МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК «МОЯ ПОДАТКОВА»





Просто. Зручно. Швидко.

Безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» для громадян - це можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.

  Застосунок «Моя податкова» можна завантажити в App Store або Google Play.

Доступ до сервісів застосунку здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням:

- кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;

- «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Мобільний застосунок «Моя податкова» має такі розділи:

Розділ «МОЇ ДАНІ»:

- інформація про Адресу реєстрації;

- інформація про  Об’єкти, які підлягають оподаткуванню;

- інформація про наявність/відсутність податкового боргу;

- отримання інформації про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР) з можливістю його сплати.

Розділ «ПОСЛУГИ»:

- отримання Відомостей про суми виплачених  доходів;

- подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (форма №1ДР);

- подання Заяви про внесення змін до ДРФО (форма №5 ДР);

- подання Декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);

- подання Заяви до Реєстру волонтерів;

- перегляд інформації про Стан розрахунків з бюджетом та  сплата податків з використанням платіжних систем (EasyPay, iPay.ua, City24,ГЕРЦ) або через інтернет- банкінг (Сплата НБУ).

Розділ «ПОВІДОМЛЕННЯ»:

- квитанції про результати обробки документів;

- відомості з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого податку та військового збору;

- повідомлення про виникнення податкових зобов’язань, необхідність сплати податкового боргу;

- листи контролюючого органу.

Розділ «РЕЄСТРИ»:

- пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій;

- пошук марки акцизного податку для перевірки легальності товарів;

- перегляд даних реєстру платників ПДВ;

- отримання інформації з Реєстру страхувальників;

- отримання інформації з Реєстру платників єдиного податку;

- отримання інформації з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Державна податкова служба  постійно працює над створенням нових сервісів для зручності і комфорту платників податків.

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА – ЦЕ ЗРУЧНО!

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися онлайн цим сервісом від ДПС можуть як юридичні, так і фізичні особи.

Кабінет складається із двох функціональних частин:
- загальнодоступної (відкритої) частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача
- приватної частини (особистого кабінету).

Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронним кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із таких способів:

- з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
- ідентифікації через id.gov.ua (MobileID та BankID);
- за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок
«Дія»;
- за допомогою «хмарних» КЕП: SmartID, Cloud Key, Депозит Сайн.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням
http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Доступний та популярний електронний сервіс Е-Кабінет громадянина.

Використання цього режиму надає громадянам можливість:

- перевірити свої реєстраційні дані та дані про об’єкти оподаткування (рухоме
та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подати декларацію про майновий стан і доходи;

- отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подати документи, заяви про включення/внесення змін/виключення до
Реєстру волонтерів, подати заяви для реєстрації/внесення змін до ДРФО.

Крім того, в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть перевірити/переглянути усі нараховані та сплачені податки, збори, платежі. В цьому режимі є можливість сплати податків за допомогою QR-коду, різноманітних платіжних систем (EasyPay, portmone.com, LiqPay, City24 тощо).

Доступ до особистої податкової інформації в режимі онлайн надає кожному платнику можливість контролювати таку інформацію та підтримувати її в актуальному стані
(вчасно вносити необхідні зміни).

В Електронному кабінеті функціонує Чатбот Info TAX, де можна знайти:

- Push повідомлення _(податковий календар, квитанції, сесії, зворотній зв’__язок);

- облікові дані _(реєстраційні та основні облікові дані, банківські рахунки, об’__єкти оподаткування, дані з реєстрів);

- стан розрахунків з бюджетом _(стан розрахунків з бюджетом, дані про податковий борг/переплату, дані про зобов’__язання майбутніх періодів);

Використання Електронного кабінету заощадить час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість візитів до контролюючих органів.

З метою підвищення податкової культури громадян та побудови надійної моделі взаємодії між платниками податків і державою закликаємо усіх громадян максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, адже скориставшись онлайн-сервісами платники мають можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до
центрів обслуговування платників.

ТОП-10 вакансій від Хмельницької обласної служби зайнятості

Шукаєте роботу? Хмельницька обласна служба зайнятості зібрала для вас більше двох тисяч пропозицій роботи від працедавців Хмельниччини.

Станом на 19 грудня до ТОП-10 вакансій увійшли:

  1. швачка – 129 вакансій (середній розмір заробітної плати 30 304 грн);
  2. продавець продовольчих товарів – 84 вакансії (середній розмір заробітної плати 7315 грн);

3) водій автотранспортних засобів – 83 вакансії (середній розмір заробітної плати 12 511 грн);

4) монтер колії – 36 вакансій (середній розмір заробітної плати 13 981 грн);

5) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування – 32 вакансії (середній розмір заробітної плати 11 115 грн);

6) кухар – 30 вакансій (середній розмір заробітної плати 7957 грн);

7) слюсар – ремонтник – 30 вакансій (середній розмір заробітної плати 10435 грн.);

8) підсобний-робітник – 29 вакансій (середній розмір заробітної плати 10033 грн);

9) інспектор – 26 вакансій (середній розмір заробітної плати 8 400 грн);

10) вантажник – 25 вакансій (середній розмір заробітної плати 10 856 грн).

Перелік вакансій оновлюється щодня. На сайті https://khm.dcz.gov.ua/ Хмельницького обласного центру зайнятості клікайте на віконце «Шукаю роботу», зазначайте регіон та професію, розмір очікуваної заробітної плати і т.д. Або заходьте на Єдиний портал вакансій, https://jobportal.dcz.gov.ua/ який поєднує шість провідних сайтів з пошуку роботи та базу вакансій Державної служби зайнятості.

Користуєтесь телеграм-каналом? Тоді ловіть добірку гарячих вакансій «Робота зараз: Державна служба зайнятості». https://t.me/worknowdcz

Маєте питання? Пишіть нам у телеграм-чат, або телефонуйте: (044)244-94-27; (096) 045-60-10, (093) 027-05-11.

Міф №7. Алкоголь запобігає серцево-судинним захворюванням

Кажуть, що алкоголь покращує капілярний кровотік, нормалізує артеріальний тиск і навіть знижує рівень цукру в крові.
 Так і є, проте ефект триває до 30 хвилин. А після цього, навпаки, відбувається тромбування судин і різке підвищення тиску.
 А щодо зниження рівня глюкози: насправді алкоголь стимулює апетит, відповідно, ми починаємо більше їсти — і це лиш підвищує рівень цукру в крові, паралельно порушуючи обмін речовин.
 Всесвітня організація охорони здоров’я наголошує: безпечної дози алкоголю не існує. Тож краще відмовитися від нього взагалі.
 Натомість, тверезе життя знизить ризик розвитку хвороб серця, підвищить твою уважність та допоможе покращити стосунки з близькими 
 Дізнайся про фактори ризику серцево-судинних захворювань тут: https://cvd.phc.org.ua/
 #СтаньНаВартіСвогоСерця
 Ініціатива відбувається в межах Україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я».

Щира подяка за гуманітарну допомогу!

Грицівська селищна рада висловлює щиру подяку Благодійному фонду «Рідні Люди», який уже вдруге надав благодійну допомогу у вигляді меблів та пластикових вікон для чотирьох сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах та проживають на території громади. Кожна з них – це соціально вразлива категорія сімей з дітьми (14 дітей), що вкрай потребували підтримки.

      Надаючи допомогу ви даруєте не просто матеріальні цінності, а даєте радість і надію. Нехай Ваша доброта і щедрість повернуться до Вас сторицею. Дякуємо вам та вашим благодійникам за підтримку, за щирі й чуйні серця!

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ПІД ЧАС ЗБОЮ В РОБОТІ МОБІЛЬНОГО ОПЕРАТОРА

1.Якщо ваш мобільний телефон (смартфон) тривалий час знаходиться за межами дії мережі мобільного оператора, насамперед перевірте його справність.

2. Якщо мобільний телефон справний, то це свідчить про відсутність мережі зв’язку на певній території або місцевості. Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання), тому рекомендуємо мати при собі SIM-карти інших операторів з активним станом рахунку.

3. За відсутності мобільних мереж, задля здійснення екстрених викликів та зв’язку між абонентами є декілька альтернативних варіантів:

3.1 Основною альтернативою мобільному зв’язку є засоби стаціонарного дротового зв’язку (стаціонарні телефони). За наявності стаціонарного телефону у вашому помешканні, або в помешканні ваших сусідів (знайомих, друзів), буде забезпечено безперебійний зв’язок з екстреними службами та іншими абонентами стаціонарного й мобільного зв’язку.

3.2 За відсутності доступу до стаціонарних засобів телефонного зв’язку можна підтримувати зв’язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери будуть працювати за наявності доступу до інтернету в тому числі за умови підключення до мережі Wi-Fi.

3.3 За необхідності виклику екстрених служб за допомогою будь-якого месенджеру, попередньо необхідно дізнатися номери телефонів, за якими зареєстровано роботу месенджерів відповідних служб або посилання на профілі офіційних сторінок у соціальних мережах. Цю інформацію попередньо можна дізнатися на офіційних сайтах екстрених служб або зателефонувавши за номерами 101, 102, 103, 104, 112.

4. Використання мобільних телефонів як засобів радіозв’язку за прикладом рації. Для цього на мобільний телефон (смартфон) необхідно попередньо встановити спеціальні месенджери, наприклад: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie. Варто врахувати, що в цьому випадку ваше спілкування не буде приватним. Його зможе прослухати будь-хто, якщо випадково чи навмисно потрапить на ту ж частоту. Перевага в тому, що ви можете бути на зв’язку одночасно з усіма учасниками діалогу. Для організації такого зв’язку потрібно домовитися з абонентами про виділений канал (простими словами частоту або діапазон) для спілкування. Частота обирається абонентами довільно.

Радіус дії таких месенджерів варіюється від 60 до 100 метрів і залежить від можливих перешкод, оскільки найчастіше їх робота побудована на основі технології Bluetooth (у підвальному приміщенні дальність зв’язку може зменшуватися до кількох метрів).

Варто пам’ятати, що будь-які месенджери необхідно завантажити заздалегідь за наявності стабільного доступу до інтернету, а також заздалегідь протестувати їхню працездатність.

5. За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету рекомендуємо із дотриманням заходів власної безпеки переміститися до найближчого об’єкта, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Обов’язково стаціонарні телефони є в адміністративних будівлях, відділеннях пошти, пожежно-рятувальних частинах, відділках поліції, станціях швидкої медичної допомоги, представництвах інших силових відомств (Нацгвардія, СБУ, ЗСУ, Поліція охорони).

На випадок, якщо в кризовій ситуації ні у вас, ні у ваших близьких не буде жодних технічних засобів зв’язку, потрібно попередньо чітко домовитися про місце та час зустрічі. Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце — визначте точку та час збору й домовтесь, що будете чекати там, наприклад, протягом 24 годин, а потім вирушите далі до наступного пункту призначення. Маленьким дітям варто покласти в кишеню або вшити в одяг записку із повним ім’ям дитини, її батьків чи інших контактних осіб, адресу та телефони. Дітей шкільного віку варто попередити, як діяти в разі, якщо не буде зв’язку.

Додатково інформуємо, що існують Wi-Fi роутери, які працюють на основі технології мобільного зв’язку (робочі частоти 900/2100 МГц), основною функцією яких є перетворення GSM-сигналу в Wi-Fi-сигнал. Дані роутери можуть працювати як від електричної мережі, так і від зовнішнього акумулятора (powerbank).  

«Щоб Новорічні та Різдвяні свята пройшли безпечно»

Проведення Новорічних та Різдвяних свят було і залишається урочистим та одним з масових заходів, де одночасно в ході його святкування перебуває велика кількість людей, зокрема дітей.

З настанням холодів та проведенням Новорічних свят стрімко збільшується кількість пожеж, які трапляються із-за активного користування електрообігрівачами, несправними гірляндами, запалюванням свічок, використання піротехнічних засобів, бенгальських вогнів, поводження з відкритим вогнем в приміщеннях, тощо.

Незабаром Новорічні та Різдвяні свята, що принесуть до кожного будинку радість і надію в майбутнє. Аби наслідки від пожежі нікому не затьмарили свята, необхідно дотримуватися певних вимог пожежної безпеки.

Такі вимоги є і до новорічних ялинок, ялинкових прикрас та інших виробів, які використовуються під час святкування Нового року і Різдва.

Влаштовуючи ялинку дотримуйтесь вимог правил пожежної безпеки:

– ялинка має бути встановлена на стійкій основі;

– ялинку не слід встановлювати на шляхах евакуації;

– ілюмінація мусить бути виконана з дотриманням правил влаштування електроустановок;

– у разі використання електричної освітлювальної мережі без понижуючого трансформатора на ялинці можуть застосовуватись гірлянди тільки з послідовним увімкненням лампочок напругою до 12 В;

– потужність лампочок не повинна перевищувати 25 Вт;

– підключення гірлянд до мережі повинно виконуватись тільки за допомогою штепсельних з’єднань;

– при виявленні несправності в ілюмінації (нагрівання проводів, блимання лампочок, іскріння тощо) її слід терміново вимкнути;

– мінімальна відстань від місця, де встановлено ялинку, до опалювальних пристроїв та легкозаймистих речей, портьєр тощо, має становити не менше 1 метра;

– не прикрашайте ялинку ватою, папером, марлею та целулоїдними іграшками.

Освітлюйте її тільки електричними гірляндами промислового виробництва;

– в приміщенні, де встановлено ялинку, категорично заборонено запалювати бенгальські вогні; 

– пам’ятайте, що у приміщенні, де встановлено ялинку, необхідно обладнати протипожежний куточок, в якому мають бути вогнегасники та вода.

У разі надзвичайних ситуацій негайно повідомте службу порятунку за телефоном 101.

Вживши заходів по евакуації з приміщення всіх присутніх, приступіть до гасіння пожежі. Якщо спалахнула ялинка, першочергово необхідно вимкнути з розетки усі прилади, ялинку повалити на підлогу, щоб вогонь не пішов до верху та не перекинувся на штори, меблі та інші предмети і накрити сухою щільною, товстою тканиною чи сильно залити водою.

Перед тим як встановити ялинку в дитячих закладах та громадських місцях, обов’язково зверніться за консультацією до пожежних частин, які розташовані поблизу.

ДСНС України переконливо радить бути обережним при встановлені новорічних ялинок! Пам’ятайте!

Прикраси для ялинки та святкові костюми з вати, паперу, синтетики, еластику та інших легкозаймистих матеріалів дуже небезпечні. Також сприяє розвитку пожежі хвоя, яка швидко висихає. Тож щоб свято було зіпсовано, достатньо джерела вогню, яким може стати хлопавка, бенгальський вогник або свічка, не кажучи вже про петарди, феєрверки та ракети.

Найнебезпечніше те, що пожежа може спалахнути як миттєво, що стане причиною паніки, опіків та інших трав людей, так і непомітно через декілька годин після процесу тління, коли у приміщенні нікого не буде.

Порядок та умови надання додаткової дотації для громад мають бути змінені

Мінфін повідомив, що для недопущення розбалансування місцевих бюджетів у зв’язку із зарахуванням «військового» ПДФО до держбюджету заплановані зміни до Порядку та умов надання додаткової дотації на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією рф.

Нагадаємо, 8 листопада Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України» № 3428-IX. Цей Закон,серед іншого, вилучає з місцевих бюджетів 100% обсягу надходжень податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу вже з 1 жовтня. Місцеві бюджети таким чином втрачають 25,8 млрд гривень у 2023 році.

«Для усунення розбалансування та погіршення індексів податкоспроможності місцевих бюджетів , згідно статті 100 Бюджетного кодексу України,має бути здійснено перерахунок індексів податкоспроможності місцевих бюджетів та, відповідно, перегляд обсягів базової та реверсної дотацій у розрізі кожного місцевого бюджету», – наголошували в Асоціації міст України.

АМУ 22 листопада звернулась до Комітету ВРУ з питань бюджету та до Міністерства фінансів України щодо необхідності здійснення перерахунку індексів податкоспроможності місцевих бюджетів на 2023 рік та, відповідно, обсягів базової та реверсної дотацій у розрізі кожного місцевого бюджету.

У відповідь на лист Асоціації міст України щодо необхідності здійснення перерахунку індексів податкоспроможності місцевих бюджетів на 2023 рік у зв’язку із вилученням «військового» ПДФО Міністерство фінансів України повідомило, що для недопущення розбалансування місцевих бюджетів у зв’язку із зарахуванням з 1 жовтня «військового» ПДФО до державного бюджету заплановані зміни до Порядку та умов надання додаткової дотації на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією рф, затвердженого урядовою постановою №1477.

Заплановані зміни передбачатимуть механізм компенсації місцевим бюджетам:

– перерахованої у жовтні-листопаді та визначеної до перерахування у грудні 2023 року реверсної дотації;

– недонадходження податку на доходи фізичних осіб (без надходження податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу) у жовтні–листопаді 2023 року порівняно з аналогічним періодом 2022 року.

Нагадаємо, Асоціація міст України активно відстоювала необхідність збереження зарахування «військового» ПДФО до місцевих бюджетів передбачення компенсації втрачених доходів місцевим бюджетам з державного бюджету. Завдяки цьому Уряд та Парламент врахували ряд пропозицій Асоціації міст України, спрямованих на збалансування місцевих бюджетів.

Міф №6. Немає сенсу кидати курити при тривалому стажі

Інколи цей міф звучить ще й так: «мені вже пізно кидати курити». Та насправді після твоєї останньої викуреної сигарети:
  через 20 хвилин нормалізуються пульс та артеріальний тиск;
  через 12 годин кров повністю очищується від чадного газу;

 через 48 годин з організму повністю виводиться нікотин;
  через рік ризик передчасної смерті від серцево-судинних захворювань зменшується вдвічі.
 Пам’ятай: безпечного куріння не існує! Загрозу для здоров’я несуть як звичайні сигарети, так і електронні, а також тютюнові вироби для нагрівання та кальяни.
 І навіть кілька сигарет час від часу все одно шкодять нашому серцю та судинам. Тому єдина стратегія: кинути курити або не починати взагалі.
  Зазирни на stopsmoking.org.ua — там є рекомендації, як скласти план відмови від куріння.
 А дізнатися більше про фактори ризику хвороб серця і судин можна на сайті: https://cvd.phc.org.ua/
 #СтаньНаВартіСвогоСерця
 Ініціатива відбувається в межах Україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я».

Міф №5. “Якщо я не відчуваю підвищення тиску — значить, він у мене нормальний”

Та насправді ми зовсім не відчуваємо «стрибки» артеріального тиску. А такі симптоми, як головний біль, запаморочення, мушки перед очима — це судинні реакції на різке підвищення або зниження тиску.
   Якщо у людини тиск стабільно тримається на позначці 160/100, і вона не відчуває вищезгаданих ознак — це є небезпечною ознакою артеріальної гіпертензії, і її судини щосекунди руйнуються під дією тиску.
  Не чекай на небезпечні симптоми — регулярно звертайся до сімейного лікаря, щоб слідкувати за рівнем артеріального тиску та вчасно запобігти хворобам
 Дізнайся більше про фактори ризику серцево-судинних захворювань на сайті: https://cvd.phc.org.ua/
 #СтаньНаВартіСвогоСерця
 Ініціатива відбувається в межах Україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я».

Освітянам громади розповіли про патронат над дитиною!

В умовах війни питання турботи та піклування про дітей, що позбавлені батьківської опіки є дуже гострим, адже внаслідок агресії багато дітей втратили свої родини та опинилися далеко від рідних. В цих умовах особливо актуальним стає розвиток такої соціальної послуги як патронат над дитиною. Це особлива тимчасова форма влаштування дитини, на період від 3 до 6 місяців. В патронатну сім’ю можуть бути влаштовані діти, наприклад, на час хвороби їх батьків або якщо сім’я перебуває у скрутній ситуації.

Як показує практичний досвід, одними із найкращих кандидатів у патронатні вихователі є люди, що мають педагогічний досвід. Саме тому начальник служби у справах дітей Грицівської селищної ради Наталія Паламарчук відвідала навчальні заклади громади, а саме Микулинську та Крачанівську гімназії, під час яких ознайомила освітян громади з інформацією про послугу патронату над дитиною, вимоги до кандидатів у патронатні вихователі, державні гарантії для осіб, які вирішили ними стати.

Патронатна сім’я – сім’я, яка на строк до 3, максимально 6 місяців прихистить дитину або дітей (виключно з однієї сім’ї), батьки якої з різних причин не можуть нею опікуватись.

Які діти потребують такої послуги :

– новонароджені діти від яких відмовились батьки;

– підкинуті, безпритульні діти;

– діти з сімей, де є загроза їх життю;

– діти, батьки або особи, які їх замінюють, померли, пропали безвісті, важко хворіють, діти батьків яких загинули під час війни

Стати патронатним вихователем може:

– Громадянин України від  35 до 60 років (для жінки) і від 35 до 65 років (для чоловіка);

– Ваша сім’я перебуває у зареєстрованому шлюбі та проживаєте на спільній житловій площі, житло (власне, орендоване);

– Ваш стан здоров’я дозволяє забезпечувати догляд та виховання дітей;

– Ви маєте позитивний досвід сімейного виховання власних дітей;

– Ви не маєте судимості, не позбавлялись батьківських прав;

– Один із членів сім´ї не поєднує роботу патронатного вихователя із іншою трудовою діяльністю (помічник вихователя)

Для цього потрібно пройти спеціальний курс навчання  (12 занять) та отримати довідку за результатами навчання.

У разі готовності стати патронатними вихователями необхідно зібрати пакет документів та подає до служби у справах дітей за місцем свого фактичного проживання:

– заяву про намір стати патронатним вихователем;

– заяву про згоду на влаштування дитини до сімʼї патронатного вихователя від усіх членів сім’ї, а також осіб, які фактично проживають разом з кандидатом у патронатні вихователі, в тому числі біологічних дітей, якщо вони досягли такого віку та розвитку, що можуть її висловити;

– висновки про стан здоров’я кандидата у патронатні вихователі, добровільного помічника та осіб, які фактично проживають разом з ним;

– довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством, кандидата у патронатні вихователі та членів сім’ї, які досягли 14-річного віку і проживають разом з ним;

– копії паспортів кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника або за технічної можливості електронні копії паспорта громадянина України;

– копію паспорта іноземця або посвідки на постійне проживання, що посвідчує особу без громадянства;

– електронну копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, (крім іноземців та осіб без громадянства;

– копію свідоцтва про шлюб або інший документ, що підтверджує родинні стосунки або сімейні відносини кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника;

– копію документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.

Якщо ви зацікавлені стати патронатним вихователем або хочете дізнатися більш детальну інформацію про цю послугу, просимо звертатися до Служби у справах дітей Грицівської селищної ради.