виробничі завдання для кожного працівника, обов’язково забезпечити належний контроль за дотриманням вимог законодавства щодо створення безпечних умов праці під час виконання робіт при дії високих температур навколишнього середовища, а саме:

  • перевірити забезпечення (забезпечити) працівників спеціальним одягом відповідних розмірів (у т.ч. головними уборами – бажано з натуральних тканин), здійснювати контроль за їх використанням;
  • обмежити допуск до роботи в умовах підвищеної температури осіб молодше 25 і старше 40 років;
  • не допускати до роботи працівників у хворобливому або втомленому стані;
  • доукомплектувати медичні аптечки та забезпечити ними робочі місця;
  • провести позапланові інструктажі з працівниками щодо дотримання вимог безпечного ведення робіт та надання долікарської допомоги у разі сонячного та теплового удару;
  • за можливості не проводити роботи на відкритому повітрі при температурі повітря вище 37°С;
  • скласти розклад роботи так, щоб працівники регулярно відпочивали в охолоджуваних приміщеннях або у тіні. При виконанні важких робіт збільшувати перерви, регулювати графік роботи, зміщуючи час роботи у більш прохолодний період доби, додати кількість технологічних перерв;
  • зменшити фізичне навантаження працівників, за можливості механізувати виробничий процес або залучати додаткових робітників;
  • забезпечити працівників на робочих місцях охолодженою питною водою, вітамінізованими напоями (разом із потом з організму людини виводяться солі та мікроелементи, тому слід дотримуватися питного режиму – пити часто і невеликими порціями);
  • проводити медичні огляди на початку робочої зміни працівників, які виконують роботи, що віднесені до робіт із підвищеною небезпекою;
  • ·         проводити постійний моніторинг погодних умов і при їх погіршенні негайно вживати відповідних заходів для поліпшення умов праці працюючих на відкритому повітрі.

В Україні запрацювала комплексна послуга для підлітків ID-14

В Україні запрацювала комплексна послуга для підлітків ID-14, яка передбачає одночасне оформлення першого паспорта та номера платника податків. У запуску послуги взяли участь Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, голова Державної міграційної служби Максим Соколюк та заступник голови Державної податкової служби Михайло Тітарчук.

Цього року понад 400 000 дітей в Україні вперше оформляють паспорт. Для того, щоб їм отримати ID-картку з номером платника податків, спершу необхідно відвідати Центр обслуговування платників податків та подати заяву на призначення номера платника податків. А після його отримання – звернутися до відділу ДМС за оформленням паспорта.

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголошує: “Запуск послуги ID-14 зменшує бюрократичне навантаження на громадян, мінімізуючи кількість візитів до держорганів. Відтепер діти при досягненні 14 років можуть одночасно отримати паспорт і номер платника податків, витративши до 15 хв часу на заповнення заяви. Це вже друга комплексна послуга, над запуском якої працювала команда Мінцифри, що передбачає об’єднання кількох послуг за життєвою подією. Першою такою послугою стала єМалятко для батьків новонароджених, яка сьогодні доступна вже у 31 місті України”. 

“Послуга ID-14 надається абсолютно безкоштовно при оформленні першого паспорта. Отримати її можна в усіх відділах ДМС України, мережі центрів “Паспортний сервіс” та деяких ЦНАП, що надають паспортні послуги. За 20 днів дитина зможе отримати ID-картку з номером платника податків, що дійсна чотири роки. Номер платника податків не змінюється”, – зазначив Максим Соколюк, голова Державної міграційної служби.

Для отримання послуги необхідно мати із собою свідоцтво про народження, довідку про реєстрацію місця проживання (за наявності) та документи, що посвідчують особу одного з батьків. Під час карантину послуга доступна за місцем звернення, а після його завершення – за місцем проживання.

Окрім того, Міністерство цифрової трансформації у співпраці з депутатами ВР розробило пропозиції до зміни Податкового кодексу, після ухвалення яких ID-картка з номером платника податків на ній матиме таку саму юридичну силу, як документ, що офіційно підтверджує цей номер. Це надасть можливість ліквідувати використання довідки з номером платника податків, яка сьогодні є найпопулярнішою серед українців – понад 40 мільйонів таких довідок оформлено. Також незабаром Мінцифри запустить цифровий номер платника податків (РНОКПП) у застосунку Дія, що усуне необхідність звертатися за отриманням паперової довідки.

Впровадження комплексної послуги ID-14 реалізується Міністерством цифрової трансформації України, Державною міграційною службою та Державною податковою службою за підтримки SURGe, що фінансується Урядом Канади.

Список центрів надання адміністративних послуг, які надаватимуть послугу з оформлення і видачі паспорта громадянина  України з безконтактним електронним носієм з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (послуга ID-14) 

Головне управління Пенсійного фонду Хмельниччини інформує

Питання. Чи індексувались пенсії особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи?

Відповідь. Особам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, які отримують пенсії згідно Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» перерахунок пенсії з 01.05.2020 року проведено в порядку, визначеному для одержувачів пенсій за цим Законом.

Для осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які отримують пенсії по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків і пенсії в разі втрати годувальника за таких осіб, що призначені відповідно до статті 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», проведено перерахунок пенсій з врахуванням показника середньої заробітної плати 1206,25 грн. (928,81 грн.(показник середньої заробітної плати за 2006 р. х 1,17 (коефіцієнт підвищення з 01.03.2019) х 1,11(коефіцієнт підвищення з 01.05.2020)).

Приклад. Особі з інвалідністю 2 групи внаслідок захворювання, отриманого у зв’язку з роботами на ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, встановлено 70 відсотків втрати працездатності. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, з врахуванням якого обчислено пенсію – 5,92973.

Складові пенсіїРозмір пенсіїна 01.04.2020, грн.Розмір пенсіїз 01.05.2020, грн.Різниця, грн.
Показник середньої заробітної плати1086,71(928,81 х 1,17)1206,25(928,81 х 1,17 х 1,11)
Основний розмір пенсії від середнього заробітку4510,73(1086,71х5,92973х70%)5006,92(1206,25х5,92973х70%)+496,19
Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю379,60(фіксована сума)379,60(фіксована сума)
Загальний розмір пенсії до виплати4890,335386,52+496,19

Питання. Чому не проіндексовані пенсії особам, які звернулись за призначенням пенсії після 01.01.2018 р.?

Відповідь. При призначені пенсій в період з 01.01.2018 р. по 30.04.2020 р.  застосовано показники середньої заробітної плати згідно частини 2 статті 40 Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування, а саме:

– в 2018 році – 5377,90 грн. ( за два попередніх роки 2016-2017 роки)

– в 2019 році –  6188,89 грн. (за три попередніх роки 2016-2018 роки)

– в 2020 році –  7763,17 грн. (за три попередніх роки 2017-2019 роки)

Отже, для призначенні пенсій в 2018-2020 роках застосовано показники середньої заробітної плати в Україні, які значно перевищують показник, з врахуванням якого проведено індексацію пенсій з 01.05.2020 р.- 4888,83 грн.

Хмельницький обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді інформує

З метою запровадження в об’єднаних територіальних громадах соціально-орієнтованих послуг для підтримки соціально-вразливих сімей із дітьми, створенню патронатних сімей і влаштуванню в них дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах в області триває процес впровадження послуги патронату над дитиною.

Що таке «патронат над дитиною»?

Це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Яка мета нової соціальної послуги «патронат над дитиною»?

Забезпечення захисту прав дитини, яка через складні життєві обставини тимчасово не може проживати разом з батьками/законними представниками, надання їй та її сім’ї послуг, спрямованих на повернення у сім’ю відповідно до найкращих інтересів дитини.

Яку проблему вирішує патронат?

Діти, які тимчасово не можуть проживати у власній родині, потрапляють до закладів інституційного догляду, що порушує право дитини на виховання в сім’ї.

Кому може знадобитися патронат?

 ➡ дітям, які за різних обставин тимчасово не можуть перебувати у власній сім‘ї або їхні батьки чи особи, які їх заміняють, не можуть піклуватись про них ;
➡ дітям, батьки або особи, які їх заміняють, померли, пропали безвісті;
➡ дітям, батьки яких потребують термінового лікування;
➡ новонародженим дітям, від яких відмовились батьки;
➡ дітям, залишеним батьками без догляду;
➡ дітям, з сімей, в яких існує загроза їх життю та здоров‘ю;
➡ дітям, які зазнали насильства, жорстокого поводження.

Хто такий патронатний вихователь?

Спеціаліст, який пройшов навчання за спеціальною програмою підготовки кандидатів та на договірній основі здійснює догляд, виховання та забезпечує реабілітацію тимчасово влаштованих в його сім’ю дітей, несе відповідальність за їх життя та здоров’я в період надання цим дітям послуги патронату.

Кому громада може довірити «патронатну» дитину?

Громадянину України, який:

 ➡ має позитивний досвід виховання дітей (власний, або професійний);
➡ готовий прийти на допомогу «чужій» дитині та підтримати її сім’ю, яка перебуває в СЖО;
➡ має задовільний стан здоров’я, який дозволяє дбати про тимчасово влаштованих дітей;
➡ не був засудженими, або позбавленими батьківських прав;
➡ має житло (власне, або в користуванні), де можна тимчасово розмістити патронатну дитину;
➡ разом з добровільним помічником – дорослим членом своєї сім’ї готовий пройти професійну тренінгову програму;
➡ підтримує сімейні цінності та готовий працювати в команді професіоналів заради змін, щоб жодна дитина не зазнала страждань та виховувалася в безпечній, люблячій сім’ї.

Які документи мають надати бажаючі стати патронатними вихователями до місцевого центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, центрів надання соціальних послуг?

 ➡ заяву;
➡ копію паспорта громадянина України (свого та помічника);
➡ копію трудової книжки (у разі наявності);
➡ висновки про стан здоров’я кандидата та всіх, хто проживає разом з ним;
➡ довідку про відсутність судимості, в т. ч. членів сім’ї, які досягли чотирнадцятирічного віку і проживають разом з кандидатом;
➡ копію документа, що підтверджує право власності або користування житлом;
➡ письмову згоду на влаштування дитини в сім’ю кандидата від усіх його членів, які проживають разом з ним, в т. ч. дітей, які досягли такого віку та рівня розвитку, що можуть її висловити.

Що включає в себе обов’язкове навчання кандидатів у патронатні вихователі?

(Постанова КМУ № 148 від 16.03.2017р., Наказ Міністерства соціальної політики України №1349 від 19.08.2017р. «Про затвердження Програми підготовки патронатних вихователів»):

 ➡ 9 тренінгових занять для кандидата та помічника;
➡ 1 заняття на території сім’ї (виїзне за місцем фактичного проживання сім’ї);
➡ навчання наданню першої домедичної допомоги дітям;
➡ співбесіда кандидата у патронатні вихователі з представниками Органу опіки та піклування (які є успішними в процесі підготовки);
➡ тренінг для Міждисциплінарної команди спеціалістів за участі кандидатів (2 дні).

За яких умов можливе влаштування дитини під патронат?

(Сімейний кодекс України, ст. 255)

 ➡ за згоди її батьків/законних представників;
➡ за письмової згоди дитини, у разі, коли вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може її висловити;
➡ без згоди її батьків/законних представників за наявності:
➡ рішення про негайне відібрання дитини;
➡ акта про покинуту чи знайдену дитину, дитину, яку батьки відмовилися забрати з пологового будинку, іншого медичного закладу;

➡ у разі відсутності відомостей про місце перебування батьків/законних представників;
➡ за наявності безпосередньої загрози життю чи здоров’ю дитини що підтверджено актом проведення оцінки рівня безпеки дитини.

Який термін перебування дитини у сім’ї патронатного вихователя?

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя визначається відповідно до індивідуальних потреб дитини, виявлених обставин та їх впливу на стан дитини та не повинен перевищувати 3 місяців. В особливих випадках за рішенням органу опіки та піклування термін перебування під патронатом може бути подовжений, однак загалом не повинен бути більшим за 6 місяців.

Переваги запровадження ПАТРОНАТУ:

 ➡ дитина залишається проживати у своїй громаді,максимально наближено до родини, свого соціального оточення та спеціалістів, які надають підтримку її батькам;
➡ на період вирішення проблем дитина тимчасово«в гостях» в професійній патронатній сім’ї, за її життя і здоров’я відповідає патронатний вихователь;
➡ створені належні умови для освіти, розвитку, якісної соціально-психологічної реабілітації дитини;
➡ біологічна сім’я під супроводом фахівця з соціальної роботи, має можливість спілкуватись з дитиною під час її перебування під патронатом;
➡ громада не витрачає кошти на утримання дитини в закладах інституційного догляду;
➡ можливість громади самій визначати потребу у розвитку послуги патронату та організовувати пошук та якісний відбір кандидатів у патронатні вихователі;
➡ оптимальний час для прийняття найкращого для дитини рішення, яке максимально відповідає її потребам (протягом 3-х, максимум 6 міс.);
➡ можливість раннього втручання в сім’ю, яка перебуває в складних життєвих обставинах та запобігання недогляду дитини, жорстокого ставлення до неї, попередження ➡ потрапляння дитини в інтернатні заклади та ЦСПР/притулку;
➡ системний моніторинг можливості повернення дитини до батьків, або пошук нової сім’ї для дитини;
➡ послуга патронату до 31.12.2026 року фінансується з державного бюджету.

Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною

Розмір грошового забезпечення становить п’ять прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць (станом на 01.01.2020 р. — 10 945 грн. оплата здійснюється за кожен день перебування дитини в сім’ї). На дітей влаштованих в сім’ю виплачується соціальна допомога на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя у розмірі двох прожиткових мінімумів для дітей віком до 6 років (станом на 01.01.2020 р. — 3 842 грн., для дітей віком від 6 до 18 років —4 790 грн).

За детальною інформацією щодо запровадження патронату в Хмельницькій області звертайтесь до обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді:
Адреса: м. Хмельницький, Львівське Шоссе 10/1, 3 поверх,
Телефон: (0382) 76-55-58, 65-05-38
Електронна адреса: hocsssdm@ukr.net

Інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19 станом на 12.06.2020р.

За даними Центру громадського здоров’я, станом на 12 червня в Україні підтверджено 29 753 випадки COVID-19, з них 13 464 одужали, 870 померли. Протягом останньої доби лабораторно підтверджено 683 випадків.

Усього в Україні 468 172 зразки досліджено методом ПЛР та 68 557 зразків — методом ІФА.

Усього захворювання підтверджено у 2244 дітей та 5322 медиків.

Загалом випадки підтверджено:

  • Вінницька обл. — 1317 (832 одужали);
  • Волинська обл. — 1313 (378 одужали);
  • Дніпропетровська обл. — 983 (702 одужали);
  • Донецька обл. — 279 (122 одужали);
  • Житомирська обл. — 1013 (540 одужали);
  • Закарпатська обл. — 1506 (675 одужали);
  • Запорізька обл. — 515 (322 одужали);
  • Івано-Франківська обл. — 1669 (1001 одужали);
  • м. Київ — 3766 (1132 одужали);
  • Київська обл. — 1931 (648 одужали);
  • Кіровоградська обл. — 568 (453 одужали);
  • Луганська обл. — 54 (45 одужали);
  • Львівська обл. — 2526 (598 одужали);
  • Миколаївська обл. — 316 (206 одужали);
  • Одеська обл. — 1065 (422 одужали);
  • Полтавська обл. — 277 (256 одужали);
  • Рівненська обл. — 2231 (1194 одужали);
  • Сумська обл. — 204 (161 одужали);
  • Тернопільська обл. — 1372 (1007 одужали);
  • Харківська обл. — 1426 (692 одужали);
  • Херсонська обл. — 179 (174 одужали);
  • Хмельницька обл. — 529 (387 одужали);
  • Черкаська обл. — 517 (352 одужали);
  • Чернівецька обл. — 3831 (1200 одужали);
  • Чернігівська обл. — 366 (81 одужали).

Дані з тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької, Луганської областей та міста Севастополя відсутні.

Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Станом на ранок 12 червня 2020 року до Центру надійшло 1244 повідомлення про підозру на COVID-19. Всього з початку 2020 року надійшло 69521 повідомлення про підозру на COVID-19.

МОЗ закликає: при перших симптомах респіраторних захворювань обов’язково зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція – найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування.