ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІСТЬ В ОБСЛУГОВУВАННІ: ЗВЕРТАТИСЬ МОЖНА ТУДИ, ДЕ ЗРУЧНО

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.

Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.

До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:

  • призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
  • зміни способу виплати;
  • поновлення/припинення виплати;
  • переведення виплат за новим місцем проживання;
  • консультацій та роз’яснень діючого законодавства;
  • видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
  • видачі пенсійних посвідчень;
  • надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
  • оформлення допомоги на поховання тощо.

Отримати електронні послуги Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг Фонду можливо за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/

Адреси сервісних центрів Фонду: https://bit.ly/42eGiE5