ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ПОТРІБНІ ЗАЯВА ТА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ

За рішенням Уряду з 1 жовтня 2022 року розпочато поетапну передачу функцій адміністрування житлових субсидій та пільг Пенсійному фонду України. Так, вже  з жовтня Фонд здійснює виплату призначених  органами соціального захисту населення житлових субсидій та пільг. Виплати будуть проводитись незалежно від того, чи є субсидіант або пільговик пенсіонером чи ні. Наразі, до 1 грудня 2022 року  порядок  звернення за призначенням субсидій та, власне, механізм призначення житлових субсидій та пільг не змінюється.

Отже, для призначення житлової субсидії необхідно подати:

– заяву про призначення та надання житлової субсидії;

– декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

1.Документи можна подати до 30 листопада 2022 року –  поштою до органів соцзахисту населення за місцем проживання.

2.Незалежно від дати звернення :

– особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади

– ЦНАПу

– в електронній формі через портал «ДІЯ».

3. З 1 грудня 2022 року:

– поштою до територіального органу Пенсійного фонду України

– особисто до  будь-якого сервісного центру  Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи

– в електронній формі через вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний додаток ПФУ .

Важливо відзначити, що звернутись за призначенням субсидії можна будь-коли протягом усього опалювального сезону, проте для отримання допомоги за весь такий сезон звернутись потрібно до його початку чи протягом двох місяців після.

                                                           Інформацію підготовлено

ГУ ПФУ в Хмельницькій області