Про захист прав споживачів
Багатьом доводилося стикатись із неприємною ситуацією, коли у магазині Вас зобов’язують оплатити за пошкоджений або розбитий товар, я хочу зазначити, що це є грубим порушенням прав, оскільки, згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові магазину»
Якщо адміністрація магазину, охорона наполягають на оплаті товару?
Якщо адміністрація або охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять Вашу вину.
Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України “Про захист прав споживачів”, яким забороняється вимога оплати продукції без згоди споживача.
Коли ж після усіх аргументів Вас примушують платити за розбитий або пошкоджений товар та відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію.
Важливо знати, що вина покупця то обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується тільки фіксується.
Куди звернутися за допомогою?
– Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80
– Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
– Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103