ОПИС ОПЕРАЦІЙ НА ВЕБПОРТАЛІ ПФУ ЩОДО ФОРМУВАННЯТА ПОДАННЯ В ПФУ ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ
Користувачу – страхувальнику, який авторизувався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість переглянути заяви-розрахунки страхувальника.
Для цього призначено пункт особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки».
Користувачу надається екранна форма (Рис. 0–1), яка містить:
- секцію визначення параметрів пошуку заяв-розрахунків, а саме:
- номер заяви – ручне введення текстового поля;
- дата формування (З) – ручне введення дати або використання «календаря»;
- дата формування (ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»;
- номер ЛН – ручне введення текстового поля;
- РНОКПП застрахованої особи – ручне введення текстового поля;
- статус заяви-розрахунку – вибір за допомогою випадаючого списку (редагується; зареєстрована);
Кнопка «Пошук» для пошуку заяв-розрахунків;
- секцію відображення списку заяв-розрахунків, знайдених згідно умови пошуку, з полями:
- номер;
- дата формування;
- статус;
Кнопки «Редагувати» (піктограма), призначена для редагування та обробки даних заяви-розрахунку.
Для створення нової заяви розрахунку призначено кнопку «Створити нову» (Рис. 0–1), по якій користувачу надається екранна форма (Рис. 0–2), призначена для заповнення основних атрибутів заяви-розрахунку, а саме:
- номер заяви-розрахунку – ручне ведення текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
- код за ЄДРПОУ страхувальника – автоматично заповнюється за даними страхувальника без права редагування; поле є обов’язковим для заповнення;
- найменування страхувальника – автоматично заповнюється за даними страхувальника без права редагування; поле є обов’язковим для заповнення;
- регіон місця знаходження страхувальника – вибір з довідника регіонів за КОАТУУ; поле є обов’язковим для заповнення;
- дата формування – автоматичне заповнення поточної дати без права редагування;
- тип ЗР – вибір за допомогою випадаючого списку (ЕРЛН; за паперові листки непрацездатності); поле є обов’язковим для заповнення;
- додаток – вибір за допомогою випадаючого списку (додаток 1; додаток 2); поле є обов’язковим для заповнення;
- статус заяви – при створенні – «Редагується»; при реєстрації «Зареєстрована» без права редагування;
- ПІБ керівника страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
- ПІБ головного бухгалтера страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
- ПІБ відповідальної особи страхувальника – ручне редагування текстового поля; поле є обов’язковим для заповнення;
- телефон страхувальника – ручне редагування текстового поля (цифри, дужки, дефіс, кома); поле є обов’язковим для заповнення;
- код МФО банку страхувальника – ручне редагування текстового поля (6 цифри); поле є обов’язковим для заповнення;
- розрахунковий рахунок страхувальника/ IBAN – ручне редагування текстового поля (цифри або перші 2 символи «ua»); поле є обов’язковим для заповнення;
- дата закінчення періоду, за який включати ЛН (З) – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
- дата закінчення періоду, за який включати ЛН (ПО) – ручне введення дати або використання «календаря»; поле є обов’язковим для заповнення;
- кнопку «Продовжити», по якій відкривати наступну екранну форму створення заяви-розрахунку (Рис. 0–3), в якій відображати 2 додатки заяви-розрахунку (у вигляді таблиць):
- тимчасова непрацездатність (в додаток включаються всі ЛН, по яких визначено причину непрацездатності, крім пп.2,4 довідника причин непрацездатності, та які не входять в попередні заяви-розрахунки);
- тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку або профзахворювання (в додаток включаються ЛН, по яких визначено причину непрацездатності за пп.2 та 4 довідника причин непрацездатності, та які не входять в попередні заяви-розрахунки).
Обидва додатки відображаються у вигляді таблиць з даними ЛН з полями:
- номер ЛН;
- дата відкриття;
- дата закриття;
- РНОКПП ЗО;
- ПІБ ЗО;
Кнопка «Редагувати» (піктограма ), призначена для редагування рядка додатку до заяви-розрахунку. Якщо не всі обов’язкові дані рядка додатку заповнено, ця піктограма виділяється червоним кольором.
Кнопка «Видалити» (піктограма), призначена для видалення рядка додатку.
Піктограма , призначена для розкриття рядка додатку щодо відображення всіх полів рядка. Перелік полів різний для Додатку 1 та для Додатку 2.
Для Додатку 1 відображається (Рис. 0–4):
- місце роботи – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
- дані ЛН (первинний або продовження);
- причина непрацездатності;
- кількість днів, що підлягають оплаті (всього);
- кількість днів, що підлягають оплаті (у т. ч. за рахунок коштів Фонду) ;
- сума (в гривнях з копійками) (всього);
- сума (в гривнях з копійками) (у т. ч. за рахунок коштів Фонду);
- в тому числі за пільгою постраждалим на ЧАЕС за рахунок коштів Фонду (всього);
- в тому числі за пільгою постраждалим на ЧАЕС за рахунок коштів Фонду (у т. ч. за рахунок коштів Фонду);
- номер посвідчення (ЧАЕС);
- дата направлення на МСЕК (за наявності);
- страховий стаж (в повних місяцях) (загальний) – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
- страховий стаж (в повних місяцях) (за останні 12 місяців) – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН.
Для Додатку 2 відображається (Рис. 0–5):
- місце роботи – автоматичне заповнення за даними РЗО при реєстрації ЛН;
- номер акту про нещасний випадок або профзахворювання (серія та номер);
- дата акту про нещасний випадок або профзахворювання (серія та номер);
- причина непрацездатності;
- витрати Фонду (днів);
- витрати Фонду (сума в гривнях з копійками).
ОПИС ОПЕРАЦІЙ НА ВЕБПОРТАЛІ ПФУ ЩОДО ФОРМУВАННЯТА ПОДАННЯ В ПФУ ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ