РОЗПОЧАЛА СВОЮ ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ У 1994 РОЦІ, АЛЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ПОМІТИЛА, ЩО В ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ І ДОСІ ЗАЗНАЧЕНЕ МОЄ ДІВОЧЕ ПРІЗВИЩЕ. ХТО І ЯК МОЖЕ ЗМІНИТИ ЗАПИС?

Якщо у трудовій книжці виявлено неправильне написання прізвища, виправити ці дані може роботодавець, у якого ви працюєте зараз.

Колишнє прізвище має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове. При цьому на внутрішньому боці обкладинки обов’язково вказати інформацію про документ, на підставі якого виправлено запис (паспорт, свідоцтво про шлюб тощо), його реквізити: номер та дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом відповідальної особи та печаткою (за наявності).

Якщо ви наразі не працюєте, для виправлення запису можна звернутися на підприємство, де такий запис було зроблено.

Якщо підприємство, яке внесло до трудової неправильний або неточний запис, ліквідоване, відповідний запис робить його правонаступник.

Довідково

Трудова книжка є основним документом, що підтверджує стаж роботи за період до впровадження персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. З 1 січня 2004 року інформація про страховий стаж зараховується лише за даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Я – ПЕНСІОНЕРКА, КОЛИШНІЙ СІЛЬСЬКИЙ МЕДИК, ПРОЖИВАЮ З СИНОМ – УЧАСНИКОМ БОЙОВИХ ДІЙ. НА ЯКІ ПІЛЬГИ З ОПЛАТИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ МИ МАЄМО ПРАВО?

Для категорій осіб “сільський медик на пенсії” та “учасник бойових дій” законодавством визначено різні види та розміри пільг.

Якщо ви належите до категорії осіб “сільський медик на пенсії” та проживаєте з сином, який має статус учасника бойових дій, то можете реалізувати своє право на 100-відсоткову знижку плати за опалення та як член сім’ї учасника бойових дій – на 75-відсоткову знижку плати за водопостачання, водовідведення, постачання та розподіл природного газу для побутових потреб (крім опалення).

За вибором, ви можете користуватися пільгами на всі види житлово-комунальних послуг разом з сином у розмірі 75%.

При цьому пільги на оплату електроенергії можуть надаватися вам або у вигляді 100-відсоткової знижки на соціальний норматив споживання електроенергії для освітлення житла на одну особу (30 кВт/г на місяць), або у вигляді 75-відсоткової знижки плати з розрахунку соціальних нормативів споживання електроенергії для побутових потреб на двох осіб (100 кВт/г на місяць на двох осіб).

ЧИ МАЮ Я ПРАВО НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ НА ПОНАДНОРМОВУ ПЛОЩУ ЖИТЛА, ЯКЩО ОТРИМУЮ ПЕНСІЮ ЗА ВИСЛУГУ РОКІВ ?

Законодавство визначає категорії громадян, яким житлова субсидія може призначатися на понаднормову площу житла (площа житла, на яку призначається субсидія з урахуванням понаднормової площі, розраховується шляхом збільшення соціальної норми житла для домогосподарства на 30 відсотків).

Це непрацездатні непрацюючі особи, які проживають самі. До них, зокрема, належать і пенсіонери, які отримують пенсію за вислугу років, за умови, що вони досягли встановленого законом пенсійного віку (пункт 11 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 848).

Житлова субсидія на понаднормову площу житла призначається у разі, якщо про це зазначено  у заяві. 

Довідково

Соціальні норми житла, в межах яких держава надає громадянам субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, визначено постановою Уряду від 06.08.2014 № 409 “Про встановлення  державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір 

кандидатів на посади державної служби категорій «Б» та «В»:

  • Управління обслуговування громадян

1) начальника відділу обслуговування громадян № 7 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Полонне);

2) начальника відділу обслуговування громадян № 12 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

Кваліфікаційні вимоги:

– ступінь вищої освіти не нижче магістра;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, або досвід роботи в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;

– вільне володіння державною мовою.

3) головного спеціаліста відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян  управління обслуговування громадян (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький);

4) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

5) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

6) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

7) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

8)головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

9) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

10) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

11) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

12) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

13) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

14) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

15) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

16) головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

17) провідного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

18) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 1 управління обслуговування громадян (робоче місце – смт. Теофіполь);

19) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 7 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Полонне);

20) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 7 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Полонне);

21) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 10 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Славута);

22) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 12 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

23) головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 13 управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Хмельницький);

24) провідного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 13 управління обслуговування громадян (тимчасова посада) (робоче місце – м. Хмельницький).

Кваліфікаційні вимоги:

– вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу : Kadr@km.pfu.gov.ua

За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних посадових обов’язків, умов оплати праці тощо звертатися за номером телефону управління по роботі з персоналом (0382) 70-47-26 (контактні особи: Сорока Аліна Юріївна).

Документи приймаються до 17 год. 00 хв. 26.12.2023 включно.

Ознайомитися з умовами проведення добору можна на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області http://surl.li/omhxc

Опитування

Міністерством молоді та спортом України у співпраці з Державною службою статистики України на платформі https://survey.stat.gov.ua створено анкету для проведення онлайн опитування населення для моніторингу основних показників рухової активності різних вікових груп та соціальних верств населення, стимулюючих і стримуючих факторів.
Опитування проводиться в усіх регіонах України з 18 грудня 2023 року по 18 січня 2024 року серед різних груп населення з 18 до 65 років та старші.

Анкета за посиланням : https://survey.sportforall.gov.ua

Міф №9. Щоб запобігти ускладненням серцево-судинних захворювань, треба періодично «прокапуватись»

Це “роздутий” міф, нав’язаний нам фармацевтичними компаніями. Розгляньмо, що нам пропонують для прокапування?

 Амінокислоти та вітаміни, які ми й так отримуємо з їжею, а їх надлишок відкладається у вигляді каменів у нирках.

 Мельдоній — допінг, користь якого не довело жодне дослідження.

 Статини, які дійсно чистять судини від холестерину, але існують виключно у формі таблеток.

Окрім нульової користі, «крапанина» несе ще й ризики:

 додаткове навантаження на гаманець пацієнта;

 втрата дорогоцінного часу, тоді як хвороба продовжує прогресувати.

 Найкраща профілактика серцево-судинних захворювань — здоровий спосіб життя та регулярні консультації у свого сімейного лікаря

Дізнатися про фактори ризику хвороб серця можна тут: https://cvd.phc.org.ua/

#СтаньНаВартіСвогоСерця 

Ініціатива відбувається в межах Україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я».

Відбулось засідання Комісії з питань захисту прав дитини!

21 грудня відбулось чергове засідання Комісії з питань захисту прав дитини.

     Всі питання порядку денного були, попередньо, ретельно вивчені службою у справах дітей Грицівської селищної ради. Зокрема, розглянули питання:

–        про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав батьків відносно дітей;

–        про затвердження персонального складу міждисциплінарної команди для організації соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

–        про затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

–        про перегляд індивідуальних планів соціального захисту дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

      У ході засідання було заслухано заявників та членів Комісії, з’ясовано факти і обставини по кожному питанню окремо. Усі питання прийнято виключно в інтересах дітей. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про
 ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду єдиного закупівельного словника:

Електрична енергія – код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія

ID номер закупівлі: UA-2023-12-19-010981-a

КЕКВ 2273 Оплата електроенергії

Місце поставки – 30455, Хмельницька обл., Шепетівський район, точки комерційного обліку об’єктів Замовника (споживача): смт Гриців, с. Корпилівка, с. Велика Шкарівка, с. Онишківці, с. Курганівка, с. Крачанівка, с. Сасанівка, с. Микулин, с. Мала Шкарівка, с. Москвитянівка, с. Орлинці, с. Рожична, с. Устянівка, с. Лотівка.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог:

  • Закон України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон);
  • Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою   Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ);
  • Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі);
  • Постанова КМУ №1178, та іншими нормативноправовими актами, що стосуються предмета закупівлі

Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону, електрична енергія – енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.

Інформація про електропостачальників повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб’єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності – постачання електричної енергії).

Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання – це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії. Показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП.

Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

Термін постачання – з 01 січня 2024 р. по 31 грудня 2024 р

Кількісні характеристики відповідно до потреби Замовника – 129758 кВт/год.

3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Основні джерела інформації для визначення очікуваної вартості:

  1. Система «Prozorro». Аналіз закупівель інших Замовників у Хмельницькій області.

Очікувана вартість  1 кВт/год електричної енергії становить –  9,10 гривень. 

Враховуючи необхідний обсяг закупівлі – 129758 кВт/год ., очікувана вартість закупівлі, становить – 1180800,00 гривень (Один мільйон сто вісімдесят тисяч вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ.

Умови оплати –  після плата.

Закупівля здійснюється на очікувану вартість.

Відбулось засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради

21 грудня 2023 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Грицівської селищної ради під головуванням Грицівського селищного голови Марини ПОЛІЩУК.

На розгляд членів виконкому виносилося 14 проєктів рішень.

Керуюча справами Ірина Гарбар інформувала:

  • Про відзначення на території Грицівської селищної ради Дня Соборності України
  • Про план роботи виконкому Грицівської селищної ради на І квартал 2024 року
  • Про взяття на квартирний облік дитини-сироти

Начальник відділу охорони здоров’я та соціального захисту населення Леся Бабчук інформувала :

  • Про  надання дозволу опікуну на укладання від імені підопічного договору про вихід із спільної сумісної власності у спільну часткову 
  • Про надання одноразової матеріальної допомогигромадянам, які опинились в складних життєвих обставинах
  • Про надання суду подання органу опіки та піклування щодо можливості призначення опікуна

Начальник служби у справах дітей Грицівської селищної ради Наталія Паламарчук інформувала :

  • Про затвердження висновку органу опіки та піклування про доцільність позбавлення  батьківських прав

Начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Сергій Малишко інформував :

  • Про створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення  Грицівської селищної ради
  • Про заходи безпеки під час зимових канікул, новорічно-різдвяних свят та організацію роботи щодо попередження надзвичайних ситуацій у закладах освіти громади в зимовий період 

Начальник відділу організаційного та правового забезпечення, документообігу, кадрової та інформаційної роботи Володимир Висоцький інформував:

  • Про створення пункту збору Грицівської  селищної територіальної громади, організацію оповіщення збору і відправки мобілізаційних ресурсів під час мобілізації в особливий період

Заступник селищного голови Олена Полєва інформувала :

  • Про затвердження переліку об’єктів та видів громадських робіт для відпрацювання порушниками та засудженими на території Грицівської ТГ у 2024 році
  • Про організацію громадських робіт на 2024 рік
  • Про визначення переліку об’єктів та видів  оплачуваних суспільно-корисних робіт на території  Грицівської селищної ради на 2024 рік 

Начальник відділу організації надання адміністративних послуг Світлана Дубина інформувала :

  • Про внесення змін до складу Ради з питань внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у Грицівській селищній територіальній громаді

З усіх питань порядку денного прийняті рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюдненні на офіційному сайті громади.

МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК «МОЯ ПОДАТКОВА»





Просто. Зручно. Швидко.

Безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» для громадян - це можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.

  Застосунок «Моя податкова» можна завантажити в App Store або Google Play.

Доступ до сервісів застосунку здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням:

- кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;

- «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Мобільний застосунок «Моя податкова» має такі розділи:

Розділ «МОЇ ДАНІ»:

- інформація про Адресу реєстрації;

- інформація про  Об’єкти, які підлягають оподаткуванню;

- інформація про наявність/відсутність податкового боргу;

- отримання інформації про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР) з можливістю його сплати.

Розділ «ПОСЛУГИ»:

- отримання Відомостей про суми виплачених  доходів;

- подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (форма №1ДР);

- подання Заяви про внесення змін до ДРФО (форма №5 ДР);

- подання Декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);

- подання Заяви до Реєстру волонтерів;

- перегляд інформації про Стан розрахунків з бюджетом та  сплата податків з використанням платіжних систем (EasyPay, iPay.ua, City24,ГЕРЦ) або через інтернет- банкінг (Сплата НБУ).

Розділ «ПОВІДОМЛЕННЯ»:

- квитанції про результати обробки документів;

- відомості з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого податку та військового збору;

- повідомлення про виникнення податкових зобов’язань, необхідність сплати податкового боргу;

- листи контролюючого органу.

Розділ «РЕЄСТРИ»:

- пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій;

- пошук марки акцизного податку для перевірки легальності товарів;

- перегляд даних реєстру платників ПДВ;

- отримання інформації з Реєстру страхувальників;

- отримання інформації з Реєстру платників єдиного податку;

- отримання інформації з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Державна податкова служба  постійно працює над створенням нових сервісів для зручності і комфорту платників податків.

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА – ЦЕ ЗРУЧНО!

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися онлайн цим сервісом від ДПС можуть як юридичні, так і фізичні особи.

Кабінет складається із двох функціональних частин:
- загальнодоступної (відкритої) частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача
- приватної частини (особистого кабінету).

Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронним кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із таких способів:

- з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
- ідентифікації через id.gov.ua (MobileID та BankID);
- за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок
«Дія»;
- за допомогою «хмарних» КЕП: SmartID, Cloud Key, Депозит Сайн.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням
http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Доступний та популярний електронний сервіс Е-Кабінет громадянина.

Використання цього режиму надає громадянам можливість:

- перевірити свої реєстраційні дані та дані про об’єкти оподаткування (рухоме
та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подати декларацію про майновий стан і доходи;

- отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подати документи, заяви про включення/внесення змін/виключення до
Реєстру волонтерів, подати заяви для реєстрації/внесення змін до ДРФО.

Крім того, в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть перевірити/переглянути усі нараховані та сплачені податки, збори, платежі. В цьому режимі є можливість сплати податків за допомогою QR-коду, різноманітних платіжних систем (EasyPay, portmone.com, LiqPay, City24 тощо).

Доступ до особистої податкової інформації в режимі онлайн надає кожному платнику можливість контролювати таку інформацію та підтримувати її в актуальному стані
(вчасно вносити необхідні зміни).

В Електронному кабінеті функціонує Чатбот Info TAX, де можна знайти:

- Push повідомлення _(податковий календар, квитанції, сесії, зворотній зв’__язок);

- облікові дані _(реєстраційні та основні облікові дані, банківські рахунки, об’__єкти оподаткування, дані з реєстрів);

- стан розрахунків з бюджетом _(стан розрахунків з бюджетом, дані про податковий борг/переплату, дані про зобов’__язання майбутніх періодів);

Використання Електронного кабінету заощадить час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість візитів до контролюючих органів.

З метою підвищення податкової культури громадян та побудови надійної моделі взаємодії між платниками податків і державою закликаємо усіх громадян максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, адже скориставшись онлайн-сервісами платники мають можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до
центрів обслуговування платників.